Przedstawienie Postaci - Dane Letifer

24 5 0
                                    

Dane Letifer urodził się rok po ucieczce swych rodziców ze swego rodzinnego domu. Jego matka była szlachcianką z wielkiego rodu, a ojciec obiektem zainteresowań tutejszej władzy. Uciekli razem z wielkiego miasta, gdy jego matka miała wyjść za mężczyznę z innego, wielkiego rodu.
Odziedziczył po ojcu wielki dar - bardzo niebezpieczny i wyjątkowy. Magię krwi. Nie raz przeprowadzali się ze względu na ich zdolności, gdyż budziły one zainteresowanie nieodpowiednich ludzi.
W wieku szesnastu lat Dane doświadczył dużej straty - władze pochwyciły jego ojca i zabiły. Razem z matką i dwojgiem rodzeństwa musieli uciekać jak najdalej, pogrążając się w żałobie.
Tak dotarli do miasteczka, w którym mieszkają od czterech lat. Dane szlifował swój dar wraz z ojcem, ale wraz z jego stratą nie chciał uczyć się dalej. Zawsze interesowała go broń biała, więc ostatnie lata spędził na treningach.
Odziedziczył po matce delikatną urodę - zaznaczone kości policzkowe, zgrabny nos, pełne usta. Ma czarne oczy i brązowe włosy. Jest wysoki, dobrze zbudowany i ma dwadzieścia lat. Po stracie swej dawnej miłości w tragicznym wypadku oraz ojca, zamknął się na świat. Jest małomówny, ale w gronie przyjaciół jest prawdziwą duszą towarzystwa.
W swej opiece ma matkę i dwójkę rodzeństwa - brata i siostrę, bliźniaków. Jak jednak długo będzie mógł ich jeszcze chronić?

ChangeableCat

Role Play, Mości Państwo Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz