Παρτ 14

114 13 1
                                    

Εκει που περπαταγαμε συναντησαμε τον junior και τον bambam.
J: ΕΛΙΣΑΒΕΤ!
Ε: junior!
Ειπα και ετρεξα να τον αγκαλιασω. Επεσα κυριολεκτικα πανω του και βρεθηκαμε και οι 2 κατω να γελαμε σαν τα χαζα. Μετα απο κανενα 5' σηκωθηκαμε και αγκαλιασα και τον bam bam.
B:τι κανεις?
Ε:καλα παω με τον suga στο δωματιο μου!
Β:ααα οκ ! Τι λεει ?
Ειπε αναφερομενος στον suga.
S: μια χαρα εσυ?
Β:ολα οκαυ! Σε ξανα πειραξε?
Ειπε και με τραβηξε κοντα του.
Ε:οχι μην ανησυχεις!
Β:εγινε κατι με τον mark?
E:οχι γιατι?
Β:ειναι στο δωματιο και κλαει!
Ε:τι?εμμ suga θα παω λιγο με τα αγορια πηγενε στο δωματιο και μετα θα ερθω οκ?
S:θα παω εγω στην κατερινα
Ε:οκ ελατε παμε.

Pov suga:
Τι να την ηθελαν? Και πηγε μαζι τους? Καλα προφανως θα μου πει μετα. Ειπα στην ελισαβετ οτι θα παω εγω να πω στην φιλη της να ερθει αν θελει. Βρεθηκα εξω απο το δωματιο της και χτυπησα την πορτα. Μετα απο λιγο αντι να δω την φιλη της ειδα τον jackson απο τους GOT7 με το εσωρουχο? Οταν με ειδε χλωμιασε λιγο και κοιταξε το πατωμα .
Ja: hai
S:αμ γεια...ειναι μεσα η κατερινα?
Ja:ναι μισο λιγο.
Ειπε και εκλεισε την πορτα. Μετα απο λιγο εμφανιστηκε η κατερινα με ενα σορτσακι και μια αντρικη μπλουζα σιγουρα του jackson.
Κατ:αμ γεια σου
S:γεια...ειρθα να σου πω οτι επειδη η ελισαβετ ειναι μαζι μας αν θες να ερθεις κι εσυ?
Κατ:αχ πολυ ευγενικο ναι θα ερθω σε λιγο. Σε ποιο δωματιο ειστε?
S:134
Κατ:οκ τα λεμε!
Ειπε και εκλεισε την πορτα.
End pov suga.

Pov κατ:(προσοχη περιεχει λιγο dirty )
Λοιπον λοιπον ας παρουμε τα πραγματα απο το πρωι. Ειχαμε παει στην προβα τον αγοριων αλλα καταστραφηκε γιατι ο suga πειραξε την ελι η οποια εξαφανιστηκε με τον jungkook . Εγω εμεινα να την περιμενω αλλα μου ειπαν τα αγορια να γυρησουμε καθησα μαζι με τον jackson . Τελικα ειναι πολυ καλο παιδι! Μαλλον μου αρεσει ΜΑΛΛΟΝ . Μεχρι να φτασουμε στο ξενοδοχειο λεγαμε πολλα ενδιαφερον πραγματα. Εχουμε πολλα κοινα! Μετα ανεβηκαμε πανω και του ειπα αν θελει να ερθει στο δωματιο. Μπηκαμε μεσα η ελι δεν ηταν εδω . Μιλαγαμε μεχρι που με πλησιασε και με φιλησε . Μετα τον φιλησα και εγω . Και με ρωτησε αν θελω να γινω το κοριτσι του και ειπα ναι ελπιζω να μην εκανα λαθος. Σε καποια φαση ανοιξε η πορτα του μπανιου και βγηκε η ελι με μια πετσετα μου ειπε τι εγινε και αρχιζα να φωναζω σαν τρελη . Ρεζιλι θα εγινα μπροστα στο jackson. Αλλα δεν με πειραζει ! Ο jackson εφυγε και μετα απο λιγο και η ελι . Εμεινα μονη ακουσα λιγο μουσικη, διαβασα οσο μπορουσα...., εκανα μπανιο . Οταν βαρεθηκα πηρα τηλεφωνο τον jackson και του ειπα να θελει να παμε βολτα. Αμεσως ειπε ναι ! Πηγαμε σινεμα και ειδαμε το "ψαχνοντας την dori" πολυ ωραια ηταν. Μετα πηγαμε για παγωτο και μετα στο ξενοδοχειο. Μπηκαμε στο δωματιο και αρχισε να με φιλαει στο λαιμο. Του εβγαλα την ζακετα που φορουσε. Με εριξε απαλα στο κρεβατι και ειρθε απο πανω μου με φιλαγε στο λαιμο αφηνοντας παντου σημαδια. Θα με εκανε δικη του . Αφαιρεσαι σιγα σιγα την μπλουζα μου και μετα το κολαν μου. Εγω του εβγαλα την μπλουζα και τον χαϊδευα στο υπεροχους κοιλιακους του. Τα χερια μου κατεβαιναν και εφτασαν στο κουμπομα του παντελονιου του το ανοιξα σιγα σιγα και το εβγαλε μονο τους. Με σηκωσε και μου αφαιρεσαι το σουτιεν. Μετα απο λιγο ειμασταν και οι 2 γυμνοι. Με κοιταξε και σιγα σιγα μπηκε μεσα μου ωστε να τον συνηθισω . Ποναγα αλλα δεν ηταν η πρωτη φορα που εκανα. Μετα ο πονος εγινε ηδονη και ολα ηταν ενταξει. Τελος πεσαμε και οι 2 κουρασμενοι στο κρεβατι. Σε καποια φαση χτυπησε η πορτα και πηγε ο jackson φοροντας το μποξερακι του. Μου ειπε να παω εγω και εβαλα το εσωρουχο μου ,ενα σορτσακι και την μπλουζα του jackson. Πηγα και ειδα τον suga η αληθεια ειναι οτι δεν χαρηκα και πολυ αλλα οκ μου ειπε οτι η ελι ειναι στο δωματιο τους και μου ειπε να παω και εγω . Του ειπα οτι θα πηγενα σε λιγο και του εκλεισα την πορτα στα μουτρα. Ειπα στον jackson οτι επρεπε να φυγω μου εδωσε ενα φιλι πηρε την μπλουζα του (😂) και εφυγε. Ετοιμαστηκα και εφυγα και εγω.
End pov κατ

ΚΙ ΑΛΛΟ!^^
Katershton

ΤΥΧΑΙΑWhere stories live. Discover now