-στο χωρο της συναυλιας-
Β:ΜΠΟΥ
Ε:Ααααααααα!
Β:αχαχααχαχχααχσα
Ε:εισαι βλαμενο παιδακι μου?
Β:με αγαπας το ξερω
Δεν ειπα κατι. Πηγα στον Mark και τον Youngjae και εκατσα μαζι τους. Ολα ηταν μια χαρα οταν ξαφνικα στο χωρο εμφανιστηκαν οι BTS. Τους κοιτουσα ολους και τα ματια μου επεσαν πανω στον Suga ο οποιος οταν με ειδε μου χαμογελασε πονηρα. Ο mark καταλαβε οτι νευριασα με το θαρρος του.
Μ:εισαι καλα?
Ε:ναι μια χαρα!
Μ:θες να παμε μια βολτα?
Ε:παμε
Μ:ελα
Ειπε και μου επιασε το χερι και χωρις να δωσουμε περισσοτερη σημασια βγηκαμε εξω. Πηγαμε να παρουμε καφε.
-στον γυρισμο-
Μ:σα ρεσει ο suga?
E:εεε?οχι καλε πως σου ειρθε αυτο?
Μ:απο τον τροπο που τον κοιτας!
Ε:οχι καλε
Μ:αα σα ρεσει κανενας γενικα?
Ε:εμμ οχι
Μ:ααα οκ
Ε:εσενα?
Μ:μμ?
Ε:σα ρεσει καμια?
Μ:ναι!
Ε:ωραια
Μ:ναι...ελα φτασαμε!
Β:ΠΟΥ ΗΣΟΥΝΑ ΡΕ ΒΛΑΚΑ!
Μ:βολτα
Β:ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΗΤΑΝ
Ε:με εμενα
Γυρησε και με κοιταξε μου χαμογελασε και με πηρε αγκαλια? Ωπα τι φαση? Οσο με ειχε αγκαλια μου ψυθιρησε στο αυτι.
Β:να τον προσεχεις!
Τον κοιταξα ερωτηματικα και μου εκλεισε το ματι.
Β:ΕΣΥ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΚΗΝΗ ΤΩΡΑ
Μ:καλα μην φωναζεις!
Εγω πηγα και εκατσα διπλα στην κατ. Και τα αγορια αρχισαν την προβα ειπαν πολλα τραγουδια( girls girls girls,fly,A,if you do,just right και πολλα αλλα). Εγω ενιωθα 2 ζευγαρια ματια να ειναι πανω μου και νομιζα οτι θα ηταν ο suga αλλα οταν γυρησα να δω ηταν o Jungkook.
Ε:παω εξω!
Κατ:γιατι τι εγινε?
Ε:τιποτα απλα παω εξω
Κατ:καλα μην αργησεις
Ε:οκαυΕλι pov:
Σηκωθηκα απο την θεση μου και βγηκα εξω. Μετα απο λιγο ακουσα την πορτα να ανοιγει κοιταξα πισω μου και ειδα τον suga να με κοιταει δεν εδωσα σημασια και προχωρησα ακουγα που με φωναζε αλλα συνεχησα να περπαταω . Σε καποια στιγμη ενιωσα δυο χερια να με πιανουν απο την μεση και με πετανε κυριολεκτικα πανω στο τοιχο.
Ε:ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?
S:ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΘΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ!
Ε:ΑΛΛΙΩΣ ΤΙ?
S:ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ?
Ε:ΝΑΙ ΡΕ
S:ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ?
Ε:ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ?
Τοτε αρχισε να με φιλαει στο λαιμο και απο το λαιμο ανεβηκε στα χειλη μου και με φιλησε εκει. Προσπαθουσα να τον σπροξω αλλα ηταν αδυνατο ειχε βαλει τα χερια του δεξια και αριστερα. Δακρυα ετρεχαν απο τα ματια μου. Σε καποια φαση μπορεσα και φωναξα μπας και με ακουσει κανενας.Αλλα δεν καραφερα τιποτα.
End pov ελιMark pov:
Τραγουδουσαμε και χορευαμε πανω στην σκηνη. Απο κατω μας ηταν η ελσα και η κατερινα οι οποιες μας κοιτουσαν και απο την αλλη πλευρα οι BTS παρατηρησα οτι ο Jungkook κοιτουσε συνεχεια την ελσα. Σε καποια φαση η ελσα σηκωνεται και παει εξω μετα απο λιγο και ο suga! Θυμωσα να πω την αληθεια αλλα δεν εδωσα σημασια. Οταν τελειωσαμε το τραγουδι ακουσαμε ολοι καποια να φωναζει "ΑΣΕ ΜΕ" δεν δωσαμε σημασια αλλα η κατερινα πεταχτηκε πανω και φωναξε "ΕΛΙΣΑΒΕΤ" καθως ετρεχε. Μονο με αυτο ετρεξα και εγω μαζι της. Βγηκα εξω και ειδα την ελσα να κλαιει καθως εχει πεσει στο πατωμα και απο πανω της ηταν ο suga με ενα χαμογελο. Δεν προλαβα να τον πλησιασω οταν ο Jungkook τον εσπρωξε .
End pov markJK: ΤΙ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕΣ ΡΕ?
S:ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ
JK: ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΜΕΝΑ! ΜΗΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙΣ
V:ΗΡΕΜΙΣΕ
JK:ΑΣΕ ΜΕ ΚΑΙ ΕΣΥ!Jungkook pov:
Δεν ειπα τιποτα παραπανω την πηρα στην αγκαλια μου και εφυγα . Βγηκα απο την πισω πορτα και τη αφησα στα σκαλακια.
JK:εισαι οκαυ?
Ε:ΟΧΙ
JK:σσσ ηρεμισε
Δεν ηξερα τι να της πω κιολας. Την πηρα αγκαλια και παλι καλα εμεινε. Μετα απο λιγο ηρεμισε τελιως. Σκουπισε τα δακρυα απο τα ματια της και με κοιταξε.
Ε:γιατι ?
JK:τι γιατι?
Ε:γιατι νοιαζεσαι για μενα?
JK:γιατι οχι?εσυ γιατι εισαι τοσο καλη μαζι μου?
Ε:δεν ειμαι καλα ισως λιγο
JK:αχα ναι
Ειπα και την πηρα παλι στην αγκαλια μου της φιλησα το κεφαλι και την ακουσα να λεει "ευχαριστω" δεν ειπα κατι απλα εκλεισα τα ματια και χαμογελασα.
KAMU SEDANG MEMBACA
ΤΥΧΑΙΑ
Fiksi PenggemarΕσυ και η κολλητη σου επιτελους πατε το ταξιδι στην Ασια που θελατε απο μικρες!Και οι δυο σας ειστε φαν των BTS και αλλων ΚPOP συγκροτηματων.Τι θα συμβει οταν πεσεις τυχαια πανω σε κατι αγορια και ανακαλυψεις οτι ειναι οι BTS . Σε τι περιπετειες θα...