ΠΑΡΤ 4

148 17 0
                                    

Ελι pov:
Χωρηστικαμε με τον mark. Εγω πηγα στο δωματιο μου και αυτος στο δικο του. Εβγαλα τα ρουχα μου και μπηκα στο μπανιο. Μετα απο 10' βγηκα απο το μπανιο εβαλα τα εσωρουχα μου και απλωσα πανω στο σωμα μου την κρεμα σοκολατας μου εβαλα την πιτζαμα μου μονο το πανω μερος δηλαδη το κοντο μπλουζακι. Ακουσα την πορτα να χτυπαει και χωρις να ριξω κατι πανω μου καθως πιστευα οτι ηταν η κατ πηγα να ανοιξω.
End pov ελι

Μ:ελισ...αμμ
Ε:γαμωτο σου!
Ειπα και εκλεισα την πορτα γρηγορα και εκατσα πισω απο αυτην. Οχι ρε γαμωτο με ειδες σχεδον γυμνη!

Mark pov:
Χωριστηκαμε με την ελι. Πηγα στο δωματιο και ειπα να κανω και εγω ενα μπανακι να χαλαρωσω αλλα ειχαν τελειωσει τα σαπουνακια. Σκεφτηκα να παω τωρα αλλα τωρα θα κανει μπανιο η ελι για να την ρωτησω αν εχει να μου δωσει. Οποτε θα παω σε κανενα 30' . Η ωρα περασε πηρα το κλειδι και ειπα να παω απο το δωματιο της που ηταν 5 βηματα μακρια απο το δικο μου. Ημουν απεξω και χτυπησα την πορτα μετα απο λιγο ανοιξε και πραγματικα δεν περιμενα να δω αυτο που ειδα. Ειδα την ελι με ενα κοντο ασπρο μπλουζακι και απο κατω τιποτα μονο το εσωρουχο της ! Επαθα σοκ! Εχασα τα λογια μου! Ξαφνηκα κατι ειπε το οποιο δεν καταλαβα μαλλον θα ηταν ελληνικα και εκλεισε γρηγορα την πορτα. Δεν εμεινα και πολυ εφυγα!
End pov mark

-μετα απο 2 ωρες-
Ειχε ανεβει και η αλλη απο κατω. Και καθομασταν εγω ακουγα μουσικη και αυτη "εκανε" εξασκηση στα κινεζικα.
Ε:τι κανεις?
Κατ:να μωρε διαβαζω λιγο
Ε:αα ναι τι?
Κατ:κινεζικα
Ε:ακουγοντας iKON?
Κατ:εε?
Ε:τιποτα! Παω στο μπανιο
Κατ:οκαυ
-οσο ησουν στο μπανιο-
Κατ:αα δεν σου πα!ακους?
Ε:ναι τι?
Κατ:τα αγορια μου ειπαν οτι στις 6:00 να παμε κατω στην ρεσεψιον.
Ε:αα οκ
Κατ:ρε θα περασουμε τελεια!
Ε:ναι ελπιζω
Ειπα καθως βγηκα απο το μπανιο και εκατσα στο καναπε απεναντι απο το κρεβατι.
Κατ:τι εχεις εσυ?
Ε:τι εχω?
Κατ:δεν ξερω για αυτο σε ρωταω!
Ε:δεν εχω κατι ρε
Κατ:σιγουρα?σε βλεπω λιγο σκεπτικη
Ε: να απλως κατι εγινε πιο πριν και ναι αυτο
Κατ:με τον mark?σε φιλησε????
Ε:οχι ρε απλα ακου!
Της ειπα τι εγινε και με κοιτουσε με γουρλωμενα ματια.
Κατ:φιλεναδα εσκησες!
Ε:οριστε?
Κατ:τι οριστε παιδακι μου?τωρα θα σε σκεφτεται συνεχεια!
Ε:αχαχαχαχα καλα καλα
Κατ:ρε ειναι 5:30 να ετοιμαστουμε?
Ε:ναι ελα!τι θα βαλεις?
Κατ:λεω να βαλω το ροζ τσιν σορτσακι μου και την μπλουζα που γραφει "SHINee"
Ε:ελεος με αυτην την μπλουζα! Τοσο πολυ σου αρεσει?
Κατ:ΦΥΣΙΚΑ! Αφου εσυ μου την πηρες!
Ε:αωωω ελα εδω
Καναμε μια αγκαλια.
Κατ:εσυ τι θα βαλεις?
Ε:εγω θα βαλω το μαυρο κολαν μου και την μπλουζα την γκρι που γραφει "5 seconds of summer" και τα μαυρα all star μου.
Κατ:ελεος με αυτην την μπλουζα!
Ε:σκασε!
Κατ:αχαχαχ οκ. Θα μου κανεις μια χαρη?
Ε:τι ?
Κατ:θα μου κανεις 2 γαλλικες κοτσιδες?Ααα και αν μπορεις να με βαψεις?
Ε:να σου φερω και εναν ασιατη να σου κανει αερα?
Κατ:ασιατη?αραπη δεν λεει?
Ε:ναι αλλα εμεις προτιμαμε τους ασιατες βλακα
Κατ:σωστα!

Κατ pov:
Αχ τι ωραια σε λιγο θα παμε βολτα με τα παιδια! Ποιος να μας το ελεγε 2η μερα που ειμαστε στην κινα και θα βγουμε με τους GOT7 ! Τελικα ωραια θα περασουμε εχω καλο προεσθημα. Επεισα που λετε την ελι να μου κανει 2 γαλλικες κοτσιδες μια αριστερα μια δεξια και να με βαψει παλι καλα δεν μου εκανε τιποτα βαρι απλα πραγματα μου εβαλε λιγο make-up ,λιγο μολυβι στο κατω μερο του ματιου και μασκαρα. Εβαλα και λιγη κολωνια ! Και ειμαι ετοιμη. Η ελι απο την αλλη εβαλε παλι σκουρα χρωματα. Παντα φοραει μαυρα ή γκρι ελεος λες και ειναι χηρα! Αντι να φορεσει κανενα ροζακι,γαλαζιο,ασπρο παει και βαζει τα μαυρα και τα γκρι. Εκανε οπως συνηθως ενα smoky βαψιμο και εβαλε λιγη κολωνια και τα μαλλια της τα αφησε κατω και την φρατζα να πεφτει στο ενα ματι .
End pov κατ

-στην ρεσεψιον-
Ε:τι ωρα ειναι?
Κατ:5:55
Ε:εε ενταξει οπου να ναι θα κατεβουν
Κατ:ηρθαν
Β:γεια σας κοριτσια
Κατ:γεια
J:ειστε πολυ ομορφες
Κατ:ευχαριστουμε!
Β:ελισαβετ εχεις κατι?
Ε:εε οχι οχι εμ παμε?
Μ:ναι παμε
Ειπε και με κοιταξε!

ΑΧ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΑΡΓΗΣΑ Ή ΠΟΥ ΒΑΖΩ ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑ 😐
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΤ!ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ!ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ!ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΟ!😂❤
Katershton

ΤΥΧΑΙΑWhere stories live. Discover now