-μετα απο 12 ωρες-
Κατ:ααααα επιτελους ! Δεν μπορω να το πιστεψω! Κοιτα εχει παντου ασιατες! Ομγ θα βαλω τα κλαματα!Ρε ελα να παρουμε ταξι θελω να δω το ξενοδοχειο!
Ε:καλα ηρεμα
Βγηκαμε εξω απο το αεροδρομιο και αμεσως βρηκαμε ταξι . Του δωσαμε την οδο που βρησκετε το ξενοδοχειο και μας πηγε. Τον πληρωσαμε και μπηκαμε μεσα μειναμε με ανοιχτο το στωμα. Η αληθεια ειναι δεν το διαλεξαμε εμεις αλλα οι γονεις μας ναι ναι . Πηγαμε στην ρεσεψιον και ζητησαμε τα κλειδια μας .Ανεβηκαμε πανω και το δωματιο ηταν πραγματικα υπεροχο. Η κατ σαν χαζη που ειναι (ουπς😙) αρχισε και χοροπηδαγε πανω στο κρεβατι.
Ε:σταματα με ζαλησες
Κατ:ελα εχει πλακα
Ε:κατεβα κατω τωρα
Κατ:πω ελεος τι ξενερωτη που εισαι
Ε:ναι ευχαριστω
Κατ:παμε καμια βολτα?
Ε:βαριεμαι
Κατ:ελα ρε ελι παμε
Ε:μην με λες ετσι!
Κατ:ελα βρε ελισαβετουλα παμε μια μικρη βολτα να δουμε λιγο εδω την γειτονια
Ε:καλα ελα
Με τα πολλα πολλα βγηκαμε απο το δωματιο και γενικα απο το ξενοδοχειο. Πηγαμε σε μια καφετερια απεναντι απο το ξενοδοχειο και απο οσο μου ειπε η κατ το ελεγαν "horizon blue" εγω πηρα ενα τσαϊ λεμονι και η κατ μια σοκαλατα. Μετα απο 1 ωρα φυγαμε αλλα ηταν ακομα νωρις να γυρησουμε στο ξενοδοχειο, οποτε αποφασισαμε να παμε μια βολτα σε ενα παρκακι που ειχε 2 στενα πιο μακρια απο το ξενοδοχειο.
Κατ:ομγ κοιτα τι ομορφο που ειναι
Ε:οντως ειναι πολυ ωραιο παμε να δουμε καλυτερα!
Δεν ηταν και τεραστιο αλλα ηταν μαγευτικο. Ειχε πολλα παγκακια ,πολλα δεντρα,και μια μεγαλη σχετικα λιμνουλα με χηνες και χελωνες και κατι ψαρια.
Ε:ομγ κοιτα εχει 2 μεγαλα κινεζικα ψαρια ενα μαυρο και ασπρο
Κατ:ωχ ναι! Ελα να βγαλουμε μια φωτο
Βγαλαμε και την φωτο που ηθελε και καθησαμε σε ενα παγκακι . Ειχε αρχισει και νυχτωνε και επρεπε να γυρησουμε στο ξενοδοχειο γιατι δεν ξεραμε ακομα καλα τους δρομους και φοβομασταν μην χαθουμε.
Κατ:ρε παμε να φαμε πινασα
Ε:παλι?
Κατ:εχω να φαω 17ωρες!
Ε:ψευτρα εφαγες μεσα στο αεροπλανο!
Κατ:σιγα δεν εφαγα και τιποτα
Ε:με κανεις πλακα τωρα ετσι?εφαγες 3 πιατα απο το φαϊ που μας εδωσαν εκει + το δικο μου που δν το εφαγα ολο,2 πακετα μπισκοτα,1 σοκαλατα lacta δηλαδη που το βαζεις ?
Κατ:καλα ! Εσυ δεν πεινας?
Ε:οχι θελω να κοιμηθω ειναι ειδη 10:00
Κατ:εεε οχι αμα ειναι 10:00 πρεπει να κοιμηθεις
Ε:καλα καλα ελα φτασαμε
Μπηκαμε στο δωματιο εγω πηγα στο μπανιο να αλλαξω και η κατ ηταν στο δωματιο . Μολις βγηκα την βρηκα πανω στο κρεβατι με το νυχτικο της να τρωει πατατακια.
Ε:δεν θα αλλαξεις ποτε ετσι?
Κατ:νοπ
Ε:μαλιστα
Πηγα της πηρα τα πατατακια και ουρλιαζε εγω φωναζα και γελουσα ταυτοχρονα ανοιξα την πορτα και αρχισα να τρεχω στο διαδρομο αλλα δεν κοιταζα μπροστα μου και επεσα πανω σε καποιον παλι καλα δεν πεσαμε αλλα η κατ δεν προλαβε να σταματησει και με εσπρωξε πανω του και βρεθηκαμε και οι 2 κατω και εγω απο πανω του.
(στα ελληνικα θα κανω το διαλογο)
Ε:συγνωμη
Ειπα και σηκωθηκα απο πανω του .Ειμαι σιγουρη οτι ειχα γινει σαν ντοματα.
?:δεν πειραζει!με λεμε mark
Ε:ελισαβετ
Μ:ωραιο ονομα
Ε:χεχεχε ευχαριστω
Με κοιτουσε απο πανω εως κατω και δαγκωνε τα χειλη του
Ε:εχω κατι?
Μ:μμ οχι μια χαρα εισαι!
Κατ:ελι τα ρουχα! φευγω
Ειπε και μπηκε μεσα στο δωματιο
Κοιταχτηκα και απλα κοκκινησα. Φορουσα ενα υπερβολικα κοντο μαυρο σορτσακι και ενα ασπρο τιραντακι.
Ε:εμμ......πρεπει να φυγω γεια
Ειπα και μπηκα μεσα στο δωματιο μου οσο πιο γρηγορα μπορουσα.Η κατ γελουσε.Δεν εδωσα και πολυ σημασια και ξεραθηκα οπως και η κατ.ΤΑΡΑ ! ΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ! ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΤΟΝ ΜΑΡΚ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ?ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ?ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΝΤ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ!
Katershton
ESTÁS LEYENDO
ΤΥΧΑΙΑ
FanficΕσυ και η κολλητη σου επιτελους πατε το ταξιδι στην Ασια που θελατε απο μικρες!Και οι δυο σας ειστε φαν των BTS και αλλων ΚPOP συγκροτηματων.Τι θα συμβει οταν πεσεις τυχαια πανω σε κατι αγορια και ανακαλυψεις οτι ειναι οι BTS . Σε τι περιπετειες θα...