R

877 122 6
                                    

Celý den a celou noc jsem přemýšlela nad tím, jak mu znepříjemnit život. Jak vyhrát tuhle hru. Šachy jsou o logickém myšlení a tohle bylo v podstatě to samé. Uplynula sobota a já bych stále nevěděla co, kdyby mi na facebook nepřišla zpráva: Andrew D. si vás chce přidat do přátel.

Zamračila jsem se a okamžitě ho chtěla zamítnout, jenže mi problesklo hlavou něco šíleného. Něco neuvěřitelného. Zlomyslně jsem se zasmála. Moje schopnosti photoshopu byly docela dobré, tak proč si nezahrát? 

Přidala jsem si ho do přátel, sebrala pár jeho fotek a začala vytvářet. Nic nebylo ale tak dobré, jak jsem si představovala, a tak jsem začala brouzdat na internetu. Bylo to těžké a časově náročné, ale našla jsem fotku, která byla opravdu vtipná. Se zlomyslným úsměvem jsem ji vložila na svůj timeline a označila ho na ní. Lajky přicházely dost rychle a ty komentáře byly stejně vtipné jako ta fotka. Tento tah byl sice obyčejný a možná i trapný a dětinský, ale byl také zákeřný a to jsem v tuto chvíli potřebovala.

Jane: společně s Andrew D. Hmm... tady taky vypadáš  hrozně k nakousnutí, zlato!

 tady taky vypadáš  hrozně k nakousnutí, zlato!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Komentáře - 5 Likes- 65

Scharlotte - :DDDD Trolololol

ElissabeTh - OMG, tady vypadá strašně!

Grant G. - Asi...budu...zvracet...co to je za pokémona tohle? :DD

Whut - Fuj, co to je? :D

Michaelle - XD Husný! To si uložím a dám na tapetu!

Popadala jsem se za břicho. Tak moc jsem chtěla vidět jeho obličej, až tohle uvidí. Celou dobu byl aktivní, ale nic neudělal. Nenapsal komentář, nenapsal mě do zpráv, neodznačil se, neudělal nic. Možná, že tam nebyl, ale ono ho to nemine...

Opravdu jsem měla radost. Přišel o koně a o jednoho pěšáka. Najela jsem do zpráv a napsala mu první a poslední zprávu: Teď jsi na řadě ty!

Game | CZKde žijí příběhy. Začni objevovat