Medya : Petek'in evi.
Evet, 1 aydır Murat'tan gizli ev arıyordum. Bilirse izin vermeyeceği için, gizli tuttum bu olayı evi bulana dek. Şimdi ise kafama ve bütçeme göre bir ev bulabilmiştim. Haftasonu, yani yarın taşınacağım için Murat'a bu akşamdan veda etmek istedim. Yemek yedik, bulaşıklarda bitince oturma odasına geçtik. Murat'cık yine televizyona dalmıştı ! Ayrıca, insan sevgilisi varken böyle televizyonla vakit geçirir miydi ki Can'ım ?!?
-"Murat, Murat ?!?", dedim ilk bağırdığımda beni duymadığı için, sesimi yükselterek.
-"Efendim, aşkım ?", dedi gülerek benim cancağızım.
Ben senin o aşkını yerim de, işte şu an müsait değiliz ! :D
-"Ben taşınıyorum !", dedim konuya dalaraktan. Böylesi daha iyiydi bence. Ne o öyle, bir saat uzatmak filan ?!?
-"Ne ?", diye isyan edende Murat'cıktı.
-"Evet. Ev buldum sonunda."
-"Ya, Petek. Neden böyle bir şey yaptın ? Hem yakında nişanlanıyoruz."
-"What dedin gülüm ?!?", dedim yüzüme şaşkın emoji pozunu vererek.
-"Evet, ben seninle tek sevgili olmak değil evlenmek istiyorum. Eeee önümüzde bir engel yok ! Neden bekliyoruz ki ?"
-"Haaa, sen ciddisin ?"
-"Hayatım, ciddiyim diyorum ya bir saattir."
-"Tamam, o zaman işte böylesi daha da iyi ya. Annem burada kaldığımı öğrenirse, beni sana vermez !"
-"Hımm, haklısın. Peki bana yakın mı ev ?"
-"Hı hı.", dedim sevgili aşk bücüğüme sarılırken.
Tam öpüşecektik ki : DITTTTTTTTTTT.... (Ruh Öküzüm)'ün aradığını gördüm.
Ehhh Merve yani, tam anlıksın ya ! Birkaç dakika beklesen olmaz dimi ?!? O romantizmin içine edilmişti böylece !
-"Alo... Ne bir dakika iyi misin sen ?"
-"Sayılır...", dedi Merve.
Ağlıyordu ! Şu kendinden hiç ödün vermeyen kız, 8 yaşında oyuncağı alınmış bir ilkokul çocuğu gibi hıçkıra hıçkıra ağlıyordu ! Gerçekten şaşkındım ! Sorun ise : Necati'yle ilişkisini bitirmesiydi ! Yani daha tam sevgili değillerdi, ama o bu kadar çok üzülmüştü ! Nedeni ise belliydi ! Bu yüzden hiç uzatmadım.
-"Boşverrrrr, elini sallasan ellisi.", dedim kıkırdayarak.
-"Eee, senden pardon sizden naber ?"
-"İyi, Murat benimle nişanlanacakmış ! Tabi ben yeni haberdar oldum ! Ayrıca kendime ev buldum, yarın taşınıyorum."
-"Senin adına sevindim. Ama çok sıkılıyorum ben yaaaa."
-"Kanka bence sen yarın bana gel, yeni evime. Emin ol sıkılmaya vaktimiz olmaz !", dedim kendime yardımcı bulmanın sevinciyle.
-"Olur, ilk ben gelmiş olurum hem.", dedi yine bizim İlk'cimiz. :)
-"Tamam, yarın görüşürüz." , diyerek telefonu kapattım.
Murat'ta, bu duruma üzülmüştü ! Ama sonra tahmin edin bana ne demişti ?
-"Anneni arayıp sor bakalım, ne zaman boşlar."
-"Neden ki ?"
-"Eee, annemlerle seni istemeye gideceğiz ya."
-"Ohaaa, bu kadar erken mi ?"
-"Evet, seni buldum bir kez. Benden kurtulmana izin vermem !", dedi benim Murat'ım.
-"Tamam. O zaman sessiz ol, bende annemi arayayım."
-"Bekliyoruz, güzel haberlerinizi Gelin Hanım.", diyen Ponçik bir Murat'cık vardı karşımda.
Annemi aradığım gibi, kadın telefonunu hemen açmıştı.
-"Alo, efendim kızım ? Hayırdır gece gece bir şey mi oldu ?", dedi kadıncağız.
İşte salaksın sen salak, bu saatte ararsan böyle heyecanlanır işte kadın dedim kendi kendime.
-"Yok, annişim yok. Sana güzel bir haberim var."
-"Hayrola ?"
-"Babam, yanında değil diğil mi ?", dedim endişeyle. Haberi, sonradan annemden duysa daha iyi olurdu.
-"Yok, kızım. Baban balkonda. Hadi söyle bakalım artık, dök içini."
-"Evde kalmaktan kurtuldum !, dedim kahkahayı basarak.
-"Gerçekten mi ? Damadım mı oluyor yani ?"
-"Evet, haftaya istemeye gelecekler."
-"Eeee, anlat her şeyi."
-"Annem, bak şu an acayip yorgunum. Sen şimdilik bunu bil, yeter. Ben sana yarın detaylıca anlatırım."
-"Tamam, kızım. İyi geceler. Bende senin bohçalarına bakmaya başliyim o zaman eksik filan var mı diye.", dedi heyecanla benim annecağızım.
Telefonu kapattığımda, Murat'la kahkaha krizindeydik ! Hoparlör açık olduğundan o da her şeyi duymuştu.
Ama, ben asıl birazdan kahkahayı patlatacaktım.-"Haa, bu arada sen Güreş'e çalış iyice !"
-"Neden ?", dedi şaşkınca benim Müstekbel kocam. :D
-"Babam, eski Güreş'çilerden. Ben küçükken kendini söz vermişti : "Kızımı, alacak olan damat önce beni yenmeli !", diye dedim ve Murat'ın o kızaran yüzüne bakarak bir kez daha kahkaha patlattım. :D
Sevgilerle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Açılın Ben Tıp Okuyorum ! (Düzenleniyor)
HumorKomik bir stajyerin doktorluğa kadar geçirdiği dönem. Komiklikler ve olaylarla çok eğleneceğiz..