Aria's POV
Luke en ik waren daarna gelijk terug naar het hotel gegaan. Ik kan nog steeds niet geloven dat Harry me in mijn kont heeft geknepen! We hoorden de jongens en Megan een uur later terug komen. Ashton is uiteindelijk naar onze kamer gekomen omdat hij niet kon slapen doordat de rest zo dronken was. Ik kon eerst ook niet slapen, maar uiteindelijk heeft Luke me in slaap weten te sussen. Wonder boven wonder had ik een droomloze nacht gehad. Langzaam begin ik wakker te worden. Mijn eerste waarneming is de zachte arm die me in een stevige greep tegen een lichaam aan duwt. Met mijn ogen nog steeds gesloten begin ik te grijnzen door deze waarneming. Een warme, regelmatige ademhaling streelt zachtjes mijn nek. Langzaam open ik mijn ogen en knipper even tegen het licht. Ik zucht tevreden en neem mijn omgeving in me op. De hotelkamer ziet er nog steeds hetzelfde uit, behalve de bank. Een witte deken ligt op een rommelige hoop op een jongen met donkerblond haar. Hij ligt op zijn buik en zijn arm hangt slap over de rand van de bank heen. Ik schrik van de greep die zich verstrakt om mijn bovenlichaam. Mijn hand kruipt langzaam omhoog naar de arm die mij zo stevig in zijn greep houd. Zachtjes ga ik met mijn vingers langs zijn huid. 'Luke?' Fluister ik om te kijken of hij wakker is. Geen antwoord. Hoe kom ik uit deze greep? Langzaam trek ik het kussen onder mijn hoofd vandaan. Oké, ik heb dit in een film gezien en heb dus geen idee of het echt werkt... laat ik het gewoon proberen. Zo voorzichtig mogelijk probeer ik onder Luke's arm vandaan te kruipen en het kussen op mijn plaats te leggen. Tot mijn verbazing lukt het. Grijnzend rol ik het bed uit en bekijk de blonde jongen die het witte kussen stevig tegen zich aan drukt. Awhhh dit ziet er echt heel schattig uit, zeg ik in gedachten. Luke mompelt iets onverstaanbaars waardoor ik hard mijn best moet doen om een giechelbui te onderdrukken. Ik draai me om en sluip de keuken in, op zoek naar iets te eten. Wanneer ik eindelijk de cornflakes gevonden heb hoor ik mijn smstoon vanuit de woonkamer. Met tegenzin zet ik de kom met cornflakes weer neer en loop naar de woonkamer. Waar is mijn telefoon? Weer hoor ik mijn smstoon. Het klinkt erg vaag alsof het ergens goed verstopt is. Ik begin te zoeken. Wanneer heb ik hem voor het laatst gezien? Gisteravond? Ik frons terwijl ik de mogelijke plekken na ga. Misschien moet ik mijn telefoon gewoon bellen en het geluid volgen. Ik draai me om om de dichtstbijzijnde telefoon te pakken. Ah Luke's telefoon ligt op het nachtkastje. Hij vind het vast niet erg als ik hem even leen... hoop ik. Snel loop ik naar het nachtkastje en pak Luke's IPhone. Oké wat is zijn code? Denk Aria, denk! Misschien zijn geboorte jaar? Mijn vingers typen snel 1996 in, maar hij weigert. Geen geboorte jaar dus... Misschien de afkorting van de band? Snel type ik 5-7-6-7 in die "5SOS" spellen. Weer niet! Alsjeblieft laat het geen moeilijk wachtwoord zijn! Vermoeid ga ik op de rand van het bed zitten en denk diep na. 'Ariah...' Mompelt Luke. Awhh wat schattig! Hij zei mijn naam in z'n slaap... Mijn naam! Snel probeer ik de cijfers 2-7-4-2 die mijn naam spellen. Tot mijn verbazing klopt de code en ik begin te grijnzen als een gek. 'Dankje lukey.' Fluister ik richting de slapende jongen. Ik sta op en scroll door zijn contacten. Waarom kan ik mijn nummer niet vinden? Bij de "A" kan ik mijn naam niet vinden en ook bij de "G" van Greenwood kan ik mijn nummer niet vinden. Oké misschien heb ik gewoon te snel gekeken, besluit ik. Langzaam scroll ik opnieuw door de contacten lijst. Abrupt hou ik op met scrollen wanneer een wel heel aparte naam mijn aandacht trekt. Grijnzend lees ik de naam opnieuw. "Toekomstige mevrouw Cliché" Staat er met een knipogende smiley. Ik rol met mijn ogen en klik mijn nummer aan. Na één keer overgaan hoor ik mijn drietonige ringtoon vaag vanuit de woonkamer. Snel loop ik de woonkamer in en probeer erachter te komen waar het geluid vandaan komt. Het geluid lijkt wel vanaf de bank te komen. Verbaasd trek ik mijn wenkbrouw op en loop dichter naar de bank toe. Ligt Ashton soms op mijn telefoon? Ik ga op mijn hurken naast de bank zitten en spits mijn oren. Het geluid komt zeker weten hier vandaan. Zuchtend sta ik weer op en bekijk de slapende, donkerblonde jongen. 'Hoe krijg ik mijn telefoon onder jou vandaan?' Fluister ik en leg Luke's IPhone op het bijzettafeltje. Voorzichtig trek ik de deken ietsjes omhoog om te kijken of mijn IPhone niet tussen de kussens liggen. Hoe kan die jongen in hemels naam óp een telefoon slapen?! Vraag ik mezelf af met de nadruk op "op". Zachtjes geef ik Ashton een duwtje. 'Jo Ash, je ligt op m'n telefoon.' Fluister ik in zijn oor. Geen reactie. 'Ashton?' Vraag ik nu op een normale toon naast zijn hoofd en geef hem een hardere duw. Weer geen reactie. Jeetje, hoe diep kan je wel niet slapen? Ik schud Ashton licht door elkaar. Is ie dood ofzo?! Ashton lijkt helemaal niets te merken van mijn pogingen hem te wekken. Hij ademt licht in en uit en draait zijn hoofd van me weg. That's it! Ik pak hem zelf wel! Denk ik geïrriteerd. Ik ga op mijn kniëen naast de bank zitten en steek mijn hand onder Ashton's buik. Dit is raar... weet ik. Moeizaam beweeg ik mijn vingers op zoek naar mijn IPhone. Kom op hand! Vind die IPhone, denk ik aanmoedigend. De rug van mijn hand voelt Ashton's warme huid en de bal van mijn hand voelt.... iet hards! Yes! Snel sluit ik mijn vingers om m'n telefoon. 'Wat doe je?' Giechelt Ashton opeens. Van schrik schiet ik naar achter en laat de telefoon los. Ashton komt overeind en kijkt me grijnzend aan. 'Je lag om mijn IPhone.' Zeg ik droog. Ashton werpt een blik op de bank en zijn ogen vallen op mijn IPhone. 'Oh... alsjeblieft.' Zegt hij en geeft me snel mijn telefoon aan. Hij voelt helemaal warm aan doordat Ashton er de hele nacht op heeft gelegen. Vragend kijk ik op van mijn IPhone naar Ashton. 'Hoe kan jij slapen met een telefoon onder je?' Vraag ik niet-begrijpend. Ashton giechelt even. 'En weet je, je slaapt echt heel erg diep. Ik heb je geprobeerd wakker te maken maar dat hielp niet echt. 'Ervaring, denk ik.' Antwoord Ashton op een kinderlijke toon. 'Tuurlijk.' Ik trek mijn wenkbrauw op en zucht. Waarom had ik mijn telefoon eigenlijk nodig? Oh ja, ik kreeg twee sms'jes, herinner ik me weer. Snel ontgrendel ik mijn IPhone en bekijk de sms'jes.
Megan:
OMG! Gisteravond was echt GEWELDIG!
Ik moet je echt iets heeel dringend vertellen!
Megan:
Zullen we vanmiddag shoppen op Oxfort street? Dan kan ik je het dringende
nieuwtje gelijk vertellen?
xxx Megg
Verbaasd trek ik mijn wenkbrauw op. Een nieuwtje? Snel type ik een antwoord.
Aria:
Is goed, hoelaat en waar zien we elkaar?
xxx
Ik verstuur het sms'je en kijk weer op naar de bank. Ashton is weer in slaap gevallen. Ongelooflijk hoe die jongen slaapt. Het lijkt wel alsof hij in coma ligt! Grijnzend sta ik op en loop naar de keuken. Wat zou Megan me willen vertellen? Oh, ik ben nu echt nieuwsgierig. In gedachten verzonken pak ik de kom met cornflakes van het aanrecht en ga aan de tafel zitten. Net op het moment dat ik mijn eerste hap wil nemen word ik onderbroken door een nieuwe sms. Geïrriteerd leg ik mijn lepel weer neer en open het sms'je.
Megan:
Over een uurtje in de lobby?
Zonder na te denken beantwoord ik haar sms.
Aria:
Is goed zie je zo!
xx
Ik leg mijn IPhone weer naast me neer en neem snel een hap van mijn cornflakes. Ah, deze cornflakes is goed! Genietend eet ik de rest van de cornflakes op en was de lege kom af. Net wanneer ik me omdraai om terug de woonkamer in te lopen, zwaait de keukendeur open. Luke haalt slaperig zijn hand door zijn warrige, blonde haar en kijkt me aan. Een glimlach verschijnt op zijn gezicht terwijl hij verder de keuken in loopt. 'Hey, lekker geslapen?' Vraagt hij gapend. Ik knik. 'Jij?'
'Ja, denk het.' Antwoord hij nonchalant. 'Hoezo "denk het"?' Vraag ik glimlachend. 'Ik werd wakker met een kussen inplaats van jou in mijn armen.' Antwoordt hij. Grijnzend rol ik mijn ogen. 'Hey, weet jij waar mijn telefoon is? Ik kan hem niet vinden.' Vraagt Luke na een tijdje terwijl hij naar het cornflakes pak reikt. 'Oh uhh ja, die ligt op het bijzettafeltje naast de bank.' Antwoord ik fronzend. 'Ja, ik had hem even geleend omdat ik mijn telefoon niet kon vinden dus heb ik mezelf gebelt met jou telefoon. Ik hoop dat je het niet erg vind.' Voeg ik eraan toe. Luke heeft onderhand wat cornflakes in een kom gedaan en draait zich weer naar mij toe. 'Heb je hem weer gevonden?' Vraagt hij en neemt een hap cornflakes. Ik begin zacht te lachen. 'Ja, wil je weten waar hij lag?' Giechel ik. Luke trekt nieuwsgierig zijn wenkbrauw op. 'Ashton lag er gewoon op te slapen. Luke trekt een verbaasd gezicht. 'Dat ligt lekker.' Antwoord hij sarcastisch. Ik neem plaats aan de keukentafel. Luke komt naast me zitten en zet zijn half lege kom op de tafel. 'Heb je plannen voor vandaag?' Vraagt hij met volle mond. 'Eigenlijk wel. Megan heeft gevraagt of ik zin had om te gaan shoppen in Oxfort street.' Luke knikt. 'Mooi, Cal en ik moeten naar de studio... wat dingen opnemen enzo.' De keukendeur gaat opnieuw open en Ashton komt slaperig binnen sloffen. 'Hey hey, iets gemist?'
A/N:
Hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden! :DLaat me in de comments weten wat je ervan vond. :)
We hebben de 1000 reads gehaald!!!!! Ben echt niet normaal blij!! Ben nog steeds ziek maar ik ben aan het dansen in mijn pyjama (wauw ik ben echt een creep maar dat maakt me echt niet uit!) Dankje!!!!!!!!! Ik was nog niet helemaal klaar met het schrijven van mijn andere hoofdstukken maar ik ben er nu mee bezig. Ik update morgen Hoofdstuk 6 want ik heb hem nu nog niet klaar. ben nog niet klaar omdat ik ziek ben en niet had verwacht dat het zo snel zou gaan! BEDANKT!!!
xxx
StoryTimeWith
Sasha
JE LEEST
Doubting Love Again (Vervolg Falling In Love Again) || Luke Hemmings || GESTOPT
RomantizmVERVOLG op Falling In Love Again! (Dutch) Net wanneer ze elkaar gevonden hebben, scheidden hun wegen zich opnieuw. Luke's band lijkt met de dag bekender te worden. Hij wordt geconfronteerd met een wereld tour, het maken van een album en de paparazz...