Bölüm : @mervedemilovato'ya itafendir. :D
Bugün Pazar'dı ve ilk defa Murat'la ayrılacaktık. Yani aynı yerde olmayacaktık. :D O evde ütü yapacaktı, bende kızlarla buluşacaktım. Hiçççç kusura bakmasın beyefendi ! O kadar eşyayı kendi kullanıyor ! Çocuğunu, acımasızca babasına bırakıp gezen anne gibiyim ! :) Olsun ama ben her halimle tatlıyım ?!? :D (Emin değil!)
Yeni uyandığım için, bunları düşünmekle zihnimi açmaya çalışıyordum kiiiiğhh :
-"Petekkkkkk, bu nasıl kullanılıyor ya ?!?", diye haykıran bir Murat'la yerimden fırladım.
Merdivenlerden aşağı hızlıca indim.
-"Ne oldu, önemli bir şey mi var ?!?", dedim endişeyle.
-"Yok, yani en azından şu anlık ! Ben bunu kullanamadım da ?!?"
Onun bu haline gülmemek imkansızdı !
Eee tabi sen şimdiye kadar hiç ütüyle uğraşmazsan, olacağı bu !-"En alttaki düğmeye bas, o zaman açılır."
-"Hee, kolay ya o zaman."
Tabii Can'ım, sen öyle san ! , diyerek geçirdim içimden.
Kahvaltımı bitirmiştim ve odama doğru yol alıyordum.
-"Ya, bu bozuldu galiba ?!?"
-"Bakiyim.", diyerek Murat'a yaklaştım.
-"Yooo, sağlam bu."
-"Ee, ama dumanlar ?!?"
-"Buharı ya o !", diyerek kahkaha krizine girdim.
-"Ya, tamam sende hep gül !
-"Bak buhar aldı buralar !?!", dedim gülme krizindeyken.
-"Almasın mı ?!?"
-"Eee, alsın madem kırışıklarımız azalır !" , derken ikimizde gülüyorduk.
Sonrasında ben giyinme amacıyla, odama yol aldım.
Tam kapıdan çıkıyordum ki, Murat'ı takım elbiseli bir şekilde önümde dururken buldum.
-"Hadi, gidelim."
-"İyi de, ben bugün kızlarla buluşuyordum ya. Unuttun mu ?!?"
-"Yani, olabilir. Tamam iyi işte bende evde tek mi kalayım yani ?!? Seninle gelirim hem sonra seni bizimkilerle tanıştıracağım."
-"Nee ! Bu şimdi mi söylenir ya ?!?"
-"Ya, iyisin iyi ! Hem bak ikimizde çok yakışıklı olmuşuz.", derken kahkaha atmıştı.
Tabi ben bir şoklar, BİM'ler falan ... Ayyy bende iyice Merve'ye çektim vallahi ya !!! Bu nidir Yaaa ?!? :D
Kızlarla, meşhur Waffle'cımızda buluşmuştuk.
Selin -"Hoşgeldiniz."
Deniz -"Selamm, çocuklar."
-"Çocuklar mı ?!?", derken Deniz'e tip tip bakıyordum.
Deniz -"İçimden geliooooo !", diyerek bizim o klasik böğürmemizi gerçekleştirdi.
Merve -"Selam, Ruh Öküzüm ve saygı değer daktırrrrr.", dedi gözlerini Kocaman açarken.
Evet, Merve'nin normal olmadığına dair kanaat getirmiş bulunmaktayım !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açılın Ben Tıp Okuyorum ! (Düzenleniyor)
HumorKomik bir stajyerin doktorluğa kadar geçirdiği dönem. Komiklikler ve olaylarla çok eğleneceğiz..