Zazvonilo. Konečně! Oddychla jsem si úlevou. Tato hodina byla dlouhá a nudná. V mžiku, kdy jsem se postavila, kolem mě proletělo spoustu dívek, které se hrnuli k novému přírůstku naší rodiny. ,, To si dělají prdel ne?'' zamračila se naštvaně Scharlotte. ,, Byl to můj nápad ho začít balit...'' uchechtla jsem se.
,, A pravděpodobně si ale nebyla jediná, které to napadlo.'' začala jsem si uklízet své věci ze stolu a dala si je do tašky.
,, Hm...'' zabručela. ,, Ale hele,'' zašeptala a naklonila se víc ke mě. ,, Sice se na první pohled chová jak děvkař, protože s nimi teď flirtoval, ale odstrkuje je stranou a ...a jde k nám.''
,, Cože?'' vyjekla jsem trochu víc nahlas než bylo třeba. Prudce jsem se otočila za sebe, abych se sama přesvědčila, zda moje kamarádka mluví pravdu. Někdy si totiž dělá srandu a pak se mi směje, že ji na vše naskočím. Jenže teď tu pravdu opravdu měla. Kráčel sem s půvabným a svůdným úsměvem a jeho oči se tak náramně leskly. Do něj se prostě museli všichni zamilovat. Jinak to nešlo. Pak mě však něco napadlo. Přeci jen hezcí kluci jsou buď gayové nebo grázlové. Takže se má teorie mohla potvrdit.
,, Ahoj,'' posadil se na lavici a prohlédl si nás obě. ,, Jsem Andrew. Andrew Clark.'' Natáhl ruku k mojí kamarádce, která se mile usmála. No ne...už začala flirtovat. Protočila jsem panenkami. Snažila jsem se to zamaskovat, ale bylo mi do smíchu. Hned na to natáhl ruku ke mě. Já jí však nepřijala. Založila jsem si ruce na prsou a podívala se za něj, kde stála hafa holek, kteří se netvářili zrovna šťastně. Dala jsem jim znamení, že jim ho nechci přebrat. Hned si oddechli. ,, Ty asi nebudeš andílek, co?'' Opět jsem se natočila k Andrewovi, který ke mě promluvil. Prohlížel si mě od hlavy až k patě. Znervózňovalo mě to.
Odfrkla jsem si. ,, Nejsem ani andílek ani ďábel. Jsem...'' zapřemýšlela jsem se nad tím. ,, Něco mezi.'' Zasmál se.
,, Tak to si budeme rozumět.'' Olízl si rty a postavil se. Byl o hlavu vyšší než já. Přiblížil se ke mě blíž. Srdce se mi rozbušilo. ,, Sice to asi potrvá, ale myslím si, že si budeme rozumět.'' pak se otočil na patě a s rukama v kapsách odkráčel pryč.
,, To_si_děláš_srandu!'' každé slovo zdůraznila. ,, Ty se nesnažíš, ale přesto si ho dokázala sbalit nejvíc. Já chci být ty!'' Zasmála jsem se, sebrala tašku a šla ze třídy pryč na další hodinu.
ČTEŠ
Game | CZ
HorrorBojíte se? Ovšem že ne. Je to teprve začátek. Ale upozorňuji vás, že s tímto si není radno zahrávat. Myslela jsem si, že je to jen obyčejný kluk, který dělá problémy. Obyčejný kluk, který je děvkař. Avšak i přesto, co mi prováděl, jsem mu vždycky od...