Τα αγορια μετα απο εκεινη την μερα τελικα δεν τα ξανα ειδα ποτε. Εχουν περασει 2 χρονια απο τοτε που εγιναν ολα αυτα τα πραγματα. Εγω ειμαι ακομα με τον Jungkook και πολυ χαρουμενη μπορω να σας πω . Καθε μερα ειναι και διαφορετικη πιο ζωντανη. Και τα αλλα μελη μια χαρα ειναι. Αυτη που δεν βλεπω πολυ συχνα ειναι η Κατ. Γιατι αν θυμαστε οταν ηρθαν να μας παρουν οι BTS απο το σπιτι θα πηγαιναμε σε ενα Tour ολης της Ασιας. Εεε και που λετε πηγαμε στην Κινα και εκει συναντισαμε τον Lu han & τον Kris. Τα παλια μελη των EXO αν εχετε ακουστα. Και ηρθαν μαζι μας στο Tour στην Κινα.Εκει αναπτηχθηκε μια σχεση αναμεσα στην Κατ & τον Kris. Και ενταξει καθως η Κατ μιλαει κινεζικα της ζητησε ο Kris να μεινει μαζι του. Της υποσχεθηκε οτι θα την αγαπαει και θα την φροντιζει. Εμεις οταν τελειωσε το Tour γυρησαμε στην Seoul. Περιμενα πως και πως να δω τα αγορια να σας πω αλλα ποτε δεν τα ειδα. Μετα απο καιρο εμαθα οτι οι GOT7 τελικα ειχαν διαληθει. Αλλα μετα ξανα ενωθηκαν. Ημουν πολυ χαρουμενη για ολους! Ηταν πολυ αδικο να χωρισουν για μενα. Ο καιρος περναγε και τα αγορακια μου εβγαλαν οχι μονο καινουργια τραγουδια αλλα και κανουργιο album. Που εκανε τεταστια επιτυχια σε πολλες χωρες. Αααα οπως και οι GOT7 εβγαλαν καινουργιο album.Και ας γυρησουμε στο τωρα. Εγω και ο Jungkook αραβωνιαστηκαμε προχθες. Οι υπολιποι οπως τους ξερετε στο ραφι θα μεινουν(😂). Σημερα ειναι κατι βραβεια . Ισως θα εχω την ευκαιρια να δω τους GOT7. Τα βραβεια αρχιζαν στις 8:00 και ηταν 6:30 οποτε αρχησα να ετοιμαζομαι.
Εβαλα κατι απλο και ωραιο.Δεν βαφτικα σχετικα πολυ το μονο που εβαλα ηταν λιγο make-up ,μασκαρα και ενα ροδι κραγιον. Τα μαλια μου τα επιασα μια ψηλη κοτσιδα. Ααα δεν σας το ειπα τα ξανα εβαψα.
YOU ARE READING
ΤΥΧΑΙΑ
FanfictionΕσυ και η κολλητη σου επιτελους πατε το ταξιδι στην Ασια που θελατε απο μικρες!Και οι δυο σας ειστε φαν των BTS και αλλων ΚPOP συγκροτηματων.Τι θα συμβει οταν πεσεις τυχαια πανω σε κατι αγορια και ανακαλυψεις οτι ειναι οι BTS . Σε τι περιπετειες θα...