,, Fakt, to se ti asi jen něco zdálo...'' Scharlotte se na mě usmála a já jen zavrtěla hlavou ze strany na stranu. Proč mi nikdo nevěří? Nebo...to už fakt mám halušky?
,, Já to ale viděla. Přesně si vybavuji, co to tělo mělo na sobě, tu krev, ty vlasy. Pravděpodobně to byla ženská. No prostě děs...'' vytáhla jsem svůj mobil, jelikož mi přišlo upozornění. Měla jsem to vždycky nastavené, aby to dvakrát píplo, když přijde smska, třikrát když jsou nějaké čerstvé novinky ve zprávách apod. Dneska to byly zprávy...
,, Další zavražděná dívka ve věku dvaceti pěti let,'' pohlédla jsem na kamarádku. ,, Tohle není náhoda!''
,, Ale prosím tě...už to nepřeháněj, ano?''
***
Začala jsem si připravovat na první hodinu. Proč jsem měla takový pocit, že mi ten debil čumí zase na zadek? Protože to nebyl pocit, ale skutečnost. ,, Hele!'' vykřikla jsem skoro, až na mě skoro všichni spočinuli zrak. Trochu jsem znejistila, ale to mě nedokázalo odradit od něčeho, co jsem mu chtěla nabídnout. Přistoupila jsem k němu blíže, opřela se oběma rukama o jeho stůl a sebevědomě s kapkou nechutenství jsem se mu podívala do očí. ,, Dám ti takový návrh, ano?''
Zlomyslně se usmál, založil si ruce na prsou a nohy si dal na stůl. Musela jsem uhnout z rukama. ,, Jaký?''
,, Zahrajeme si takovou hru,''
,, Mám rád hry.'' Mírně jsem se lekla, jelikož to řekl zvláštním tónem. ,, Ale já nejsem ten člověk, se kterým by si je měla hrát.'' Opět jsem znejistila. ,, Vždycky vyhrávám.''
Uchechtla jsem se. ,, Tahle hra je na způsob...'' zapřemýšlela jsem se, jak nejlépe to k něčemu přirovnat. ,, ...šachů. V tazích se střídáme a jen jeden může vyhrát. A bude to záludný.''
Postavil se tak, aby jsme si byli vyrovnaní. ,, A o co přesně by šlo?''
,,Přestaneš mě otravovat, půjdeš mi ze života, když vyhraju?''
,, Ano...''
,, Fajn, to se dozvíš v průběhu o co by šlo. Hra začala!'' Otočila jsem se na patě a odkráčela s úsměvem na své místo.
ČTEŠ
Game | CZ
HorrorBojíte se? Ovšem že ne. Je to teprve začátek. Ale upozorňuji vás, že s tímto si není radno zahrávat. Myslela jsem si, že je to jen obyčejný kluk, který dělá problémy. Obyčejný kluk, který je děvkař. Avšak i přesto, co mi prováděl, jsem mu vždycky od...