Murat'ın Ağzından :
Sevgili karımın, kankalarıyla buluşması sonrasında annemlere geçmiştik...
Tam olarak, uyku vaktimize 2 saat vardı ve biz hem annemlere hemde kayınvalidemlere gidip, bu müjdeyi vermeyi planlıyorduk.
Aslında Petek, yarın gideriz demişti ama ben dayanamadım işte ! Eeee, baba oluyorum yani dimi ?!
Yolda, Petek bana laf sokarcasına radyodaki şarkıyı söylüyordu...
Belki birgün buluşuruz
Yine beni özle beni
İnşallah canım yaBaşka biri unutturrur
Beni bekle tabi
İnşallah canım ya
(İnşallah Can'ım ya / Atiye) dinleyiniz...
"Unutmam hayatım, unutmam merak etme sen.", diyip müstakbel oğluma hamile olan kadınımı, saçlarından öpmeye başladım.
İyi ki iç ses diye bir şey var, yoksa Petek kız o diye başlardı bir saat ! Ama, babalar hisseder değil mi ? Bende hissediyorum işte !
1 saat içerisinde annemlerin kapısını tıklatırken bulduk kendimizi.
"Ay, üff Murat ya ! Kadın uyuyordur şimdi, yazık !"
"Ya uyansın, ne olacak sanki ? Kırk yılda, bir çocuk yapmışız ! AllahAllah !", dedim Petek'in sinirli yüzüne karşı kahkaha atarak. Şu an evde görüşeceğiz, bakışlarını sergiliyordu bizimkisi.
"Yuh be ! Terbiyesizleşme !", diye kolumu cimcikledi güzel, hamile karım benim. Evet çünkü o, hamile !
Annem 2 dakika içerisinde, kapıyı açmıştı...
"Hoşgeldiniz, çocuklar..."
"Anne !"
"Efendim Murat ?", dedi daha biz ayakkabıları çıkarırken. Eee titiz kadın !
"Ben, torun yaptım sana. Yeni, çıktı fırından ! Sımsıcak ! Ama yok ya, 9 ay var daha fırından çıkmasına benim oğlumun !", diyerek annemin bana yine ne saçmalıyorsun oğlum triplerini izlemeye başladım.
Tabi kadıncağız, son kelimeyi duyunca şoka girdi !
"Babaanne mi oluyorum ben ?" , diye sevinç kahkahasını bastırarak, Petek'in karnını okşamaya başladı.
"Evet, öyle olacak inşallah anneciğim. Ama içeri geçsek, ben üşüdüm burada da."
"Gel kızım, sen gel. Üşütme.", dedi ve karımı içeri alarak kapıyı yüzüme çarptı.
"Oha ya ! Ben, yaptım o çocuğu ben !"
Annem hemen arkasını dönüp, klasik sözünü söyledi : "Bu kadar bağırırsan, baban da birazdan seni yeniden yapacak ! Olmamışsın sen, oğlum !"
Ah be anneciğim, insan der mi bunu oğluna ?!? Hele ki, karısı yanındayken...
Petek, babamın elini öpüp, ona da müjdeli haberi vermişti... Böylelikle, hediye olayları da başlayacaktı tabi...
"Baba, ben yaptım sana torun.",diyerek güldüm.
"İnşallah Petek kızıma benzer de, sana çekmez."
"Neden, herkes aynısını diyor ya ?", dedim isyan ederek.
"Çünkü, daha sen tam olmamışsın ki baba olasın !", diye kükredi bizim Aslan'ımız yine ! (Bu arada, şimdi demesem içimde kalır ! Mağlum aslan deyince, en son olan maçımız da süperdi hani...) Neyse biz konuya geri dönelim...
Annem klasik sorulardan, birini yönelterek Petek'e baktı.
"Eee, cinsiyeti belli mi kızım ?"
"Yok, daha çok küçük anneciğim."
"Küçücük, fıçıcık, içi dolu turşucukkk...", diye kendi kendime takılıyordum.
"Hanım, al şu oğlanı başımızdan. Yoksa, ben onu kendine gelmesi için balkondan sallandırıcağım !"
"Tamam, tamam. Oğlum, sus sende !", diye azarladı yine, bu babaanne olacak kadın beni.
"Ben hissediyorum, erkek !"
"Hayır kız !", işte klasik kavgamız başladı !
"Erkekse, isim benden !"
"Kızsa da benden o zaman.", dedi sevgili karım benim...
"Yaw he he !", dedim karımı deli etmeye bayılıyordum..
"Oğlum, kızdırma kızı ! Bak, sinirden çocuğu düşürür Allah muhafaza !", diyerek şu öpücük atarak tahtaya vurma işlemini gerçekleştirdi sayın babaanne.
"Ne ?! Sakın ha Petek ! Ben, o kadar emek verdim bak o çocuğa ! Düşürme, tamam mı ?! Bak, aynısı yapamayız bir daha ! Eksik filan olur, sonra !", dedim endişeyle.
"Ne saçmalıyorsun Murat ?!"
"Tamam, haklısın canım.", bununda var ya hormonlar tavan olmuş, hep bana çatıyor ya !
Annemlerden, geç saatte çıktığımız için Petek annesine daha sonra yemeğe gittiğimizde söyleme kararı aldı... Tabi ki bana sormadan, çünkü çocuğu o taşıyor ! Hayır sanki, bizde yer olsa taşımayız da ?!
Sevgilerle... İlk kez Murat'ın ağzından yazdım, Nasıl olmuş ? Vote ve yorum yapalım lütfen... Ne kadar çok yıldız ve yorum, o kadar çabuk yb ! 😘😍😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açılın Ben Tıp Okuyorum ! (Düzenleniyor)
HumorKomik bir stajyerin doktorluğa kadar geçirdiği dönem. Komiklikler ve olaylarla çok eğleneceğiz..