13. Kapitola - vzkaz s kamenem

10 1 0
                                    

Předem se omlouvám za pravopisné chyby.

Ten večer jsem byla jako na jehlách. Bála jsem se co se bude dít, když přijdu do parku. Tajně jsem doufala že mi neublíží a že se dozvím něco nového ohledně Lauřiny smrti. Bylo už za pět půl jedenácté, když jsem se podívala na hodinky. Sešla jsem s taškou do kuchyně a vzala si jeden z velkých kuchyňských nožů. Měla jsem velké štěstí že naši už spali. Ten večer se mi nechtělo mluvit s nikým a o ničem.                                                                                                                                                     Vyšla jsem z dveří, ale venku už byla tma a chlad mě donutil obléci si mikinu a jít ve svitu nočních lamp směrem k Parku v doprovodu stoupající páry z mého dechu . Cestou jsem potkala jen naši novou sousedku, ale ta mě s kapucí na hlavě neměla šanci poznat. Tiše jsem kráčela ulicí a snažila se přesvědčit že dělám dobře když jdu na schůzku s někým koho jsem nejspíš v životě neviděla.                                                                                                                                                                                    Jsem tady! Dorazila jsem do Parku k řece, ale nikdo tam nebyl. Jen až moc velké ticho. Sedla jsem si na navlhlý kámen rosou a čekala, pokud se něco nepohne nebo alespoň neuslyším nějaký zvuk. Ale ani po půl hodině dlouhého čekání a zírání do měsíčních paprsků oslňujících mlhu linoucí se přes řeku se nic nestalo. Najednou jsem ale zaslechla kroky, otočila jsem se a uviděla třesoucí se křoví. Někdo nebo Něco po mně hodil kámen. Zvedla jsem ho. Byl obalený do papíru.Rozbalila jsem ho, otočila a přečetla text napsaný na počítači: " Takhle je to jistější! Vím kdo psal a následně i vyhrožoval tvé sestře. Předtím než ji zabili, vykřikla tvé jméno. Nevím v jaké souvislosti ale dávej si pozor. ". Rychle jsem dopis strčila do kapsy a běžela na místo, odkud nejspíše Neznámý kámen se vzkazem házel. Ale nic. Nic a nikdo tam nebyl.                                                Šla jsem domů se vzkazem v kapse. Byla jsem štěstím bez sebe že jsem nemusela použít kuchyňský nůž v tašce ale zároveň i vykolejená ze vzkazu. Na co si mám dávat pozor? Co se děje?   Doběhla jsem k našemu domu a potichu vešla dovnitř. V kuchyni se svítilo. Opatrně jsem nakoukla pootevřenými dveřmi. Nikdo tam ale nebyl. Nevzpomínám si že bych tady vůbec rozsvítila, ale i kdyby tak bych zhasla. Vypnula jsem vypínač a po kuchyni se rozlila tma. Když jsem ale vyšla schody a rozsvítila si, pohled na můj pokoj mi vyrazil dech.                                                  Stůl byl na druhé straně pokoje vzhůru nohama, poličky ležely na zemi, ze skříně bylo vyházeno všechno oblečení a z okna bylo vymlácené sklo. Někdo tady něco hledal, ale co? Ty DOPISY!!!  Dostala jsem se k posteli a podívala se do peřiny. Dopisy tam pořád byly, všech osm. Nejspíš je nenašel. Divím se že to nevzbudilo rodiče.                                                                                                                   Sešla jsem do kuchyně a nalila si pomerančového džusu. Byla jsem moc unavená a nevěděla co dělat. Z kapsy jsem vytáhla vzkaz a četla si ho pořád dokola. Kdo mohl být u sestřiny vraždy a nic neudělat? Co u mě ten lupič hledal? Každým dnem se přidává víc a víc otázek, na které neznám odpovědi.

Vlci ve stínechKde žijí příběhy. Začni objevovat