Az éjszaka, ami mindent megváltoztatott...

1.2K 105 6
                                    

A fejezetcím alapján nem arra kell gondolni, hogy miközben mindenki az igazak álmát aludta eljött az apokalipszis, vagy Lara hazaköltözött esetleg rájött, hogy ő leszbikus.

Egyszerűen csak megváltozott benne pár dolog ettől az éjszakától. Vagy inkább ettől a beszélgetéstől?


Lara POV:

-Helyezd magad kényelembe - mondta és leült, én pedig táskámat letéve leültem mellé. Elém tolta a laptopját.

-Köszi - mosolyogtam rá, majd kivéve az SD-t a gépből betettem a leolvasóba, azt pedig a laptopba.

-Áh szóval tudod hogy kell - mosolyodott el halványan.

Értetlenkedve néztem rá.

-Ez nagyon alap - mondtam hitetlenkedve felnevetve.

-Hidd el egyeseknek nem az - kezdte el összeszedegetni a lapokat.

-Nekem az - vontam meg a vállam és a gépen megnyitottam a mappát, majd kíváncsiságból rálestem egy hozzám közel eső lapra, de a következő pillanatban egy kéz elhúzta én pedig rögtön visszapillantottam a képernyőre abban reménykedve, hogy nem vette észre.

Nem volt szerencsém.

-Nem fogom megmutatni - mondta tovább rendezgetve a lapokat, de tudtam, hogy szeme sarkából engem figyel.

-Nem tudom miről beszél - böktem ki és tudtam ennél átlátszóbb már nem is lehetnék.

-Helyes - mondta.

Pár percig keresgéltem a képeket, amit a Big Hit csinált, de egyszerűen nem találtam.

-Ajj - ültem törökülésbe és ölembe vettem a gépet.

-Mi az? - kérdezte.

-Egyszerűen nem találom - néztem át újra a mappák neveit - Mind az én cégemhez tartoznak - ráztam a fejem fáradtan - Tuti, hogy ezen van? - fordultam felé, de meghökkenve tapasztaltam, hogy időközben odahajolt segíteni, így az arcával találtam szemben magam, amitől kicsit zavarba jöttem.

Suga levette tekintetét a képernyőről és rám nézett, majd zavaromat látva elmosolyodott, majd elvette tőlem a gépet és közelebb ülve ölébe vette és keresni kezdte.

Legszívesebben fejbe vertem volna magam. Sose jövök zavarba egy fiú jelenléte vagy közelsége miatt. Nem egyszer fordult már elő, hogy a suli folyosóján a falhoz nyomtak és pár centire az arcomtól kezdtek el ingerelni, de nem voltak hatással rám. 

-Itt is van - mutatott a képernyőre én pedig odahajoltam és ujjamat végighúzva az érzékelőn végignéztem. Valamelyik értelmes, aki nagy valószínűséggel nem ért a gépekhez nem állította be, hogy másik mappába mentsen, így a tegnap készült fotókkal egy mappába került.

-Gratula annak az értelmesnek - mordultam fel, majd hirtelen rájöttem, hogy kicsit túl közel vagyok Sugához, így inkább elvettem a gépet és visszaraktam magam elé a földre.

Pár percig csendben válogattam a képeket, majd Suga szólalt meg.

-Mit kell csinálnod a képekkel?

-Megszerkeszteni - sóhajtottam - Több, mint száz képből ki kell válogatnom a jókat, png-ket csinálnom, feliratok, színeken kell állítgatnom, beleszerkeszteni egy magazin címlapjára úgy, hogy már vannak rajta feliratok, így azt is újra kell csinálnom, mert az aki neki kezdett nem tudom hol szerezte a diplomáját, de ezt nagyon benézte - ráztam a fejem hitetlenkedve - Akkor a kuponokat megszerkeszteni, katalógust csinálni - sóhajtottam mikor rájöttem ez kemény menet lesz - Csak be ne aludjak otthon - dörzsöltem meg a szemem.

Valahol máshol... (BTS FF ~ BEFEJEZETT ~ Átírás alatt)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz