9. ,, Ahoj Charlie!"

631 37 2
                                    

Chtěli by jste charakter ask? Info o něm je dole.
A teď už kapitolka:

A L E X A N D R A :
Po obědě, kdy jsme měli každý svoji oblíbenou pizzu, jsme se odebrali zpět na pláž.

,, Ashi, ty pako!" Zařvu po něm se smíchem. ,, To hrát nebudu. Aspoň ne s Calumem! Je to hrozný nápad!" Vytknu mu.

,, Ale nedělej!" Uchechtne se Ashton pobaveně. ,, Vždyť to nic není! Tos určitě hrála už v první třídě!"

,, To sice jo, ale nebyls tam ty s jeblýma nápadama, Calum ani Alex! Fajn, Lexa tam byl, ale neměl tak šílené úkoly a nebyl škodolibý jako je teď!" Vykřiknu.

,, A co proti mě máš?" Ohrne uraženě Calum spodní ret, založí ruce na hrudi a vyčítavě se na mě dívá. Kdyby neseděl, určitě by si poklepával nohou.

,, To pochopíš, až budeš starší." Uksichtnu se.
Mike zrovna pije a ,jelikož je jediný inteligentní a došlo mu to, tu colu vyprskne na Lukea, který zaječí jak malá holka a vyskočí na nohy.

Vůbec teď nechápu jak to Ash dokázal, ale momentálně hrajeme na jeho přání flašku.

,, Točím!" Vyhrkne nadšeně Ash a chopí se flašky.

A jak jinak, protože mě tam nahoře nemají rádi, to padne na mě. Děkuju, opravdu jsem musel v minulém životě někoho zabít, nebo pak nevím, čím jsem si to zasloužila.

,, Pravda-úkol-pusa?" Zeptá se mě škodolibě Ash a já se na něj ušklíbnu.

,, Třeba pravda." Myknu rameny.

,, Kdo z nás čtyř"-ukáže na něj, Mikea, Lukea a Ashe- ,, se ti nejvíc líbí?"

Páni, tuhle otázku jsem vaaaaaaažně nečekala. Ironie, bitch.
Ale zas vím, jak odpovím, aby to nepoznali. Aby moji větu pochopil jen ten, pro koho je určena na pochopení.

,, Kluk, který pozná, když se někdo nudí. Kluk, který nepije alkohol. Kluk, který čte Selekci. Kluk, co staví úžasné hrady z písku. Zároveň kluk, který je starostlivý." Pousměju se.

Ash, Mike, Alex a Cal na mě hledí jako na zjevení, jen Luke lehce zrudl. Pochopil, že jsem mluvila o něm.

L U K E :
,, Mňau!" Začne se o mě lísat Mike. Pravou rukou už drbu Caluma za uchem, protože si vzal do hlavy, že je štěně.
Moc příjemnou kulisu tomu dělá Ashovo mlácení do bubnů, při čemž "zpívá".

Tohle už dál nevydržím! Nesnáším, když kluci pijí. Já sám chlastám jen výjimečně.

Prudce se zvednu, díky čemuž Calum spadne na zem a na něj se zřítí Mickey.
****
Procházím se v odlehlé části San Francisca poblíž pláže nedaleko Golden Bridge.

Uvidím tam sedět osamocenou osobu. Kýve nohama a prstem kreslí do písku zvláštní ornamenty.

Přijdu k ní, položíme jí ruku na rameno, díky čemuž cítím, jak sebou trhla, asi se lekla a zeptám se jí: ,, Nudíš se?"
***
,,V tomhle hradu budou bydlet princ Maxon a princezna America. " Rozhodnu, když stavím jednu věž z písku.

Ta holka uhlazuje piskovou "fasádu" a pak se zarazí.
,, Počkej, tys četl Selekci?"
*****
,,Ten hrad se nám povedl." Uznám a usměju se na ni.

Ona pohodí hnědými krásně vlnitými vlasy a záporně zavrtí hlavou.
,, Tobě se povedl. Já skoro nic nedělala."
***
,, Mám o kluky starost." Doznám se jí. ,, Jsou sami doma, ožralí. Může se jim něco stát."

Události té první noci mi stále zní v hlavě. Je to jako, když se vám promítá v mysli váš oblíbený film. Milujete ty postavy a to, co spolu zažili. Těšíte se na pokračování jejich osudu.

Už je tma, na obloze září milióny hvězd. Hledám souhvězdí. To mě vždy bavilo. Přemýšlel jsem u toho, jestli se na nebe taky teď někdo dívá, jak se cítí, co má za problémy.

Ležím opodál ohně, který Alex s Lexi rozdělali. Obě dvojčata nyní sedí s Calem, Ashem a Mikem okolo a opékájí špekáčky. Je to nápad Caluma. Co taky od něj čekat, když je světlo jeho života žárovka v ledničce.

Lexi dojde za mnou, položí se vedle mě a klidně oddechuje, pozoruje měsíc.

,, Proč si tu? Mohlas zůstat s klukama a bavit se." Zašeptám, pořád nepouštím pohled z hvězd.

,, Proč tu jsem? Já ani nevím. Asi pro to, že tě mám ráda, nebo já vážně nevím. Prostě mi přijde takový správný, být vedle tebe, teď a tady. A popravdě se cítím dost hloupě, když ti tohle říkám, vždyť sakra! Ty mě bereš jako kamarádku." Naštvaně si projede prstama vlasy.

,, Ale to nen-..." Moje přiznání, že ji mám víc než rád, přeruší vyzvánění jejího mobilu. Podívá se na displej a usměje se.

,, Ahoj Charlie!"

A L E X A N D R A :
,, Ahoj Alex!" Zasměje se moje nejlepší kamarádka.
Charlie mi připomíná Ashe. Je stejně šílená, blbá, pozitivně naladěná. Neustále se směje.

,, Co potřebuješ?" Zeptám se. Co kdyby na naše město spadl mimozemský talíř, že jo.

,, Nic. Jen jsme tu teď já, Chris a Demien, tak jsme se rozhodli zjistit, co vy dva provádíte ve vzdáleném San Franciscu!" Rozchechtá se Charlie. V pozadí uslyším hlasy Demka a Chrise, jak tam něco do Charlie hučí.

Ti tři a Alex jsou strůjci našeho maturitního vtipu. Jsme taková pětičlenná partička. Jsou jako moje druhá rodina. Já i Lexa je moc milujeme.

,, Charlie, zavoláme si zítra přes skype, ok? Musím jít, jsme s kamarády venku."

,, Dobře Alex, a popřípadě, použijte ochranu, na to být teta se ještě necítím. Tak papa a pozdravu bráchu." A típne to dřív, než ji stačím okřiknout.

-----------
Dnes již druhý díl! Potlesk! :3 :D
V médiích máte Lukeův výraz, když Alex zavolala Charlie.
Demka, Chrise a především Charlie si zapamatujte. Tady tolik nebudou, ale v druhém díle-SF2 budou často.

Omg, guys! Miluju vás za 200 reads! ♡♥

Chtěli by jste charakter ask? Pro ty co neví, co to je: napíšete mi otázku např pro Caluma - Líbí se ti Luke? A já vam na ni odpovím, jako bych byla Calum, např jo Luke je sexy.
Otázky můžou být pro kohokoliv z příběhu, nebo pro mě.
Do komentu můžete psát rovnou otázky a já vam v samostatné kapitole odpovím. To je vše, podmínka je min 10 otázek.
-H&K

San Francisco/ Luke HemmingsKde žijí příběhy. Začni objevovat