Ja:πω πω πω κατι κουκλαρες που κατεβηκαν!
Κατ:αχαχα σταματα
Ειπε ενω προσπαθησε να αποφυγει το φιλι του βαζοντας του τις φωνες λεγοντας "το κραγιον". O mark με πλησιασε και σταματησε μπροστα μου.
Μ:κχ κχ συγνωμη για πριν δεν ξερω τι με επιασε. Δεν το εννοουσα!
Ε:το ξερω δεν πειραζει.
Μ:φιλακι?
Ε:οχι
Ο mark γυρησε κι εφυγε. Δεν ασχοληθηκα και πολυ . Βγηκαμε ολοι απο το σπιτι και μπηκαμε σε μια λιμουζινα που ηταν εξω απο το σπιτι. Οταν φτασαμε φωτα και δημμοσιογραφοι ηταν παντου. Η κατ με τον jackson βγηκαν και προχωρησαν μπροστα αγκαζε. Μετα ακολουθησε ο junior ,o bambam,o JB , o youngjae και ο () και μετα εμεις οι δυο. Μολις ο mark ειδε τα φωτα περασε το χερι του απο την μεση μου και προχωρησαμε μπροστα.
-στο χωρο για τα βραβεια-
Κατ:ουαουα ειναι γεματο διασημους
?:παρακαλω ακολουθηστε με για να σας δειξω το τραπεζι σας ευχαριστω
Ειρθε μια κοπελα και μας ειπε. Την ακολουθησαμε κατσαμε στο τραπεζι που μας ειπε και περιμεναμε να αρχισει. Οντως ειχε πολυ κοσμο εδω μεσα. Εγω εψαχνα το χωρο . Κοιτουσα δεξια κοιτουσα αριστερα. Μεχρι που δυο ματια κοιτουσαν τα δικα μου η καρδια μου σταματησε. Ενα πλατι χαμογελο εμφανιστηκε στο προσωπο . Τα ματια απεναντι απο μενα ελαμπαν απο χαρα . Ολα ηταν τοσο ομορφα μεχρι που μπηκε μπροστα ο mark.
Μ:τι κοιτας μωρο μου?
Ε:εε τιποτα! Ποτε θα αρχισει?
Μ:δεν ξερω .
Γυρησα ωστε να κοιταω τα παιδια στο τραπεζι αλλα εριχνα καποιες κλεφτιες ματιες.
Κατ:ελι παμε λιγο τουαλετα?
Ε:εε ναι παμε.
B:που πατε?
Ε:στο μπανιο
Β:αα οκ
Βγηκαμε με την κατ απο την εθουσα . Εκει που προχωραγαμε η κατ σταματαει και αρχιζει να ουρλιαζει. Γυρναω και την κοιταω περιεργα.
Ε:τι επαθες?
Κατ:ειναι μεσα εκει ο JIN !
Ε:αα ναι? Δεν το προσεξα..
Κατ:αληθεια? Ειναι και ο jungkook μεσα. Και σε κοιτουσε!
Ε:μμ..
Ειπα και ενα χαμογελο εμφανιστηκε στο προσωπο μου. Αλλα η κατ με εβγαλε απο τις σκεψεις μου.
Κατ:παμε μεσα?
Ε:και δεν παμε
Μπηκαμε μεσα και κατσαμε στο τραπεζι μας. Εσβησαν τα φωτα και στη σκηνη εμφανηστικαν οι παρουσιαστες.
Παρ1(παρουσιαστης 1): κυριες και κυριοι. Καλως ηρθατε στα βραβεια summer 2016. Ειναι μεγαλη μας τιμη που βρισκεσται σημερα εδω.
Παρ2:ακριβως αυτο! Και πως θα ξεκινησει το προγραμα μας Yuri?
Παρ1:λοιπον αγαπητη μου yura . Το προγραμα θα ξεκινησει με ενα συγκροτημα. Αλλα πρωτα πρεπει να πουμε τους κανονες.
Παρ2:σωστα! (1)κανονας συμμετεχουν ολα τα kpop band.
Παρ1:(2) δεν μπορειτε να ψιφησετε εσεις εδω ουτε για εσας αλλα ουτε για καποιο αλλο συγκροτημα.
Παρ2:(3) οι fans που αυτοι την στιγμη μας παρακολουθουν εχουν την ευκαιρια να ψιθησουν οσες φορες και αν θελουν τα αγαπημενα τους συγκροτηματα.
Παρ1:αυτοι κυριες και κυριοι ειναι οι κανονες για τα αποψινα βραβεια. Δηλαδη βασιζεσται στα χερια των fans.
Παρ2:και ειρθε η ωρα να πουμε ποια συγκροτηματα που θα διαγωνιστουν και με ποια τραγουδια.
Παρ1:φυσικα λοιπον εχουμε και λεμε:
EXO:LOTTO
BTS:I NEED YOU
GOT7:IF YOU DO
SHINee:VIEW
(Θα εγραγα κι αλλα , αλλα βρμ😂😐)
Παρ2:καλη επυτιχια σε ολους!
Παρ1:ας υποδεχτουμε στην σκηνη τους SHINee με το τραγουδι View.
Οι παρουσιαστες εφυγαν απο την σκηνη και στις θεσεις τους μπηκαν οι SHINee οι οποιοι αρχισαν να τραγουδανε το View. Αυτο το τραγουδι ειναι πραγματικα πολυ ωραιο. Επεισης οι SHINee ειναι θεοι καταταλεγομενα της κατ. Δεν ακουω και πολυ εγω τελος παντων. Μετα θεση πηραν οι EXO με το καινουργιο τους τραγουδι lotto το οποιο γαμαει. Ομγ ολοι τους ειναι τοσο υπεροχοι. Μετα απο πολυ ωρα ειρθε η σειρα τον BTS. Τα αγορια ανεβηκαν στην σκηνη και πριν ξεκινησουν το μικροφονο το πηρε στα χερια του ο jungkook.
JK:γεια σας! Αυτο το τραγουδι ειναι αφιερωμενο σε ενα κοριτσι που γνωρισα πριν 1χρονο και απο τοτε δεν το εβγαλα στιγμη απο το μυαλο μου. Σε αγαπω.
Εμεινα μαλακας παιδια. Ειδικα το τελευταιο που ειπε "σε αγαπω" γυρησε και με κοιταξε. Σταματησε η καρδια μου εκεινη την ωρα δεν με ενδιεφερε τιποτα πλεον . Ηθελα να ειμαι μονο μαζι του! Ημουν πορωμενη στην σκηνη κοιτοντας τον. Μεγαλωσε πολυ αλλαξε. Ημουν πολυ χαζη τελικα που προτιμησα τον mark απο τον jungkook. Αλλα μετα το τελευταιο συμβαν δεν ειχα ουτε την δυναμη να τον ξανα δω ακομα θυμαμαι εκεινη την μερα.
KaterinaKnst
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΤΥΧΑΙΑ
FanficΕσυ και η κολλητη σου επιτελους πατε το ταξιδι στην Ασια που θελατε απο μικρες!Και οι δυο σας ειστε φαν των BTS και αλλων ΚPOP συγκροτηματων.Τι θα συμβει οταν πεσεις τυχαια πανω σε κατι αγορια και ανακαλυψεις οτι ειναι οι BTS . Σε τι περιπετειες θα...