Murat'dan :
"Şu gümüş renkli olana bakabilir miyim ?"
Bu gün Petek'le evlenme yıldönümümüzdü ve bende ona pırlanta seçiyordum..
Satıcı "Buyurun efendim.", diyerek önüme koymuştu istediğim pırlantayı.
Biraz inceledikten sonra "Bunu alıyorum.", diyerek gülümsedim.
Akşam için çok güzel planlarım vardı. Petek bugün eve saat 8'de gelecekti ve ikizlere de bu günlük kızlar bakacaktı. Yaşasın baldızlar... :)
Telefonum çalınca hemen açtım.
"Efendim Merve ?"
Merve "Selam enişte, planda bir değişiklik var mı diye soracaktım da."
"Yok baldız, her şey tamam."
Merve "Petek çıldırmasın, evde çocukları göremeyince."
"Yok zaten ben o gelene kadar, gelmiş olurum."
Merve "Tamam enişte, görüşürüz."
"Bay bay.", diyerek çiçekçiyi aradım.
"İyi günler, ben çiçek siparişi verecektim de."
"Tabi buyrun.", diyen adama neler istediğimi ve nereye getireceğini anlattım.
Sıra eve gidip, yemekleri hazarlamaktaydı.
Yoldayken Petek aramıştı."Efendim hayatım ?"
Petek "Sana da merhaba, beni hiç arayıp sormayan kocacığım..!", diye imalara başlamıştı yine benim sevgili eşim.
"Hayatım uyudum ben ya, ondan arayamadım seni." -Tabi ki hiç uyumadım.-
Petek "Banane, bu bir sebep değil !"
"Petek'çiğim, gece full nöbetçiydim. Uyumamam anormal olur zaten."
Petek "Bak birde laf atıyor ya !"
"Tamam hayatım, özür dilerim."
Petek "Neyse napalım artık.", diyerek kıkırdadı. "Neredesin şimdi ?"
"Nerede miyim ?"
Petek "Evet, neredesin ?"
"Evde."
Petek "O rüzgar sesleri ne ?"
"Ya markete gitmiştim de, şimdi giriyorum eve yani."
Petek "Tamam aşkım, öp yerime ikizlerimizi."
"Olur hayatım, görüşürüz."
Petek "Görüşürüz.", diyerek telefonu kapattı.
Eve vardığımda ikizlerin keyfi yerindeydi. Yardımcımıza çıkabileceğini söyledim ve ikizlerle oynamaya başladım.
Yarım saat sonra Kaan'la bu haldeydik...Çağan bizden önce uykuya dalmıştı.
Ben mutfakta yemek yapmaya başlamıştım ve bu sırada baldızlar gelmişti."Hoşgeldiniz kızlar."
Merve "Hoşbulduk enişte. İkizler nerede ?"
"Yukarıda uyuyorlar."
Deniz "Ben alayım o zaman.", diyerek merdivenlere yönelmişti.
Selin "Eee ne yapacaksın enişte yemek için ?"
Merve "Aaa, evet bende merak ettim şimdi."
"Mantar sote ve pilav."
Merve "Vayyy, zaten Petek'de bayılır bunlara."
Selin "Yapabilecek misin enişte, yardım ederiz yani istersen."
"Yok kızlar, annem sağolsun biliyorum her şeyi."
Deniz "Geldim ben."
Merve "İyi hadi gidelim."
"Merve, sen biliyorsun zaten ikizlerin mamasını filan."
Selin "Hepimiz biliyoruz enişte.", diyerek kahkaha attı ve kızlar kapıya yöneldiler.
^^^^^^^^
Saat 8'e gelmişti. Her şey hazırdı, sadece Petek'in gelmesini bekliyordum.
Bu sırada kapı çalmıştı ve bende heyecanımı bastırmaya çalışıyordum."Hoşgeldiniz matmazel.", diyerek kolumu uzatmıştım.
Petek "Hoşbulduk canım.", diyerek koluma girdi Petek.
"Sana bir süprizim var.", dedim ve onu masaya doğru yürütmeye başladım.
Petek "Benim de sana.", diyerek etrafa bakındı ve "İkizler uyuyor mu ?", diye sordu.
"Bugünlük gezmedeler." , diyerek gülümsedim.
Petek'de çantasından hediye kutusunu çıkardı ve "Yıldönümümüz kutlu olsun hayatım.", dedi.
"Seninde hayatım.", diyerek Petek'e yüzük kutusunu verdim ve onun bana sarılmasıyla, Petek'i öpmeye başladım...
"Neden bu kadar tatlı bir eşe sahibim acaba ?"
Petek "Çünkü karşısında çok romantik bir kocası var.", diyerek burnumu iki parmağı arasına alarak, sıkmaya başladı.
"Seni seviyorum."
Petek "Bende seni çok seviyorum kocacığım."
"O zaman artık yemeğe geçebiliriz leydim.", diyerek Petek'in oturmasına yardım ettim.
Petek "Vayy kocacığım, döktürmüşsünüz yine...", dedi ve küçük bir kız edasıyla ellerini çırptı.
"Karım bir şeyi severde, ben yapmaz mıyım hiç ?", diyerek gülümsedim.
Petek "İşte benim kocam.", dedi ve böylece yemeğe başladık...
^^^^^^^^^
Yemek bitince hemen masayı eski haline döndürdük ve mutfağı da Petek'le toparladık.İşim bitince
" Artık eşimi sevmeye devam edebilirim !", diyerek Petek'e yavaşça yaklaşmaya başladım.Petek yüzüne bilmiş bir eda ekleyerek kıkırdadı ve "Eğer yakalarsanız, sevebilirsiniz bayım.", diyerek merdivenlere doğru koşmaya başladı. Tabi bende arkasından onu kovalamak için koşmaya başladım...Ah bu kadınlar, bizi hep peşlerinde koşturuyorlar..!
Yeni bölüm geç geldi ama, ne yapalım işte sınavlar sağolsun :)
Sevgilerle... oy ve yorum yapalım lütfen ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açılın Ben Tıp Okuyorum ! (Düzenleniyor)
HumorKomik bir stajyerin doktorluğa kadar geçirdiği dönem. Komiklikler ve olaylarla çok eğleneceğiz..