ΠΑΡΤ 25

92 12 0
                                    

-επιστροφη στο παρελθον-
Εβλεπα τον jackson να χτυπαει βιαια τον jungkook. Ημουν στην αγκαλια του mark κι εκλεγα. Δεν αντεχα να βλεπω ενα τοσο φρικτο θεαμα. Εφυγα απο την αγκαλια του , εσπρωξα τον jackson ωστε να φυγει πανω απο το jungkook ο οποιος ειχε γεμισει με αιματα παντου. Επεσα κατω και τον πηρα αγκαλια .
Ε:γιατι ρε γαμωτο το κανεις αυτο? Ειδες τι επαθες?
JK:σε αγαπω
Ειπε πριν κλισει τα ματια του. Οχι οχι οχι δεν μπορει αποκλιεται.
Ε:jungkook! JUNGKOOK!!!
Ενιωσα 2 χερια να με τραβανε αλλα δεν ηθελα να φυγω απο κοντα του. Οταν με σηκωσαν ειδα τα αγορια να τον σηκωνουν και να φευγουν. Ο jin ειρθε και με τραβηξε απο το χερι αλλα ο mark τον σταματησε.
Μ:αστην!
J:δεν σε αγαπαει! Αυτον αγαπει! Γιατι δεν το καταλαβαινεις πια!
Μ:ΑΣΤΗΝ ΕΙΠΑ!
S:εχει δικιο o jin! Οσο και να μην θελεις να το παραδεχτεις ! Μπορει η μικρη να σε αγαπαει αλλα οχι οσο αγαπαει τον jungkook! Αμα πραγματικα την αγαπας και θες να την βλεπεις χαρουμενη απλα αστην να φυγει. Γιατι κοντα σου δεν θα ειναι χαρουμενη.
Μ:ΦΥΓΕΤΕ ΤΩΡΑ!!!!
Οταν jin και ο suga πηγαν να φυγουν αλλα τους σταματησε η φωνη μου.
Ε:suga!
S:τι?
Ε:θελω να ερθω κι εγω
Μ:οχι!
Ε:θα παω! Και δεν θελω αντιρηση οκ? Ειμαι μεγαλη κοπελα ξερω τι κανω.
Ειπα και εφυγα μαζι με τα αγορια.
-στο νοσοκομειο-
Οι ωρες περνουσανε πολυ γρηγορα εβλεπες τους γιατρους να μπαινουν και να βγαινουν απο το δωματιο τρεχοντας και φωναζοντας. Ολα τα αγορια εκλεγαν για το φιλο τους. Ειδικα ο V ο καημενος ειχε πεσει στο πατωμα στην γωνια κι εκλεγε , ο namjoon και ο suga ηταν οι μονοι που δεν εκλεγαν τοσο αλλα εγω εβλεπα το φοβο στα ματια τους μην παθει κατι σοβαρο ο φιλος τους. Ο j-hope ηταν στην αγκαλια του jimin  αωωω ο γλυκουλης . Και ο jin απλα κοιτουσε τον τοιχο. Γενικα δεν υπηρχε μια καθολου ωραια ατμοσφαιρα. Σηκωθηκα σκουπισα τα ματια μου και πηγα προς το  V. Σηκωσε αργα το κεφαλι του και με κοιταξε.
V:φοβαμαι
Του χαμογελασα αδυναμα και εκατσα κατω μαζι του. Περασα το χερι μου μεσα στο δικο του.
Ε:δεν χρειαζεται να φοβασαι V. Ο jungkook ειναι δυνατος ! Ποτε δεν σας αφησει εσας γιατι σας αγαπαει ! Ειδικα εσενα εχετε περασει τοσο πολλα! Λες να σε αφησει και να φυγει;
Τοτε με κοιταξε και αρχισε να κλαιει ξανα αλλα πιο δυνατα. Ενα μικρο χαμογελο μου ξεφυγε. Σηκωσα το αλλο χερι μου και σκουπισα τα δακρυα του . Εγυρε στον ωμο μου και εκλεισε τα ματια του
Ε:μην ανησυχεις σε λιγο θα ειναι κοντα μας!
Μετα απο 1 μερα ολοι ημασταν σαν ζομποι. Δεν ειχε παει κανεις απο εμας στο ξενοδοχειο. Η κατ με επερνε αλλα δεν το σηκωνα το ιδιο εκανε και ο mark. Η ωρα πρεπει να ηταν 10:00 το πρωι οταν ο γιατρος βγηκε απο το δωματιο.
N:γιατρε! Πως ειναι?
Γ:μην ανησυχειτε το χειριουργιο πετυχε ειναι ολα καλα απλα θελει ηρεμια τωρα και δεν θα πρεπει να κουραστει καθολου για τους επομενους 3 μηνες.
S:γιατι?
Γ:γιατι αγορι μου αμα κουραστει ισως παθει κατι πιο σημαντικο.
J:ναι αλλα εμεις ειμαστε συγκροτημα τι θα γινει!?
Ν:jin! Ακουσες το γιατρο!
Γ:ειναι η ευκαιρια να κανετε και εσεις ενα διαλλειμα .
Ν:ευχαριστουμε!
Γ:τιποτα. Θελετε κατι αλλο μηπως να ρωτησετε?
Ε:ναι! Ποτε μπορουμε να τον δουμε?
Γ:και τωρα αν θελετε αλλα μονο ενας.
V:ας παει η ελισαβετ
Ε:εεε?
Ν:ναι πηγαινε!
Ε:δεν θελω
Γ:μην φοβασαι το αγορι σου ειναι σε καλη κατασταση δεν χρειαζεται να φοβασαι για τιποτα.
Ε:δεν ειναι το αγορι μου
Γ:ααα τοτε παμε
Ακολουθησα το γιατρο μεσα στο δωματιο. Εκει ειδα τοv jungkook με εκατατονταδες σοληνακια και ραγισε η καρδια μου. Πηγα κοντα του και του επιασα το χερι. Ο γιατρος εφυγε. Ημουν μονη στο δωματιο αρχισα να κλαιω.
Ε:γιατι ρε γαμωτο μου το εκανες αυτο? Κοιτα τι επαθες! Σε αγαπαω!
Και αρχισα να κλαιω παλι. Ενιωσα κατι στο χερι μου και κοιταξα αμεσως τον jungkook o oποιος ειναι ξυπνησει και μς κοιτουσε.
JK:κι εγω σε αγαπω πολυ και δεν θελω να σε βλεπω στεναχωριμενη.
Ε:θα ηταν καλυτερα ομως να ξεχασουμε ο ενας το αλλον .
JK:οχι!
Ε:πρεπει παραλιγο να παιθανεις εξετιας μου.
JK:θα παιθανω αν με αφησεις.
KaterinaKnst

ΤΥΧΑΙΑWhere stories live. Discover now