∆Chaper Fifteen∆

281 12 0
                                    


Mikor beléptünk a házba egyből megcsapott az alkohol szaga. Rengeteg alvilági volt a nappaliban, köztük számos vámpír, vérfarkas és néhány tündér is volt. Most a lakás teljesen máshogy volt berendezve mint amikor utoljára itt jártam. Fekete és fehér kanapék, és üveg dohányzó asztalok sorakoztak a szobában, extra dolog hogy minden csillogott. Végülis mit is vártam Magnustól. Elektronikus zene ment, szinte már olyan hangosan, hogy éreztem a szívem egy ritmusra dobban a zenével.

- Megyünk táncolni?- kérdezte a boszorkánymester, akin egy fekete bőrnadrág és egy sötét lila színű ing volt.
Alec kicsit hezitált, de miután bátorítóan bólintottam belevetettük magunkat a zenére táncoló alvilágiak közé. Kaptunk egy-két szúrós pillantást, de ettől függetlenül senki nem szólt be. Megnéztem a szeráfpengém a helyén van-e és elkezdtem mozogni. Rég voltam már buliban. Nem is igazán emlékszem mikor. Az biztos, hogy nem a többiekkel, mert ők nem igazán szerettek ilyen helyekre menni.

- Kérsz valamit inni?- kérdezte Alec.
-Egy koktélnak nagyon tudnék örülni. Rád bízom milyet hozol.- próbáltam túlkiabálni a zenét.

Amíg Alec elment italokért, addig Magnus odajött hozzám. Hirtelen eszembe jutott, amit Jace mondott.

-Te hallottál ezekről az alvilági gyilkosságokról?

-Hallottam.-mondta kurtán.

-Hű. Ez bőbeszedű volt. Meg ha hallottál róla miért hívtál össze több alvilágit is? Főleg olyanokat akiket még csak nem is ismersz?

- Gyere velem!- megfogta a csuklóm, majd kivezetett a tömegből.

-Ti meg hova mentek?- kiabált utánunk Alec, aki közben beszerezte a kért italokat.

- Gyere! Mondani akarok valamit.- utasította Magnus, majd mindketten követtük az emeletre. Leültem a kanapéra, mellém Alec és szemben a fotelba Magnus huppant le.

- Nos mit szeretnél mondani?- kérdezte az árnyvadász fiú.

- Ügye voltak ezek a rejtélyes alvilági gyilkosságok. És az előző héten sikerült megnéznem egy holttestet...

- Hogy mik történtek?- lepődött meg Alec, aki a jelek szerint nem tudott a dologról semmit. Mondjuk nem csodálkozom, mivel nekem is harapó fogóval kellett kiszednem Jaceből. Ránéztem Magsre, majd Alecre. Ő meg rám.- Te...te tudtál erről?- intézte hozzám a kérdést Alec.

-Alec, konkrétan 15 perce vagyunk beszélő viszonyban. Egy részt. Másrészt én is csak ma tudtam meg. Mielőtt Jace ment el, akkor szedtem ki belőle. Nekem sem akarta elmondani. Viszont küldött egy tűzlevelet, hogy már nem csak Európában, hanem a kontinensen is történtek gyilkosságok. Ezt gondolom, Mags, nem tudtad. Ezért merted megcsinálni ezt a bulit.

- Odin szakállára!- káromkodott Mags.

- Hogy kicsoda és mi van?- kérdezte Alec.

- Te, Magnus, mióta érdekel a viking mitológia?

- Lényegtelen.-majd legyintett és elővette a telefonját.- Szóval, Alexander, arról van szó, hogy több alvilági- leginkább vámpír és vérfarkas- legyilkolt árnyvadászokat. Elvileg az egész a Brocelind- erdőből indult. Na szóval itt van pár kép a holttestről.- megkereste a képet és felénk fordította a képernyőt.

- Megszállták őket.- jelentettem ki.- Látjátok a nyakánál?- majd rámutattam az áldozat nyakára, ott ahol a vámpír megharapta.

- Tényleg. De hogy?

-Erre én is rájöttem és próbáltam analizálni.- mondta Magnus.- Annyit sikerült kideríteni, hogy belélegezték az úgymond "mérget". De most a Spirál Labirintusban több boszorkánymester próbál kutatni, nem sok sikerrel. Beszéltem Catarinával is, de ő sem találkozott ilyennel soha.

Shadowhunters ~HUN~ [Átírás Alatt]Where stories live. Discover now