Luke's POV
Ik ben aan de ene kant opgelucht dat Aria, als ze het eerste semester haalt, met ons mee mag toeren. Maar aan de andere kant moet ik haar sowieso anderhalve maand missen. Daarom moeten we van de dagen die we nog hebben de beste maken. En daarbij hebben we natuurlijk Facetime en andere communicatie middelen zodat alles wat makkelijker wordt. Maar toch is dat niet helemaal hetzelfde. We lopen een drukke club binnen en nemen plaats aan de bar. Er hangt een gezellige sfeer in de lucht. Net op het moment dat ik mijn mond open doe om iets te zeggen, trilt mijn telefoon. Verbaasd haal ik mijn IPhone uit mijn broekzak en lees het sms'je.
Harry:
Heeeeey :D
Waar zijn jullie? Is het goed als wij ook komen?
Ik grijns. 'Hey is het goed als de jongens ook komen?' Vraag ik. Aria kijkt me vragend aan. 'De jongens?' Vraagt ze. 'Oh ja, de jongens van One Direction.' Leg ik snel uit. Iedereen stemt in dus sms ik Harry de naam van de club.
Een kwartier later stappen Harry, Zayn, Niall, Louis en Liam de club binnen. Snel banen ze zich een weg door de aangeschoten menigte naar de bar. 'Heeeey party people!' Roept Louis blij. We schuiven wat op zodat de jongens ook plaats kunnen nemen aan de bar. 'Eerste ronde betaal ik!' Roept Harry die naast me komt zitten en wenkt de barman. Snel telt Harry het aantal personen. 'Elf biertjes.' Zegt hij tegen de barman. Om eerlijk te zijn ben ik niet het persoon dat bier nou echt lekker vind, maar vandaag maak ik een uitzondering. 'Oh, niet voor mij.' Zegt Aria snel. 'Waarom niet?' Vraag Harry. 'Door alcohol wordt je evenwicht aangetast en ik heb al een aangestast evenwicht dus dat lijkt me niet erg handig.' Antwoordt ze beschaamd. Ik leg mijn hand op haar been en geef haar een geruststellende glimlach. 'Cola dan?' Vraag Harry. Aria knikt en Harry richt zich weer op de barman om het door te geven. 'Hoezo is je evenwicht aangetast?' Vraag ik Aria. Ze slaat haar ogen neer. 'Het ongeluk... snap?' Antwoordt ze zacht. Wat een domme vraag van me! 'Sorry.' Zeg ik snel. Aria heft haar hoofd en grinnikt. 'Waarom biedt je nou je excuses aan, gekkie?' Ik grijns. 'Gewoon... omdat ik het een domme vraag vond van mezelf.' Harry onderbreekt ons door onze drankjes door te geven.
'Nog een ronde!' Roept Louis luid. Ik ben de tel kwijt geraakt van de rondjes die ze gegeven hebben. Toch ben ik na de eerste ronde gestopt. Bier is absoluut niet mijn favoriete drank en ik heb geen zin om aangeschoten te raken. De rest van de groep, op Aria en Ashton na, lijkt daar heel anders over te denken. Ashton zit aan de andere kant van Aria. Met z'n drieën hebben we al een hele tijd gepraat en gelachen over van alles en nog wat. Maar vooral over de tour. En natuurlijk zijn we al bezig met het bedenken van grappen die we met de One Direction jongens uit gaan halen. Naarmate de tijd vertreikt beginnen de jongens en Megan een beetje aangeschoten te raken. Harry en Liam lijken zelfs dronken. Ze hangen onhandig over de bar heen terwijl ze nieuwe drankjes bestellen. Het verbaasd me dat de barman zo rustig blijft wanneer ze rare opmerkingen plaatsen. Nieuwe glaasjes bier verschijnen op de bar. Aria kijkt ongemakkelijk toe hoe iedereen weer een slok neemt en luid gesprekken beginnen te voeren. 'Dansen?' Vraag ik. Aria knikt en springt snel van haar barkruk af. Ik volg haar voorbeeld en neem haar mee de dansvloer op. 'Ik kan niet geloven dat ze zich allemaal zo aan het vol zuipen zijn.' Schreeuwt Aria boven de harde muziek uit. Ik knik en werp een blik op onze vrienden die luidruchtig aan de bar zitten. 'Ken je dit nummer?' Vraag ik Aria grijnzend. "American Idiot" van Green Day klinkt hard door de club. 'Natuurlijk ken ik die!' Antwoordt ze lachend.
Don't wanna be an American idiot.
Don't want a nation under the new media
Lachend springen we mee op de muziek. Het verbaasd me dat Aria het nummer kent, ze ziet er niet echt uit als een Green Day fan. Maar ja, ze kende ook "I Miss You" van Blink 182 dus uiterlijk zegt niets over muziek interesses. Aria werpt een blik op de bar en haar mond valt open. 'Oh... My... God.' Zegt ze. Ik volg haar blik. Megan staat op de bar te dansen terwijl de jongens haar aanmoedigen. Andere jongens in de club beginnen te fluiten en te joelen terwijl Megan los gaat. Aria slaat beschaamd haar handen tegen haar voorhoofd en kreunt. Gelukkig klimt Ashton de bar op en probeert Megan eraf te krijgen. Het nummer is snel afgelopen en gaat over in een bekend, langzaam nummer. Een luid teleurgesteld geluid galmt door de club en Megan laat zich door Ashton van de bar af tillen. 'Wauw wat een switch! Van Green Day naar Céline Dion!' Zegt Aria die haar blik weer van de bar af wend. Ze schud haar hoofd om de herinnering aan Megan op de bar uit haar hoofd te krijgen. De bekende tonen van "My Heart Will Go On" klinken door de club. Het is best apart dat dat nummer nu gedraaid wordt, maar ik zie het als een kans om weer lekker cliché te doen. Grijnzend leg ik mijn handen op Aria's heupen en trek haar dichter naar me toe. Eigenwijs trekt ze haar wenkbrauw op, maar legt toch haar armen in mijn nek. 'Lekker cliché zeg.' Zucht ze glimlachend. 'Ik voelde gewoon dat ik deze kans moest grijpen.' Antwoordt ik. Aria giechelt zachtjes. Langzaam schuifelen we mee op de muziek.
JE LEEST
Doubting Love Again (Vervolg Falling In Love Again) || Luke Hemmings || GESTOPT
RomanceVERVOLG op Falling In Love Again! (Dutch) Net wanneer ze elkaar gevonden hebben, scheidden hun wegen zich opnieuw. Luke's band lijkt met de dag bekender te worden. Hij wordt geconfronteerd met een wereld tour, het maken van een album en de paparazz...