Κατερινα: αχχ αγαπη μου δεν το πιστευω οτι αυριο πεταμε για Ασια
Ελισαβετ:ουτε εγω !τοσα χρονια το περιμεναμε!
Κατ:ναι ! Δεν ξερω αν θελω να κλαψω ή να ουρλιαξω
Ε:αχαχα λες να δουμε απο κοντα τους BTS?
Κατ: ή τους SHINee?
E:ή τους GOT7?
Κατ:ή τους ΕΧΟ?
Ε:ή τους MONSTA X?
Κατ:ΟΛΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ
Ε:χεχεχε ελπιζω ελπιζω τελος παντων κλεινω τωρα ! Να πας να κοιμηθεις και να μην κοιταζεις ξανα την χορογραφια του "lucifer" !
Κατ:καλα καλα
Ε:αντε φιλακιαΚατ pov:
Ομγ ομγ δεν μπορω να το πιστεψω οτι αυριο πεταμε με την ελι Ασια ! Σαν ονειρο μου φαινεται!Αχ μακαρι να δουμε ολα αυτα τα μπαντ που θελουμε ! Σημαινουν πολλα για μας , η αληθεια ειναι οτι η ελι μου γνωρισε την kpop music και για αυτο την αγαπω πολυ στην αρχη γνωριστηκαμε απο μια ομαδικη στο facebook " 5 seconds of summer Greece" μιλουσαμε σπανια αλλα μετα βρηκαμε κοινα και μιλαγαμε πολυ και να μαστε τωρα ετοιμαζομαστε να παμε μαζι Ασια ! Ωχ θεε μου σας μιλαω τοση ωρα και δεν σας εχω συστηθει ακομα. Λοιπον λοιπον με λενε κατερινα αλλα η ελι με φωναζει κατ οπως και καποια αλλα παιδια . Ειμαι 19 χρονων ! Λατρευω το φαϊ ! Κανω break dance εδω και 3 χρονια ! Ειμαι σχετικα κοντουλα μωρε αλλα δεν με πειραζει ετσι κι αλλιως λενε οτι οι κοντες ειναι sexy οποτε! ΧΑ! Ναι και εχω μακρια ξανθοκαστανα μαλλια σγουρα ,καστανα ματια και γενικα ειμαι μια θεα αχαχα.
End pov κατΕλι pov:
Γεια σας! Με λενε ελισαβετ αλλα πολλα ατομα με φωναζουν ελι κατι που μου σπαει τα νευρα αλλα τι να κανουμε;Λοιπον ειμαι 18 χρονων ,μολις εβαψα τα μαλλια μου μαυρα-μπλε και ειναι ΓΑΜΑΤΑ . Εχω καστανα ματια και ειμαι ψηλη φτανω το 1.75 και ναι αυτο.Μενω ελλαδα στην αθηνα οπως και η κατ και τωρα ετοιμαζομαστε να παμε ενα μικρουλι μωρε ταξιδι στην Ασια ! Το περιμεναμε πως και πως το λεγαμε απο τοτε που εγω ημουν 15 και η κατ 16 . Ειχαμε γνωριστει τυχαια και λεγαμε να μην χωρισουμε ποτε. Ειμαι πολυ τυχερη που την γνωρισα ελπιζω να νιωθει κι αυτη το ιδιο! Λοιπον εγω σας αφηνω γιατι αυριο εχουμε μεγαλο ταξιδι μπροστα μας βλεπετε η πρωτη χωρα που θα επισκεφτουμε ειναι η Κινα και ειμαστε πολυ χαρουμενες για αυτο . Λοιπον τα λεμε φιλοι μου!-επομενο πρωι-
-ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙ -
Ε:μμμμ..τι ωρα ειναι;ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 5:00 ΟΧΙ ΓΑΜΩΤΟ!
Αρχισα και ετρεχα πανω κατω στο δωματιο μου! Πηγα γρηγορα στο μπανιο και εκανα τα σχετικα . Βγηκα και ετρεξα στο δωματιο πηρα απο την καρεκλα τα ρουχα που θα φορουσα σημερα.Ενα κοντο σορτακι μπλε και ενα τιραντακι που εγραφε "Green day" εβαλα και τα μαυρα all star μου.Πηρα το κινητο,το πορτοφολι,το λιποζαν μου,τα γυαλια ηλιου μου καο τα εβαλα σε μια τσαντα. Πηγα γρηγορα στο σαλονι πηρα την βαλιτσα ,εκλεισα τα φωτα και βγηκα εξω απο το σπιτι βγηκα στο κεντρικο και σηκωσα το χερι μου σταματησε ενα ταξι μπηκα γρηγορα μεσα.
Ε:γεια σας!Οσο πιο γρηγορα μπορειτε στο αεροδρομιο
?:φυσικα
Εβαλε μπρος και σε 15' ειμασταν εκει τον πληρωσα,τον ευχαριστησα και εφυγα μεσα στις καρεκλες ειδα την κατ να μιλαει με ενα κινεζο ελεος δλδ! Ααα ξεχασα να σας πω η κατ μιλαει πολυ καλα κινεζικα!
Ε:κατ σηκω θα χασουμε το αεροπλανο!
Κατ:γεια ελι απο εδω ο yuri θα ειναι μαζι μας στο αεροπλανο
Yuri:hi
Ε:hi!παμε
Σηκωθηκαμε και φυγαμε περασαμε τον ελεγχο και κατσαμε στο στις θεσεις μας κινα σου ερχομαστε
End ελι povΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΟΥ BTS ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ BAND ΤΗΣ KPOP MUSIC ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ!
Katershton
YOU ARE READING
ΤΥΧΑΙΑ
FanfictionΕσυ και η κολλητη σου επιτελους πατε το ταξιδι στην Ασια που θελατε απο μικρες!Και οι δυο σας ειστε φαν των BTS και αλλων ΚPOP συγκροτηματων.Τι θα συμβει οταν πεσεις τυχαια πανω σε κατι αγορια και ανακαλυψεις οτι ειναι οι BTS . Σε τι περιπετειες θα...