A L E X A N D R A :
,, Lexi, vstávat!" Někdo mě políbí na líčko. Kdo asi, že jo. Nikdo jiný tu kromě mě a toho blond šaška není.
,, Ještě chvilku, Lukey." Zamumlám a víc se zahrabu do vyhřáté peřiny.
,, No jak myslíš, měli jsme jít sice na Safari, ale když tobě se tak nechce, zůstaneme tady." Úplně si dovedu představit, jak se šklebí.
Hned se posadím, čímž se srazíme čely. ,, Auuuuuu!" Zaskučíme oba naráz a chytneme se za bolavá místa.
,, Vážně jedeme!?" Poskakuju kolem Lukea, když chystá snídani-vafle s čokoládou.
,, Nadšení ti nechybí. A na odpoledne máme něco domluveného s mýma třema kamarádama." Mrkne na mě a já pořád radostně tleskam. Přijdu si jako malé dítě.
San Francisco, pátek-den odjezdu Lex a Lukea, večer
A L E X A N D R :
,, Tak jo, kluci, teď vás porazíme." Vyjekne Ash a Mike mu přikyvuje.Hrajeme totiž Fifu. Já jsem ve skupině s Calumem a oni dva jsou spolu.
Už třikrát jsme vyhráli a Ashton dokola tvrdí, že nás nechali a že teď už to vážně dají.V zámku zachrastí klíče a dovnitř vejdou teta Ingrid a strýc Kevin.
Teta chvilku zůstane koukat na Caluma, Mikea a Ashe.Ti na mě pohlédnou stylem aka můžeme-ji-obejmout? , a když kývnu na souhlas, vrhnou si na tetu.
Pak se pofotí, podepíší a nakonec nám teta řekne, že tady kluci můžou zůstat, jelikož ona a Kevin jedou na dva týdny pryč.Vezmou si nachystané tašky, vybaví mě pokyny a penězi, abychom měli z čeho s Lex žít, a zase vypadnou.
,, Kde jsou vlastně Lexi a Luke?" Zeptá se Ashton.
Chvilku nastražím uši, ne nahoře nemrdají.Vyběhneme do patra, kde nalezneme jen Alexin prázdný pokoj. Jediné, co mě zaujme, je papír položený na postely...
Milí kluci,
Asi si říkáte, kde jsme.
Vzal jsem Lexi na víkend pryč, snad se tam dokopu jí říct pravdu o naší slávě.
Ingrid o tom ví, nemějte strach a nevolejte policii, že jsem ji unesl bo co.
Takže se nepozabíjejte, nevolejte. Dejte nám klid, ať se tu spolu můžeme hrát. A ne Calume, ne Ashi, není to myšleno dvojsmyslně, nejsem vy.
Takže tak.
Mobily máme vyplé, ani nás nezkoušejte stalkovat, nepovede se vám to.
Vrátíme se v neděli večer.
Až budeme zpátky, ať není ani v jednom z domů bordel. Nedělejte párty a neožírejte se.
-L.R.H.,, Tak to je od něj fakt milé, že má starost." Zhodnotí s úšklebkem Ashton, vzkaz zmuchle do kuličky a vyhodí do koše.
,,Tak když máme oba domy pro sebe, co s tím?" Zeptá se Calum s úšklebkem na rtech.
,, Já nevím." Trhnu rameny.
,, Ale já jo."
Sobota ráno, San Francisco
,, Až zas budeš chtít s někým chlastat, vyber si jinou oběť." Se skuhráním dojdu do kuchyně a sednu si vedle smějícího se Hooda.
,, Já myslím, že se příště taky nepřidám." Zamumle Mike, který právě došel a Ash za jeho zády souhlasně kývne.
,, Hlavně, že jsme se bavili, ne?" Calum si v klidu popíjí kávu a zbytečně hlasitě mluví.
,, Neřvi! Bolí mě hlava debile." Zavrčí Ashton a švihne sebou na židli vedle mě. Chytne hrnek čaje-můj hrnek čaje- a v napije se.
,, To je možné, že byla sranda!" Uksichnu se. ,, Ale já si hovno pamatuju!" Rozhodím rukama.
,, Tak já ti to povím, hmmm?"
Mrkne na mě Calum.
,, Pili jsme a já pak zavolal pár kamarádek. Ve skratce, jednu-Gabrielu- jsi ojel.",, KURVA! Charlie mě zabije!"
-----------
I know, díl o ničem, ale uzivejte si klidu, štěstí, než je dostihnou problémy :)
-H&K
ČTEŠ
San Francisco/ Luke Hemmings
Fanfiction"I za pár měsíců se dá prožít malá věčnost a některá nekonečna jsou větší než jiná." -John Green, Hvězdy Nám Nepřály /5sos are famous/ Cover by: DoggyTina