ΠΑΡΤ 19

94 9 0
                                    

Ειπε και εσκυψε το κεφαλι. Του το σηκωσα και τον φιλησα. Περασε τα χερια του στην μεση μου και εγω στο στον σβερκο του.
?:κουχ κουχ
Σταματησαμε το φιλι και γυρησαμε να δουμε ποιος ητανε. Μπροστα μας ειδαμε τον jackson και την κατ. Ο jackson κοιτουσε μια τον mark και μια εμενα. Ενω η κατ με κοιτουσε με ενα μεγαλο χαμογελο φαινοταν οτι ηθελε να ουρλιαξει αλλα δεν το εκανε.
Μ:ποτε ειρθατε?
Ja:τωρα
Κατ:εσεις τι κανετε εδω?
Ε:κατ...
Μ:γεια σας
Ειπε και με πηρε απο το χερι.
Κατ:που πατε?
Μ:στο ξενοδοχειο
-στο ξενοδοχειο-
Ελι pov:(προσοχη dirty)
Ανεβηκαμε πανω και του ειπα να ερθει στο δωματιο μου. Ειμασταν εξω απο την πορτα οταν με γυρησε και με φιλησε. Περασα τα χερια μου στο σβερκο του. Αυτην την ωραια στιγμη την χαλασε ενα ηχος απο μια πορτα. Γυρησα και ειδα τον suga,namjoon,jin και jungkook να μας κοιτανε. Ο mark κοιταξε εμενα. Ανοιξα την πορτα και τον τραβηξα μεσα. Με πηρε αγκαλια και αρχισε με φιλαει. Εγω τυλιξα τα ποδια μου γυρω απο την μεση του. Με μετεφερε στο κρεβατι και με αφησε απαλα πανω του. Ανεβηκε απο πανω μου και αρχισε να με φιλαει στο λαιμο. Μου ανεβασε σιγα σιγα την μπλουζα προς τα πανω μεχρι που την εβγαλε. Τα χερια του πηγαν στο σορτσακι μου το οποιο κατεβαζαν αργα αργα φιλωντας με στα ποδια. Μπηκε αναμεσα απο τα ποδια μου , εβαλε τα χερια του δεξια και αριστερα απο το κεφαλι μου και κατεβασε το σωμα του και με φιλησε. Στην αρχη ηταν ενα απαλο φιλι αλλα στην συνεχεια μετατραπηκε σε ενα αγριο φιλι γεματο παθος. Με ανασηκωσε και μου αφαιρεσε το σουτιεν. Κατεβασε το κεφαλι του στο στηθος μου και αρχισε να το φιλαει και να το γλυφει. Κατεβασε λιγο ακομα το σωματο του και μου αφαιρεσε και το εσωρουχο. Με κοιταξε στα ματια και κατεβηκε πιο κατω . Αγγιξε με το χερι του την περιοχη μου και αρχισα να τρεμω. Μπορουσα να διακρινω στα ματια του τον ποθο και την αγαπη. Εσκυψε και με φιλησε εκει.
Ε:μμμ...mark..
Μ:μμ?
Ε:φοβαμαι
Σταματησε αυτο που ειχε ξεκινησει και με πλησιασε.
Μ:τι φοβασαι ελισαβετ?
Ε:...
Μ:φοβασαι μην σε πονεσω?
Ε:ναι
Μ:οοο μωρο μου ποτε δεν θα στο εκανα αυτο...οταν πονεσεις να μου το πεις ενταξει?
Ε:ναι
Ειπα και ξανα αρχισε αυτο που εκανε. Μετα απο 10' πιστευε οτι ημουν ετοιμη πηρε θεση αναμεσα απο τα ποδια μου , με φιλησε και μπηκε αργα αργα μεσα μου. Ο πονος ηταν αφορητος αλλα δεν ηθελα να σταματησει.
Ε:mark...
Μ:πονας?
Ε:λιγο
Τοτε βγηκε και ξανα αρχισε να μου κανει τα προκατακτικα . Μετα απο λιγο ξανα μπηκε. Δεν πονουσα καθολου ο πονος ειχε γινει ηδονη. Εμπαινε και εβγαινε μεσα μου αργα .
Ε:πιο...γρηγορα!
Δεν ειπε κατι απλα μου χαμογελασε και εκανε αυτο που του ειπα.
-μετα απο 2 ωρες-
Ειμασταν αγκαλια στο κρεβατι.
Μ:ελισαβετ....θες να γινεις το κοριτσι μου?
Ε:θελω ναι
Με καβαλισε και με φιλησε στο λαιμο. Επεσε διπλα μου και με πηρε αγκαλια και μας πηρε ο υπνος αγκαλια.
ΤΑΡΑΑΑΑΑΑ ΚΙ ΑΛΛΟ
ΠΟΝHΡΟ ΛΙΓΟ^^
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ
ΡΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕ ΜΕ ΤΟΝ MARK ? ΚΑΙ Ο JUNGKOOK?
ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ MARK Ή JUNGKOOK

ΤΥΧΑΙΑHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin