Bugün Murat'la film izleme kararı almıştık. Filmimizin adı : YUSUF YUSUF'du.
Kahkaha krizine girmeye başlamıştım, bu yüzden de karnımdaki sancılarla cebelleşiyordum. Filmin bitmesine son 10 dakika kalmıştı ve hamile rolündeki kadın Doğum sancısı çekiyordu. Bende gülerken bir anda durup karnımı tutmaya başlamıştım. Çok pis sancım başlamıştı yine.
"Ah ! Sancım geldi yine Murat !"
Murat "Hayatım ya, sen bu kadını görünce etkilendin bence. Yoksa sancın gelmemiştir."
"Saçmalama Murat ! Ciddiyim ben !"
Murat "Bende ciddiyim."
"Ahhhggg, hastaneye yetiştir beni Allah'ın belası !", diyerek Murat'ın kolunu cimcikleyerek bağırdım.
Murat "Tamam canım, sakin. Doğum çantası arabadaydı zaten. Hadi gidelim.", diyerek kolunu uzattı.
Neyseki sancım hafiflemişti de yürüyebiliyordum.
"Çabuk ol tamam mı ?!"
Murat "Tamam sakin ol sen, derin derin nefes al."
Arabanın arka koltuğuna uzanmış, yavaş yavaş artan sancımla nefes almaya çalışıyordum.
Murat "İyi misin canım şimdi ?"
"İyi sayılır, ahh sancıyı saymazsak.", dedim ter içinde.
Murat "Sayma hayatım, hastaneye varana kadar."
"Ahhh, çabuk ol hadi ya !"
Murat "Tamam az kaldı."
*******
Tam olarak 2 saattir Aygül'ü bekliyorduk. Benim ise sancım git gide artıyordu. Murat'da benimle Doğum odasındaydı. Durmadan herkese bağırıyordum.
"Yaaa, kimse yok mu bu hastanede ?!"
Murat "Az kaldı hayatım, Aygül gelir birazdan. Sonra Doğuma başlarız.", dedi beni sakinleştirmeye çalışarak.
"Aygül'ün de Allah belasını versin, doğumunda !"
Murat "Çok ayıp ama..."
"Asıl sensin ayıp, madem ikiz çocuklarımız olucak. İnsan der ki : Hayatım birini sen birini ben doğurayım, der. Ama bizimki öküz !"
Murat "Hayatım sence de saçmalamıyor musun ?"
"Bak döverim seni Murat !"
Murat "Biraz sakin ol, ikizlerimiz doğucak birazdan."
"İkizleri de dövüceğim lan, oldu mu ?! Doktoru da, seni de, buradaki herkesi de dövüceğim Doğumdan sonra !"
Murat "Tamam derin derin nefes al, ama ıkınma."
"Dangalak, ıkınmazsam nasıl doğurmamı bekliyorsun ?!"
Murat "Yani, Aygül gelene kadar ıkınma."
"Ahhh lan bir bakın buraya, ölüyorum ben ölüyorum ! Allah belanızı versin !"
Murat "Hayatım sezaryene geçelim istersen ?"
"Hayırrr, normal doğacak bunlar !"
Murat "Tamam ama elimi bıraksan biraz, kırılacak yakında."
"Benim belimi kırıyorlar, ben bir şey diyor muyum ?"
Murat "Tamam hayatım."
"Hem kırsam ne olacak, bir tane daha elin var nasılsa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açılın Ben Tıp Okuyorum ! (Düzenleniyor)
HumorKomik bir stajyerin doktorluğa kadar geçirdiği dönem. Komiklikler ve olaylarla çok eğleneceğiz..