10

235 17 2
                                    

Będzie dużo pisania na Kik'u.

Nawet nie wiem ile już nie śpię. Tak po prostu siedzę na łóżku oparta o ścianę i paczam co tam w internetach.
Dostałam wiadomość ciekawe od kogo. Czujecie ten sarkazm? Wiadomo że on Smerfa.

Smerf: Hej księżniczko. Mam dobrą i też złą wiadomość.

Sweetgirl: Hej no mów. Najpierw zła.

Smerf: No to zła jest taka że jestem sam. No a ta dobra to taka że zerwałem z Olą i ona normalnie to przyjęła. Powiedziała że coś tak czuła że to nie wyjdzie.

Sweetgirl: To brawo i przykro mi wiesz.😂 Ja też jestem sama i mam to w dupie.

Smerf: A nie chciałabyś być z kimś?

Sweetgirl: No pewnie że tak. Jakie Ty głupie pytania zadajesz.

Smerf: No wiem. Chcesz się jutro spotkać?

Sweetgirl: Tak. Może przy zoo?

Smerf: No ok. Co robisz?

Sweetgirl: Aktualnie zmyłam właśnie naczynia po śniadaniu i paczam na tv.

Smerf: Fajnie a ja siedzę i się nudę. Charlie mnie zaczepia i gada coś że wyglądam słodko jak się szczerze do telefonu.

Sweetgirl: O jej. No a ja tylko pisze z jakimś debilem i chłopakiem z którym nie wiem czy mam chodzić.

Smerf: A kto to taki? No chcę wiedzieć z kim księżniczka chce chodzić.

Sweetgirl: Nie znasz go. Nazywa się Tomi czyli Thomas.

Smerf: Kurwa szkoda że nie Leo. Proszę nie chodź z nim. Księżniczko chcesz ze mną być? Na dobre i na złe? Będę o Ciebie dbał i nie pozwolę Cię skrzywdzić.

Sweetgirl: Leo przepraszam ale ja już mam chłopaka. Aktualnie to od jakiś 5 minut jak zastanawiałeś się co napisać.

Smerf: 😱😱😱

Sweetgirl: Przepraszam. Nie bądź zły debilu. 😚

Smerf: Jak mam nie być kurwa zły chodzisz z jakimś typem. Ja zadałem pytanie tylko 5 minut później i już jesteś zajęta. Tego przez net się nie załatwia ale musiałem kurwa. I tak tego nie przeczytasz nawet nie wiesz jak mnie to boli tak Cię kocham. Postaram się to wytrzymać księżniczko.
( NIE WYSŁANO )

Smerf: Nie jestem zły. Tylko go nie znam i chce wiedzieć kto to. Weź go ze sobą do zoo.

Sweetgirl: No dobrze zapoznam was ze sobą. Od dziś nazywasz się małpka. 😊😋

Smerf: No dobra księżniczko.😍😘

Sweetgirl: Leo nie mów już tak do mnie. No wiesz mam kogoś trochę tak dziwnie. 😓😝😳

Smerf: No dobrze ale i tak będziesz zawsze moją księżniczka. 👸👑

W tym samym czasie.

Tomi: Kochanie myślę że będziesz tą jedyną tym razem.

Sweetgirl: Też tak myślę. Ile miałeś?

Tomi: Nie wiem coś dużo ich było.

Sweetgirl: No dobra. Leo jest bardziej romantyczny.

Tomi: To ten co do zoo z nim idziemy?

Sweetgirl: Tak. Ty mnie kochasz?

Tomi: Tak kocie.😘

Sweetgirl: Mi się wydaje że nie i chyba tak jest mogłam chwilę poczekać co napiszę Leo. On przynajmniej mnie kocha z wzajemnością.
( NIE WYSŁANO )

Kik | L.D BaMOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz