Az utóbbi napok azzal teltek el, hogy készültünk a nagy összecsapásra a Volturival. Deja vu érzésem van, hiszen ez már egyszer megtörtént,de az azzal végzõdött, hogy átálltam hozzájuk és belülrõl pusztítottam õket.
Edzésre egy fekete, simulos leggingset vettem, egy ujjatlan felsõt és egy denevér ujjú fehér felsõt. Többiek hasonlóképpen voltak felöltözve, habár kevesebb lelkesedés látszott az arcukon mint a múltkor. Kiderült, hogy a vérfarkas klán nem vesz részt benne szóval csak mi vagyunk. Annyira nem elkeserítõ a helyzet,mert mindenki képzett, habár a Volturi ki tudja mekkora sereggel érkezik. Optimista vagyok és próbálom a többieket elhitetni. 2 órányi edzés után úgy döntöttem, hogy ennél többet nem tudok az ügy érdekében tenni, szóval felmentem a szobámba, majd megfürödtem. Hideg vizet folyattam magamra, hogy felébresszem magam és eltereljem a gondolataimat a holnapi csatáról. Nos nem igazán jött be és az ellenkezõjét váltotta ki. Mi lesz ha nem éljük túl? Mi lesz ha elfognak, nem ölnek meg és Jane elé vetnek bennünket? Ezek a gondolatok nem hagytak nyugodni, szóval úgy gondoltam elmegyek egy kicsit kocsikázni. Felvettem egy egyszerû sötét farmert és a kedvenc ingemet. Hajamat kiengedtem és szabadon szállt. Lementem a nappaliba és Hallottam, hogy a többiek valamirõl suttognak. Odahúzódtam a falhoz és hallgatoztam. Csend lett. Gondolhattam volna. Edward meghallotta a gondolataimat és szólt a többieknek. Amikor beléptem a szobába próbáltam mindenki tekintetét kerülni és felvettem a cipõm majd a kabátom. Éppen amikor kinyitottam az ajtót Edward termett mellettem.
-Mégis hova mész? -kérdezte.
-Kocsikázni és kiszellõztetni a fejem.-mondtam mintha ez lenne a vilagon a legnormálisabb dolog.
-Nem mehetsz el. Ez az utolsó esténki és veled szeretném tölteni.-mondta Edward majd magához húzott.
Semmi kedvem most nem volt ehhez szóval kitéptem magam a karjai közül és kirohantam a kocsimhoz. A fehér Porsche-m ott állt Edward Volvo-ja mellett.
Mire Forksba értem, kezdtek eltûnni a rossz gondolatok és az esküvõn gondolkoztam. Elõzõ héten vettük meg a ruhám. Egy hagyományos koszos fehér színû, szivkivágású simuló ruhát választottam. Amikor megláttam tudtam hogy az lesz az enyém. A Kleinfield-ben vettük meg. Velem jött Alice, Rose és Carlisle. Aztán belegondoltam, hogy Alice milyen dekorációt talál ki. Én személy szerint nem terveztem semmit, mert Alice megtiltotta. Szóval ráhagytam a dolgot. Annyira rossz csak nem lesz. Már ha lesz. Tessék. Akármire gondolok mindig ugyanott jukadok ki. Félreálltam az autóval, mert a könnyektõl nem láttam semmit. 10 percig csak meredten bámultam mag ele amikor kopogás Hallottam. Oldalra pillantok és latom, hogy Carlisle áll ott, szakadó esõben.
Kinyitom a kocsit, majd elpakoltom a dolgaimat az anyós ülésrõl. Beszáll a kocsiba és hajáról csöpög a víz. Szomorúan rám néz, látja hogy vörösre sírtam a szemem.
-Elizabeth, én annyira sajnálom.-mondta .
-Én is.-mondom, majd újra elkezdem bámulni az utat. 10 perc csend lett, majd Carlisle megszólalt.
-Akármi is történik holnap, ne haragudj ránk.
-Miért haragudnék rátok?-kérdeztem, mert tényleg nem értettem. Majd eszembe jutott a súgdolózás a nappaliban.
Carlisle rám nézett, majd kiszállt a kocsiból és elhajtott a fekete Mercedes autójával. Megvártam mig eltûnik a kocsi lámpája a távolban és én is beinditottam a motort. Amig itt voltam elállt az esõ és beesteledett.
Miután hazaértem senki se volt a nappaliban. Örültem neki mert nem szerettem volna velük találkozni és a szemükbe nézni. Levettem a cipõmet ami átázott mert beleleptem egy pocsolyába. Felmentem a szobámba. Teljes sötétség uralkodott. Épp nyúltam a kapcsoló után, amikor egy kéz odanyomott a falhoz. Egy idõ után hozzászokott a szemem a sötétséghez, bár jól tudtam ki az. Soha nem lehetne összetéveszteni. Edward két keze a fejem mellett támasztotta a falat és megcsókolt. Majd egyre szenvedélyesebbé vált a csók és Edward keze a csípõmre tévedt, majd fel az ingem felsõ gombjahoz. Biztos kezekkel elkezdte kigombolni majd ledobta a földre a ruhadarabot. A kezem a póló alját érintette és lehúztam róla szürke pólóját. Majd az ágyhoz mentünk...
YOU ARE READING
Shadowhunters ~HUN~ [Átírás Alatt]
Fanfiction[Sziasztok! Na szóval, azta. Hogy ezt a sztorit még mindig olvassa valaki, és még szavaz is rá. Néha néha beleolvasok és egyszerűen fogom a fejem, hogy milyen gáz. Magyarul egyszerűen nem tudok fogalmazni, viszont angolul igen. Ha lesz rá időm meg k...