Bugün hafta sonuydu, az da olsa geç kalkmış olduk. En azından biraz daha fazla uyuyabildik. Ben çaylarımızı doldururken, Murat'cıkta peynirli ve patatesli omleti yapıyordu. Eee, cancağızımın favorisi ! İlk defa, yumurta kokusundan tiksinmiştim. Hatta, kusmak üzereydim ! Ki bu çok uzun sürmedi, çünkü feci bir öğürmeyle banyoya koştum...
Murat ise, arkamdan şaşkınca bana bakıyordu.
Tam, 2 saat banyodan çıkmamıştım ! Bu, ne ya böyle dedim tiksinerek ! Sonuçta, bir şey yemediğim halde kusmam saçma değil miydi ?!? Murat'da, 2 saattir durmadan kapıyı çalıyordu.
"Hayatım, iyi misin ? Bak çok kaldın içerde. Korkmaya başladım.", dedi sesinde ise acayip derecede endişe vardı.
"İyiyim, sadece üşütmüşüm. Sen, in bende geliyorum."
Geliyorum demiştim ama, önce bir işim vardı ! Hamilelik testi ! Allah'tan geçen hafta almıştım da, evde bir tane de olsa bulunuyordu. Bildiğim halde, kullanımını full time okuyarak testi uyguladım...
2 çizgi, hımm iyi yani hamile değilim. Okey ! Ne ?!? Bir dakika.... One minute !!!! 2 çizgi mi ? Hemde, kırmızı iki çizgi ! Ay, saçmalama Petek ! Tabi ki kırmızı olacak, sende !
"Hayatım, hadi artık. Bak geliyorum yanına..."
"Yok, yok indim ben şimdi.", dedim, testi ve kutusunu peçeteye sararak çöpe attım. Yani en azından gizlemiş oldum.
Murat'ı boş yere sevindirmek istemediğim için, önce hastaneye gidip emin olmak istedim. Bu yüzden de, hastanemizde olan : Kadın Doğum Uzmanı, namı değer kankama mesaj yazdım...
Rehberden, Aygül İşbitirici'yi bularak mesaj yazmaya başladım...
O isim ne ya ?!? Sanki, hamile miyim derken : 'Gel kız, hem seni hemde bebeği alalım.", der gibi ! İşimi bitirmezse, iyidir yani !
"Selam, Aygül. Ya ben hamilelik testi yaptım da, emin olmak istiyorum."
"Tamam, canım. Zaten, bugün hastanedeyim. İstediğin zaman uğra, bakalım."
"Hayatım, kiminle konuşursun ya ?", diye telefona bakması için zürafa kılığına giren bir Murat'cık vardı !
"Hiççç, sistalarımla. Ya Murat, ben bugün gidiyim mi Merve'nin yanına."
"Tamam, gidelim."
"Yok, yani ben tek gideyim."
"Neden ki ?"
"Yaaa, rahatsızmış ondan.", dedim evlilikteki ilk yalanımı söyleyerek.
"Geçmiş olsun da, daha dün gördük. Baya iyiydi."
"İşte, onu da benim gibi klima çarpmış."
"İyi, sen bilirsin.", diyerek saçlarımdan öptü beni cancağızım....
1 saat içerisinde, giyinmiş ve elbisemin fermuarını Murat'a kapattırmaya çalışıyordum.
"Ya Petek, gitmeden bir sevsem seni olmaz mı ?"
"Olmaz, olmaz !"
"Neden ya ?"
"Çünkü, şey..."
"Ney ?"
"Çok pis, üşütmüşüm ondan."
"Ne alaka ?"
"Ay, hadi bay bay aşkım.", diyerek Murat'ı evde tek bırakarak çıktım, ya da kaçtım işte....
Merve'yi de, evden almıştım... Ayrıca plandan da haberi vardı.
Aygül'ün, yanına gitmiştik. Tam o sırada Murat, Merve'yi arıyordu...
Merve ise, heyecandan kaskatı kesilmişti... Ay, ver bana ver sen. Ben konuşurum dedim. Zaten o sırada da Aygül, kan alma işlemini bitirmişti..."Alo ?"
"Benim Murat'cım, ne oldu ?"
"Petek, sana çok ciddi bir soru sorucağım... Düzgün cevap ver.."
İçimden, Allah'ım ne olur öğrenmiş olmasın derken, ah benim şom ağzım diye da başladım, Murat'ın konuşmasıyla !
"Hamile misin sen ? Çöpleri atarken, gördüm bu testi. Üstelik pozitif !"
Testin sonucundan emin değildim, bu yüzden benim de diyemezdim !
Aygül Hanım ise, testin sonucunun en erken yarın sabah çıkacağını söylemişti..
"Yok, ya hayatım. Merve bizde kaldı ya, hani geçen gece. Ona, yaptık biz onu.", dedim rahatlamaya çalışarak....
"Nasıl yani ? Merve mi hamile ?!?"
"Yaa, hiç sorma Murat ! Benim, sistama neler olmuş !", dedim sesime üzüntü frekansını vererek...
"Ayy, aşkım özür dilerim. Bende hemen seni suçladım. O zaman, size iyi günler...", dedi ve kapattı benim kocişkom telefonu.
Tabi karşımda, bana öldürücü bakışlar atan bir Merve vardı !
Üstüme doğru gelirken, ayağa fırladım ve : Canımm, bak ben karnımda senin yiğenini taşıyor olabilirim..", dedim onu yumuşatmaya çalışarak.
"İnşallah öyledir Petek, yoksa seni öldürürüm !"
"Hamile olmayı, hiç bu kadar istememiştim ya !", dedim korkuyla...
Doktorumuza da, haberi bana vermesi gerektiğini söyleyerek odadan çıkmıştık....
Sevgilerle... Votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayalım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açılın Ben Tıp Okuyorum ! (Düzenleniyor)
HumorKomik bir stajyerin doktorluğa kadar geçirdiği dönem. Komiklikler ve olaylarla çok eğleneceğiz..