Obudził mnie dźwięk telefonu. Jakiś numer którego nie znałam. Odebrałam i słyszałam tylko szum w słuchawce.
~ Leo POV ~
Tak to ja do niej zadzwoniłem. Nie miałem głosu. Próbowałem się odezwać aż nareszcie się odezwała.
- Ha-halo.
- Heej - trochę się bałem jak zareaguje.
- Znam ten głos. Czekaj powiedz coś.
- Hello - zanuciłem a nie powiedziałem.
- Ja nie wierzę. Tyy to...
- Tak Leo - Nie dałem jej dokończyć.
- Aaaaaa! Czemu ja się wcześniej nie skapnęłam.
- Sam nie wiem. Dobra to widzimy się jutro kicia.
- Tak papa.
- Pa.~ Paula POV ~
Po rozmowie z Leo byłam zaskoczona. Szybko wzięłam telefon i zadzwoniłam do Emili i Zuzi. Były tak zaskoczone że aż nie chciały mi uwierzyć. Zaprosiłam Zuzie na noc bo i tak byłam sama w domu ( Emili nie ma ). Po 30 minutach dziewczyna stała pod drzwiami. Przywitałam się z nią i wpuściłam do środka. Widziałam że ma wiele pytań więc tylko czekałam aż je zada.
- Paula no bo ... bo ja... mam kilka pytań.
- Pytaj.
- Czy ten ktoś z czatu to Leo?
- Tak sama wam pokazywałam a co?
- Nie nic. Tak spytałam farciaro. To co robimy?
- No nie wiem. Może konkurs?
- No dobra.
- To tak rysujemy ... wiem Nutelle.
- Wygrasz to pacanie - po tych słowach nic nie odpowiedziałam.Ja skończyłam rysować i pokazałam jej moją Nutelle. Jej nie była najgorsza ale moja wygrała. Rysowałyśmy jeszcze chwilę. Ten kto przegrał miał wymyślić co robimy. Oczywiście Zuzia przegrała i musiała coś wymyślić. Ja w tym czasie dostałam wiadomość. Zgadnijcie od kogo.
Smerf: No hej i jak stresujesz się?
Sweetgirl: Nie a ty?
Smerf: Nie. Co robi moja księżniczka?
Sweetgirl: Nie wiem pytaj ją nie mnie.
Smerf: Okey. Księżniczko co robisz?
Sweetgirl: Siedzę w zamku i czekam na Ciebie.
Smerf: Naprawdę?!^^
Sweetgirl: Nie matole. Siedzę Zuzą w domu i się nudzimy.
Smerf: A ok. Może dasz mi jakieś swoje zdj?
Sweetgirl: No pewnie Leo. Zawsze Cię kochałam kocham i będę kochać :*
( NIE ZOSTAŁO WYSŁANE )Sweetgirl: No nie wiem.
Smerf: No proszę ¡¤¡
Sweetgirl: Ugh no dobrze. Proszę.
Smerf: O ja Cię :0 Jaka słodka.
Sweetgirl: Ta dzięki a teraz muszę kończyć paaa.
Smerf: Paaa.
Po rozmowie z Leo brunetka wymyśliła co będziemy robiły. Oglądaliśmy nasze seriale zjadając słodycze. Po całym 'seansie' poszłyśmy na górę. Zuza poszła się umyć a ja ścieliłam łóżko. Zaraz po pościeleniu łóżka ja poszłam się umyć. Byłyśmy gotowe do spania a była 2 w nocy. Leżałyśmy chwilę po czym zasnęłam tak jak i niebieskooka.
**********
No hej mam nadzieję że się wam podobało. Już jutro Leo spotka się z Paulą. Może coś będzie po między nimi. Dobra ja się nie rozpisuje pa kociaki.Danonek❤
CZYTASZ
Kik | L.D BaM
FanfictionSweetgirl: No dobrze zapoznam waz ze sobą. Od dziś nazywasz się małpka. Smerf: No dobra księżniczko. Sweetgirl: Leo nie mów już tak do mnie. No wiesz mam kogoś trochę tak dziwnie. Smerf: No dobrze ale i tak będziesz zawsze moją księżniczką. ... N...