,, Dělej, zalez tam. No tak! To mi děláš naschvál! Makej, cpi se. Ještě kousek. Koukej, tam je mezera! No konečně!" Náznakem si otřu spocené čelo. Neuvěřitelné, jak je těžké narvat do kufru oblíbené tričko s logem Nirvany. Jsem unavená, jako bych zrovna uběhla maraton.
Kufr spokojeně zavřu. Mám snad všechno. Co nemám, nepotřebuju, a nebo někde koupím.
,,Alex, Alexi!" zavolá na nás taťka od auta. ,,Pojďte, ať vám neuletí letadlo!"
Alexandra a Alexandr. Asi si říkáte, jak se tenhle průser stal. Vždyť to je přece blbost.
Vysvětlení není jednoduché. Zajímalo by mě, jak ten doktor, co byl u našeho porodu, mohl vystudovat vysokou.
Nikdo nevěděl, že máma bude mít dvojčata. Prostě jsme se nějak schovávali, a moderní technologie jako ultrazvuk nějak nefungovaly.
No a naši chtěli, aby holka nebo i kluk, byli Alex.
Takže když nás máma porodila, doktor mávl rukou a do papíru napsal Alexandr Developer a Alexandra Developer. Nezajímalo ho, že je divné, aby se dvojčata jmenovala Alex a Alex.
A tak to skončilo takhle.
Radši bych, aby jsme se jmenovali třeba Herman a Penelopa, než tohle.
Zní to fakt strašně, ještě v kombinaci s naším anglickým příjmením. Táta je holt z Londýna.,,Alex!" zařve taťka už poněkud netrpělivě.
,,Vždyť už jdu," protočím oči.
Z podlahy v pokoji seberu kufr a ještě se podívám do zrcadla.
Prohrábnu si hnědé vlnité vlasy po pas a zamrkám na sebe modrýma velkýma očima. Popravím si černé tílko a povytáhnu si leginy. Nic moc, ale do letadla to stačí.Seběhnu schody a kufr vložím do naší stříbrné Audi. To auto považuju za svoji životní lásku, hned po Cameronovi Dallasovi.
Vlezu na zadní sedadlo vedle bráchy, do uší si dám sluchátka a zapnu si All Time Low - Weightless. Jo, tak tahle písnička, to je moje srdcovka.
Auto se rozjede, otočím se a zamáváme i s Alexem mámě.
Pak se uvelebím v kožených sedačkách...,,Lexi. Vstávej. Za chvilku odlétáme." Z klidného snu o bílých jednorožcích zvracejících duhu mě vytrhne hlas Alexe. Pomalu rozlepím oči. Venku je tma, na nebi svítí hvězdy. Taťka vytahuje naše zavazadla.
,,Já usnula?" podivím se vyjeveně a vykulím oči.
,,Ach ty gympláci, intelekt z vás přímo vyzařuje," zasměje se brácha.
Oba se dostaneme nějakým zázrakem z auta, rozloučíme se s tátou a za doprovodu mého zívání se došoupeme do letištní haly.
Rovnou nás nechají odbavit a pak dostaneme informaci, že letíme za čtyřicet minut.Alex mi podá kafe a se svým hrnkem se posadí vedle mě. Já se dál klidně věnuju svému mobilu, kde mám načtený instagram Camerona Dallase a projíždím jeho fotky a nad každou druhou slintám.
Brácha mi vytrhne telefon z ruky, vypnete ho a hodí ho do mého plátěného vaku.
,,Hej! Já tam měla Camerona!" zamračím se na něj.
Cameron a dvojčata Ethan a Grayson Dollanovi jsou moji idolové, osudové lásky.,,Já vím," usměje se ten ničitel mého fangirl záchvatu z těch třech. ,,Ale co tak probrat skutečné vztahy?" Nadzvedne obočí a dvakrát jím kmitne.
,,Ale Cameron je skutečný!" vykřiknu, až se po nás pár lidí otočí, což Alexovi přijde děsně vtipné.
,, A moc se nesměj. Až půjdeš mně a Cameronovi na svatbu, připomenu ti tohle všechno," dodám o něco tišeji.,,Fajn." Zvedne ruce do obranného gesta. ,,Už jsem ticho."
,,Si myslím." Uchechtnu se a jemně ho praštím do ramene.
,, Au!" zakňučí a hraně se chytne za rameno. ,,Máš štěstí, že holky nebiju, zvlášť ne sestry."
,, Já vím, cíťo," kývnu s ironií. Když si vzpomenu na naše bitky o jídlo nebo o cokoliv jiného, přijde mi jeho tvrzení dost k smíchu.
Potřesu hlavou pobaveně a usrknu si z kávy.,, Ale zpět k tvým vztahům. Co Nick?" začne zase vyzvídat Alex a napije se z jeho kelímku.
,,Zvláštní, že rameno už tě nebolí," zamumlu sarkasticky.
,, Co by? Chodila jsem s ním den a už jsme se pohádali. A rozešli jsme se, " řeknu s klidem. ,,Asi to zas nebyl ten pravý." Povzdechnu si.Brácha mě obejme kolem ramen, a jelikož ohlásili, že už můžeme nasedat, vede mě k letadlu.
Usadíme se vedle sebe, oba si zapneme s melanchonickou náladou hudbu do sluchátek.
Po chvíli mi Alexova hlava klesne na rameno a on usne.
Podívám se z okna. Hvězdy září jako světýlka na vánočním stromku. Miluju Vánoce a všechno kolem nich, ne že by léto a tak bylo špatný, ale Vánoce jsou prostě Vánoce, mají své osobité kouzlo.
Na mobilu naskočí další písnička.
Heart beats fast,
Color and promises.
How to be brave?
How can I love when I afraid to fall,
But watching you stand alone.
All of my doubt suddenly goes away somehow .Chtěla bych znát ten pocit, kdy srdce bije tak rychle, kdy milujete i když se bojíte. Pocit, když bych viděla stát na ulici kluka, mého kluka, a všechny pochybnosti by ze mě opadli. Jo, sakra, chtěla bych zažít lásku
One step closer.
I have died everyday waiting for you,
Darling don't be afraid.
I have loved you for a thousand years .
I'll love you for a thousand more.Jaké to je? Jaké je milovat?
Time stand still.
Beauty in all shellu is.
I will be brave..
I will not let anything take away.
What's standing in front of me.
Every breath.
Every hours has come to this.One step closer.
Chci poznat pocit, že se zastaví čas, když budu s ním. Že všechno v mém životě směřovalo k němu.
I have died everyday waiting for you,
Darling don't be afraid.
I have loved you for a thousand years .
I'll love you for a thousand more.And all along I believed,
That I would find you .
Time has brought your heart to me.
I have loved you for a thousand years.
I'll love you for thousand more.One step closer.
Pocit, že jsem věřila, že ho najdu, kluka, který se mnou bude navždy. Pocit, že mi řekne, že mě miluje,ať se stane cokoliv.
Rozčileně hudbu vypnu.
Ano, všechny tyhle pocity bych chtěla zažít. Prožít si tu pravou zamilovanost. Poznat lásku i jinak, než z knih.
Po tváři mi steče neposedná horká slza. Kutalí se po bradě až dopadne na mé spojené ruce v klíně.
Pak se skrz slzy usměju, když si vzpomenu, kam míříme.
Co já vím. Je mi devatenáct. A celé léto v San Franciscu mám před sebou. A já si tady budu lámat hlavu s láskou jak nějaká třicítka, co jí hrozí, že zbytek života stráví sama s tlopou koček.
Někdy vážně nechápu ani sama sebe.
------------------------
(Kapitola měla být dřív dřív ale byla jsem venku:) )Ofic vás vítám u nového příběhu :3 opět s 5sos ♥♥♥
Doufám že se bude líbit:*
-H&K
ČTEŠ
San Francisco/ Luke Hemmings
Fanfiction"I za pár měsíců se dá prožít malá věčnost a některá nekonečna jsou větší než jiná." -John Green, Hvězdy Nám Nepřály /5sos are famous/ Cover by: DoggyTina