Nie obudziłam się sama. Tak dokładniej obudził mnie dźwięk telefonu. Wzięłam do ręki urządzenie i sprawdziłam powiadomienie. Oczywiście nikt inny nie mógł mnie obudzić tylko Leo.
Smerf: Hej pamiętasz że dziś idziemy do zoo?
Sweetgir: Boszz człowieku pamiętam. Obudziłeś mnie.
Smerf: Oj sory. No wiesz jest już 11 a do zoo o 14 i masz tylko 3 godziny na ogarnięcie się.
Sweetgirl: Masz rację to trochę mało czasu. Ja idę się już trochę ogarnąć papa.
Smeef: No dobra czekam papa.❤
Zeszłam powoli z łóżka i gładząc ręką kołdrę pościeliłam. Spojrzałam jeszcze do szafy i chwytając ręką czarne leginsy oraz miętową koszulkę weszłam do łazienki. Po ubraniu się i uczesaniu zeszłam na dół. Zrobiłam sobie kanapki z Nutellą. Usiadłam na przeciwko wielkiego telewizora i go włączyłam. Usłyszałam moją prawie ulubioną piosenkę LP - Lost On You.
Zjadłam szybko kanapki bącząc sobie pod nosem tą piosenkę. Pozmywałam po sobie i poszłam do swojego pokoju. Wzięłam Samsunga do ręki i zobaczyłam 4 wiadomości lecz żadna nie była od Leo.Tomi: No cześć. O której idziemy do tego zoo?
Tomi: Lepiej jak na przywitanie przy nim Cię pocałuj czy przytulę?
Tomi: Kochanie nie wiem gdzie się spotkamy więc napisz mi gdzie mieszkasz.
Tomi: Księżniczko jestem gotowy do wyjścia.
Co kurwa?!? Jaka KSIĘŻNICZKO?!? Miał tak nie mówić i nie pisać w ten sposób.
Sweetgirl: Nigdzie z tobą nie idę nie mów tak do mnie i nie podam Ci adresu.
Tomi: Czyli ty mówiłaś wczoraj serio?
Sweetgirl: Tak! I weź się odczep.
Tomi: Oj daj spokój skarbie.
Sweetgirl: Nie mów tak do mnie bo Cię zablokuje.
Tomi: Kicia nie denerwuj się tak.😙
Sweetgirl: Przegiołęś.
Tomi: Z czym?
Sweetgirl: Tym wszystkim. Blokuje Cię pa Thomas.
Tomi został/a zablokowany/a przez Sweetgirl. Nie możesz rozmawiać z tą osobą.
Nareszcie się od niego uwolniłam. Myślałam że to już nigdy nie będzie miało miejsca. Na zegarku była już 13:47. Wzięłam więc torbę i spakowałam do niej kilka rzeczy. Właśnie miałam wychodzić z domu lecz usłyszałam dźwięk telefonu. Wiadomość od Leo że już na mnie czeka. Naprawdę nie mogę się doczekać naszego spotkania. Strasznie chciałabym żeby coś między nami było ale myślę że Leo mnie nie kocha. Dobra koniec tego myślenia. Zamknęłam za sobą drzwi i ujrzałam przed sobą...
_______________________________
Przepraszam za moją nieobecność ale sami wiecie szkoła. Mam nadzieję że jakoś się wam podoba ten rozdział. Nic nie obiecuję ale może za niedługo pojawi się rozdział z Tamtej Dziewczyny. Dobra ja ide się uczyć pa miśki.
Danonek❤
CZYTASZ
Kik | L.D BaM
FanfictionSweetgirl: No dobrze zapoznam waz ze sobą. Od dziś nazywasz się małpka. Smerf: No dobra księżniczko. Sweetgirl: Leo nie mów już tak do mnie. No wiesz mam kogoś trochę tak dziwnie. Smerf: No dobrze ale i tak będziesz zawsze moją księżniczką. ... N...