Dnes mají dojít kluci k nám, prostě pro změnu, ať nejsme furt u nich.
Takže teta, než odešla do práce, nás zahltila miliónem pokynů, příkazů a nařízení. Hlavně o tom, že mají na mě a Lukea dohlédnout, ať nic neděláme a bla bla bla.Pak se se mnou rozloučila, jako by, až dojde, jsem tu už neměla být, a konečně vypadla z domu.
Já s bráchou jsme se rozhodli, že něco upečeme.
,, Alexi, mouku!" Zavolám na bratra. Děláme muffiny, banánové s čokoládou. Úplně se na ně těším, víc, než na Lukea.
,, Tady!" Hodí mi brácha sáček a dál se věnuje přípravě bílé čokolády.
Nasypu si do těsta dostatečné množství a zamíchám ho.Půlku směsy rozleju do košíčků. Alex tam dá kousky čokolády a já to zaplácnu zbytkem těsta.
Plech vložím do trouby, zavřu dvířka.,, Zvládli jsme to." Vykřikne Alex a plácneme si. Jsme sice špinavý od mouky, cukru, banánů a já nevím čeho ještě, ale muffiny se už pečou.
Zatímco já uklízím, Alex umyje nádobí. Když se kuchyně leskne čistotou, zajdeme se převléct.
Lákavě vyhlížející dobrotu vytáhneme z trouby a ještě teplé je vyndáme na talíř, který postavíme do obýváku.
Pak se unaveně vypleštíme na gauč.A jako vždy, kluci dojdou zrovna ve chvíli, kdy začnu odpočívat. Jak typické!
Zvonek se rozléhá celým domem a já bych si nejraději dobrovolně uřízla uši.,, Jdi tam ty!" Zahučí Alex.
,, Proč já!?"
,, Já snad s někým z nich chodím?"
,, To není argument!"
,, Nech toho, Lex, a padej!"
,, Ne!"
,, Ale jo!"
,, Ne!"
,, Jo, jinak tam Luke umrzne!"
,, To je mi fuk! Vždyť je tučňák, na zimu je zvyklí!"
,, No ale i tak, já jsem starší."
,, O deset minut!"Takže po naší kratší výměně názorů, jsem přece jen ta, která musí jít otevřít.
Stisknu kliku a hned mě ovane studený vítr. Jinak svítí slunce a na nebi není ani mrak.A jak jinak, kluci došli jen v tričkách.
Co jsem čekala, jejich mozkové závity asi špatně fungují. Jediný Ashton má mikinu. Jde vidět, že je nejstarší a nejrozumnější. Ten zbytek jsou ještě telata.,, Ach jo." Povzdechnu si tiše sama pro sebe.
,, Pojďte dál.",, Taky tě rád vidím." Řekne ironicky Ash. ,, Jinak se mám dobře, dik za optání." Usměje se jízlivě.
,, Ahoj." Obejme mě Calum.
,, Ahoj Cale.",, A jeho pozdravila!" Vyjekne Ash. ,, A mě ne!" Dodá pohoršeně.
Protočím očima a usměju se na Mike. Ale něco je na něm jinak....
,, Mickey, od kdy máš červené vlasy?",, Ode dneška ráno!" Trhne rameny a na přivítání mě obejme. Zřetelně slyším, jak Lukas skřípe zuby.
,, Ale Lukey nám žárlí." Zasměje se Michael a pustí mě.Luke jedním jediným krokem překoná vzdálenost mezi námi a pevně mě stiskne, až mám pocit, že mi rozdrtí žebra.
,, Lukeu, dusíš mě." Zašeptám mu do ucha a on mě okamžitě pustí. Chytne mě za ramena a starostlivě si mě prohlíží od hlavy až k patě, jako bych byla ze skla.
Když zjistí, že mi nic není, oddechne si a políbí mě. Pořád je to jako poprvé. Jeho rty chutnají jako ta nejzakázanější droga, na které jsem se stala závislou.
,, Mám pro tebe překvapení." Šeptne.
,, Ingrid o tom už ví, mluvil jsem s ní, a kluci to zjistí, až budou myslet i na něco jiného než na jídlo, chlast a sex." Uchechtne se potichu.
,, Kde máš pokoj?" Zeptá se ještě.,, Nahoře v patře." Kývnu ke schodům. Propletu si s ním prsty a vystoupáme až do prvního poschodí tetina domu. Otevřu nám dveře ke mě do pokoje.
,, Máš bezva postel!" Vyhrkne Luke a švihne sebou na ni.
,, Teď si zbal oblečení a takové ty kraviny, jedeme na víkend pryč." Zamumle do povlečení.,, Fajn. Sice nevím co máš v plánu, ale věřím ti." Odpovím a vytáhnu ze skříně cestovní tašku.
,, A teď zvedni svou velkou prdel z té postele, ať mi neoslintáš peřiny!",, Já nemám velký zadek. Náhodou je sexy." Vystřelí Luke na nohy a začne dělat uraženého.
,, Škoda že si to myslíš jenom ty." Ušklíbnu se a dál si skládám jeany, trička, spodní prádlo, košile, mikinu, plavky a žabky do kufru. Hodím k tomu ještě kosmetickou taštičku, ručník, šampon, mýdlo, hřeben, kartáček na zuby a pastu.
,, Za prvé- myslí si to i ostatní. Já prostě mám DĚSNĚ SEXY ZADEK.
A za druhé si s sebou vem ještě nějaké pěkné šaty." Mrkne na mě a znovu si lehne napostel a civí do stropu.Ze skříně teda vytáhnu moje oblíbené šaty. Mají černou barvu, jsou na ramínka, na hrudi jsou až po pas uplé a spodní díl je volný, ve předu kratší a v zadu delší. K tomu si vezmu obyčejné černé sanndálky na platformě a tašku zase zavřu.
,, Jsi připravená?" Zeptá se mě Lukey, pozorujíc strop. Asi je tam něco zajímavého. Škoda jen, že já jsem tu zvláštnost zatím neobjevila.
,, Ne, musím se přesléct." Usměju se. Mám nachystané šedé triko s batmanem a černé skinny jeans s dírami na kolenou. Využiju toho, že se Lukas věnuje stále stropu a rychle si přehodím trika. Vysoukám se z tepláků a uklidím je.
Ze zadu mě obejmou něčí ruce kolem pasu. Kurva. Kdo to co to do prdele je? Chce mě někdo znásilnit?! Cukám sebou, snažíc se vyprostit ze sevření.
,, Klid, to jsem jenom já." Zašeptá mi do ucha známí hlas a mě dojde, že je to Luke. Trošku se mi uleví. Přece jen, on mi neublíží.
,, Takové infarkty už mi nepřivolávej." Pokárám ho a otočím se k němu čelem. Dívám se mu do těch nádherně modrých očí a v tu chvíli bych přísahala, že se v nich zračí celý vesmír.
,, To já měl málem zástavu, když jsem uviděl tu tvoji prdelku jen v kalhotkách." Usměje se Luke tím nejhezčím úsměvem.
Já jen zrudnu, rychle od něj ustoupím a natáhnu si kalhoty.
,, Už je to lepší?" Zeptám se s menším šklebem.,, Ani ne. Před tím ses mi líbila víc." Řekne pobaveně Luke.
,, Hemmingsi!"
,, No jo, klid, lásko, nevztekej se."
Luke ke mě dojde a jemně mě pohladí po tváři. Nahne se a vtiskne mi pusu na nos.
,, A teď pojď, musíme se nějak dostat kolem kluků.",, No problemo." Mávnu rukou a obuju si šedé Conversky se žlutými šňůrkami. Natáhnu si ještě černou mikinu.
Lukey se teda taky obuje a na hlavu si nasadí beenie čepičku. Na rukou má náramky s logem batmana, na což podotkne jen :,, Ladíme."
Vylezeme z okna, jako já tu první noc, co jsem potkala tohohle debilka.
Položíme mou tašku do kufru auta vedle Lukovi.,, Nebude auto klukům chybět?" Zeptám se ho s obavami.
,, Ne. Stejně potřebují zhubnout, takže chození pěšky je nezabije." Podotkne Luke.------------------
Tak máme díl :3 jsme zhruba v půlce a už máme téměř 400 reads! I LOVE YOU ALL
Potěší nějaký milý koment :*
-H&K
ČTEŠ
San Francisco/ Luke Hemmings
Fanfiction"I za pár měsíců se dá prožít malá věčnost a některá nekonečna jsou větší než jiná." -John Green, Hvězdy Nám Nepřály /5sos are famous/ Cover by: DoggyTina