10. ,, Víc než jen jako kamarád."

546 31 0
                                    

Ráno mě zase vzbudila smska. A zase byla od Lukase. Já ho fakt zabiju. Není nad to, když vás ve čtvrtek někdo vzbudí v šest. Vážně nekecám.
Psal v ní, že mám dojít i s bráchou. Na můj dotaz, co budeme dělat, mi odpověděl, že Ash, Cal a Mike chtějí jít na painball a překecali k účasti i Alexe. A že Luke teda bude chudinka sám doma, tak že mu mám jít dělat společnost.
Asi se budete divit, ale souhlasila jsem, páč, kdo by nechtěl být celé odpoledne sám s takovým sexouškem!? I když on mě bere jako kamarádku...

Takže teď si stahuju vlasy do copu, který si přehodím přes pravé rameno. Jelikož dneska prší a je zima, natáhnu si šedé tepláky a černé tilko. Jen si řasy přejedu řasenkou a jsem hotová.

Seběhnu schody, kde na mě čeká Alex. Obuju si černé okopané Conversky a přes sebe natáhnu černou mikinu. Nic extra, ale jelikož Luke psal, že se budeme koukat na filmy, hrát na PS a maximálně hrát na kytary, takovýto outfit je dokonalý.

Rychle s Lexou utíkáme k jejich domu, aby jsme zmokli co nejmíň. I když máme kapuce, stejně jsme po chvilce promoklí až do morku kosti.

Zazvoníme a otevře nám Ash, který se rozesměje.
,, Páni, takhle jsem ještě nikdy nezmokl. Fakt wau." Utahuje si z nás.
Vlepím mu pohlavek a sama se pozvu dovnitř.

Vyzuju si tenisky a  vysleču mikinu, kterou pověsím na háček.
Dojdu do kuchyně, kde je zbytek kluků. V závěsu za mnou jde brácha a to hnědovlasé hovádko.

Mike a Calum se zvednou, zatímco já se posadím vedle Lukea, který se na mě zářivě usměje. Tím se objeví ty jeho cute ďolíčky a vynikne piercing.

Kluci si stoupnou před nás, čímž mi připomenou naše, když má s Alexem kárali za průsery ve škole.
,, Děti nezlobte. Nezbořte dům. Neudělejte tu bordel. Chovejte se slušně. Žádné prasečinky a když, tak použijte ochranu." Začne nás poučovat Ashton.
Kdybych mohla, nejradši bych ho na místě zavraždila.

,, Jo jo, my chápeme. Neboj. A teď běžte." Začne je vyhánět Luke.
Když za nimi klapnou dveře, oba si oddechneme. Jsou někdy otravní.

,, Tak jo, v obýváku jsou nachystané filmy. Něco vyber, já mezitím nachystám popcorn." Usměje se Luke.

Já se teda odeberu do obýváku, kde se začnu  hrabat hromadou CDček. Horory, horory, krimi, akční, no prostě samé hovadiny.

Po pár minutách dojde Luke s velkou miskou slaného popcornu a dvěma sklenkami plných coca-coly. Položí to na konferenční stolek a posadí se vedle mě, zrovna ve chvíli, kdy vytáhnu film Hvězdy Nám Nepřáli.

,, Čí to je?" Zeptám se se smíchem. Vážně neznám kluka, který by na to koukal.

,, Caluma." Trhne Luke rameny. Aha, já si říkala, že Hood bude cíťa.
,, Cos vybrala?"

,, Asi Avatara." Usměju se a podám mu CD s filmem. On ho dá do přehrávače a uvelebí se na gauči. Aby jste chápali, mají tam pohovku do varu L a Lukas si sedl do rohu a natáhl si nohy čelem k televizi.

,, Hey, tam sem si chtěla sednout já!" Rozchechtám se a drknu ho do ramene.

,, Však můžeš." Usměje se. Chytne mě na ruku a posadí si mě mezi nohy (bez dvojsmyslu!) tak, že jsem se mu opírala o hruď. Proplete si se mnou nohy, levou ruku mi omotá kolem pasu. Já si uvolněně opřu hlavu o jeho rameno.

,, Ach jo Hemmingsi, ty to vždy vyřešíš po svém, že!?" Uchechtnu se. Cítím, jak se mu hruď zvedá od smíchu. Když se uklidní, souhlasně přitaká.

Zakryju nás dekou, jelikož je opravdu chladno.

Luke mě políbí do vlasů, díky čemuž zrudnu. Než zapne film, zašeptá mi do ucha: ,, Já tě mám rád, princezno. Víc než jen jako kamarád."
A než stihnu odpovědět, pustí se titulky.

-----------
No není Luke sladký :3
Co myslíte, jak to bude dál? :)
Děkuju za 300+ reads! I love you all
-H&K

San Francisco/ Luke HemmingsKde žijí příběhy. Začni objevovat