18. ,, Ne neřekl...."

397 23 5
                                    

O týden později, San Francisco
A L E X A N D R A :
Před třemi dny mě pustili z nemocnice. V kómatu jsem byla pět dní, z čehož plyne, že už je skoro srpen. Taky to, že se za pár dní vrací naše milováná tetinka Ingrid.

S Alexem jsem se více méně nedobrovolně přestěhovali ke klukům. Trvali na tom, že nás nenechají doma samotné. Jako bychom se o sebe nezvládli postarat!

A tak teď sedím na pohovce pod dekou a popíjím černý čaj. Alex, Calum, Luke a Mike hrají Fifu a Ash je vedle mě-a čte knihu. To by do něj nikdo neřekl.

Na mobilu mi cinkne Messenger:

Sweet Unicorn: Ahoj moje BFF!

Kdo jiný by psal než Charlie, že? Ta přezdívka je dost šáhlá, ale ona má na mě 'Pink Unicorn' , takže si nemáme navzájem co vyčítat.

You: Čau moje Bitch For Fun!

Sweet Unicorn:  Vtipné, vážně , směju se v duchu...

You:  No rat co je, jsme u kluků?

Sweet Unicorn: Když už tak NO TAK CO JE .... A chci se zeptat, kdy dojedete?

You: To se na mě tak těšíš? :D

Sweet Unicorn: Ne, na tvého bratra -,-

You: nemám tě ráda !

Sweet Unicorn: taky tě miluju :*

Se smíchem mobil zamknu a hodím na stolek.

Venku za okny nebe pláče o sto šest. Létají blesky a země se otřásá po hrůzném hřmění. Ještě víc se posunu k Ashovi.

,, Co to je za knihu?" Zeptám se ho opatrně a zívnu. Na to, že jsou tři odpoledne, fakt dobrý, že se mi chce spát.

,, Papírová města od Johna Greena." Usměje se Ash, přesto se mnou mluví jen na půl pusy.

,, Není to spíš pro holky?"

,, No dovol!"

,, Nedovolím." Vypláznu jazyk a on na mě ukáže prostředníček, který ještě políbí. Zářivě se usměje a vrátí se ke čtení.

,, Pak mi to půjčíš!" Rozhodnu se smíchem. On je tak zabraný do děje, že mi to odsouhlasí.

Když Calum už po páté prohraje, vybodne se na to. Nesnáší, když není vítěz, a tak naštvaně odloží joystick. Alex přesvědčí Ashe, ať jde hrát. Ashtonovo místo vedle mě zaujme Cal.

,, Tak co, je ti dobře? Nebolí tě nic?" Začne výslech a já mu to odkývu jakože jsem v pohodě.

Začneme rozebírat knihu od Tolkiena-Hobbit. Hádáme se, smějeme. Každý máme jiné názory a je zajímavé si je porovnat.

,, A hele, neřekl ti Luke o víkendu něco důležitého o nás čtyřech?" Nazná opatrně Calum po chvíli.

Než se stačím zeptat, co myslí, dojde Luke a mračí se.
,, Co mi tu do ní vrkáš?"

,, Vrků! Vrků!" Začne si Cal hrát na holubici či co a já je oba pobaveně pozoruju. Zbytek kluků je stále pohroužen do hry.

,, Odleť!" Uchechtne se Lukas.

Obejme mě kolem ramen a políbí na čelo. A já(Jak jinak!) usnu.

L U K E :
Když moje princezna usne, vytáhnu si sešit a začnu makat na tom, abych svoje myšlenky v něm za poslední měsíc utřídil. Dá to hodně práce a snahy, ale po chvíli mám sestaveno pár kousků, co k sobě pasují.

,, Co tu čmáráš Lukeu?" Sedne si vedle mě Mike a začne mi hledět přes rameno. Rychle sešit zaklapnu a nahodím nevinný výraz.

,, To je tajemství, bro." Mrknu a zazubím se. Plácnu sešit na stolek. Propisku dám vedle něj.

,, No tak, mě můžeš říct všechno!"

,, Je to překvapení." Odbydu ho.

On uraženě odejde zas za kluky a já se kouknu na to roztomilé spící stvoření vedle mě. Je tak krásná a křehká, když spí.

,, Řekls jí to?" Vybafne na mě tentokrát Calum, až leknutím poskočím. Ruku přiložím na srdce a předstírám infarkt.

,, Nezkoušej to na mě Lukasi." Varuje mě Cal naštvaně. A tak to vzdám. Na příště si musím zaplatit kurzy herectví.

,, Ne neřekl...."

---------
Krátké, ale spojlery guis! 5 -10 kapitol do konce dámy a pánové! :3
Děkuju za cca 600 reads, jste zlatí :3
Věnuju ElikaElliMi za to, že URČITĚ přidá díl :*
-H&K

San Francisco/ Luke HemmingsKde žijí příběhy. Začni objevovat