Petek'den :
Gece Murat'ın ani nir şekilde fırlamasıyla kalkmış "Bir sorun mu var ?", diye sormuştum.
Murat "Yok, yok bir şey. Sen yani siz iyi misiniz ?", dediği anda yüzünde dehşet saçan bir ifade olduğuna fark etmiştim.
"Hayatım biz iyiyiz de, sen değil gibisin. Ne oldu anlat hadi."
Murat "Çok kötü bir rüya gördüm. Hatta kabus !"
"Sakin ol, hepsi geçti."
Murat "Bir an her şey gerçek sandım Petek. Çok korktum size bir şey olacak diye."
"Tamam, hadi sakinleş artık.", dediğim anda Murat kafasını dizlerime koyup, gözlerini yummuştu...
************************************
Sabah erkenden kalkmış, Merve'yle kuaförün yolunu tutmuştuk. İkizlere bakıcıları bakacak, Murat'da müstakbel damadımızla takılacaktı. Merve'nin arabasında mutlu bir şekilde ilerliyorduk. Biraz sonra gelin hanımımız sıkılmış olacak ki radyoyu açtı. Ardından sanki bu güne özenle seçilmiş gibi bir şarkı çalmaya başladı.-Olmaz olsun-
Biz Merve'yle bağırarak şarkı söylerken etraftaki insanlar da dikkatlice bize bakıyorlardı ama, tabi ki bu umurumuzda değildi.
Merve "Olmaz olsun cüzdanımda milyonlar !"
"Kalbimde sevgin oldukça..."
Merve "Zenginlik, mal, mülk, para neye yarar ?"
"Yanımda sen olmayınca..."
Merve "Bazen neşe, bazen keder hayat böyle geçip gider..."
"Tatlı günler, acı günler bir yastıkta hep beraber..", derken tempolu bir şekilde alkış tutmaya başlamıştım.
Kısa sürede kuaföre varmış, bir an önce hazırlanmaya çalışıyorduk. Merve gelinliğini yanındaki koltuğa koymuş, makyajının yapılmasını bekliyordu.
Bende yanındaki koltukta oturmuş, dergileri karıştırıyordum. O sırada telefonum çalınca gülerek telefonu elime almıştım.
"Efendim hayatım ?"
Murat "Nasılsınız canım ?"
"İyiyiz siz ?"
Murat "Müstakbel damadın aşırı heyecanı dışında bir sorunumuz yok."
"O zaman her şey yolunda.", derken gülümseyerek Merve'ye bakmıştım.
Merve "Enişte tut onu, kaçmasın düğünden !", diye bağırmıştı Murat'a.
Murat "Her şey yolunda baldız, merak etme sen.", diyen Murat'ın cevabını iletmiştim Merve'ye.
Bir süre sonra yanıma gelen kuaförle konuşmaya başlayınca, telefonu kapatmıştım.
Saçımı dağınık topuz yapan kadınla konuşuyor, sohbet ediyorduk. Burdan çıkmamıza yarım saat kalmıştı.
Merve "Yakında evli olacağım ya, şaka gibi !", derken sırıtıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açılın Ben Tıp Okuyorum ! (Düzenleniyor)
HumorKomik bir stajyerin doktorluğa kadar geçirdiği dönem. Komiklikler ve olaylarla çok eğleneceğiz..