-επιστροφη στο παρον-
Μ:μωρο μου εισαι καλα?
Ε:εε?
Μ:εισαι καλα λεω?
Ε:ναι εμ ...εγω παω λιγο στο μπανιο
Κατ:θες να ερθω μαζι σου?
Ε:εε οχι θα ερθω αμεσως.
Κατ:οκ
Βγηκα εξω απο την εθουσα και στηριχτηκα στο τοιχο για λιγο. Δεν περνουσε κανενας.Η πορτα ανοιξε και κοιταξα προς τα εκει. Τα ματια μου ελαμψαν και ενα χαμογελο εμφανιστηκε στον προσωπο μου.
?:αμμμ γεια σου
Ε:γεια σου jungkook
Ενιωθα την καρδια μου να χτυπαει δυνατα. Με πλησιασε και βρεθηκε ακριβως μπροστα μου. Με κοιτουσε μεσα στα ματια το ιδιο και εγω.
JK:σα ρεσει το τραγουδι?
Ε:ναι
JK:το εγραψα για μια κοπελα ξερεις
Ε:ααα...ωραια
JK:που την αγαπω πολυ
Ε:χμ
JK:αλλα αυτη με παρατησε. Για να παει με καποιον αλλον τον οποιο δεν αγαπουσε πραγματικα.
Δεν ειπα κατι απλα τον κοιτουσα.
JK:και τωρα μπορω να δω στα ματια της την χαρα που με ξανα βλεπει , που με εχει κοντα της. Ελπιζω να βλεπει και αυτη τα δικα μου ματια ποσο αναγκη την εχουν.
Δεν ειπα κατι και με μια αποτομη κινηση τον φιλισα. Περασα τα χερια μου γυρω απο τον σβερκο του και αυτος απο την μεση μου και με εφερε κοντα του. Δεν τον αφηνα βεβαια να μπει μεσα στο στωμα μου για αυτο μου εγλυψε τα χειλη και ανοιξα ελαχιστα το στωμα και βρηκε την ευκαιρια να μπει. Το φιλι μας ηταν τοσο βαθυ. Το περιμενα και οι 2 τοσο καιρο.Ακουσαμε την πορτα να κλεινει αποτομα και κοιταξε και οι 2 προς τα εκει. Ειδαμε την κατ να μας κοιταει με ανοιχτο το στωμα. Εγω γελασα και ο jungkook χεστηκε πανω του.
JK:εγω ....εσυυυ....η ελ...δεν εμ...κατ...εμμ......
Κατ:ΑΑΑΑ ΟΜΓ ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΩΣΤΑ? ΑΧ ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΕΛΑ ΕΔΩ ΕΣΥ !
Ειπε και τραβηξε τον jungkook απο την το σακακι και τον πηρε μια μεγαλη αγκαλια μετα τον αφησε και πηρε εμενα. Ο jungkook απλα ειχε μεινει στην θεση του διχως να ξερει τι να κανει.
Κατ:ελατε τωρα παμε μεσα γιατι θα σας ψαχνουν. ΕΜΠΡΟΣ Μ..
?:ΑΑΑΟΥΥΥ!
Ειπε καποιος ο οποιος ηταν πισω απο την κατ. Η οποια ετσι οπως κουνουσε τα χερια της μαλλον την εφαγε στο προσωπο. Η κατ γυρησε και εμεινε το ιδιο και εγω.
Κατ:αμ εισαι οκ?
?:θα μπορουσα και καλυτερα
Κατ:εμ ναι συγνωμη για αυτο
?:δεν πειραζει. Τι κανεις?
Κατ:μια χαρα ειμαι εσυ?
?:κι εγω:)
Ε:εμ ειμαι και εγω εδω ξερετε-.-
?:ΕΛΙΣΑΒΕΤ(!)
Ε:JIN(!)
Ειπα με τον ιδιο τονο που ειπε και αυτος το ονομα μου. Ειρθε κοντα μου και με πηρε θα ελεγα μια μεγαλη αγκαλια. Μετα πηγε και σταθηκε διπλα στον jungkook. Η πορτα ξανα ανοιξε και εμφανηστικε ο bambam ο οποιος οταν μας ειδε χαμογελασε και ειρθε προς τα εμας.
Β:τι κανετε ρε?
Ε:εμ να εδω συναντησαμε τα παιδ..
Β:δεν μιλησα σε εσενα.
Ε:εεε?
JK:μια χαρα ειμαστε εμεις. Εσυ τι λεει ολα καλα?
Β:ναι ολα οκ. Τι μαθαινω καινουργθο τραγουδι εε?
JN:ναι ετσι λεμε
Β:αχαχαχα και πως παει?
JN:παρα πολυ καλα.
Β:αντε good luck guys.
JK:ευχαριστουμε ...εμεις παμε μεσα τα λεμε μετα...ελισαβετ.
Κατ:μισω ερχομαι και εγω.
Ο jungkook μαζι με τον jin και την κατ μπηκαν μεσα. Ο bambam ειρθε διπλα μου και με κοιταξε.
Ε:τι κοιτας?
Β:"τι κοιτας?"
Ε:ειιι δεν μιλαω ετσι εγω!
Β:οχι καθολου
Ε:ΤΙ ΚΟΙΤΑΣ!
Β:ηρεμα γατακι...
Ε:εσυ εισαι το γατακι remember?
Β:αχ νε σωστα.
Ειπε και μου εδωσε ενα φιλακι στο μαγουλο. Εγω εκανα ταχα οτι αηδιασα και με κοιταξε θυμωμενος.
Β:δεν σου αρεσουν τα φιλια μου?
Ε:ναι δεν μου αρεσουν
Β:ααα δηλαδη προτιμας του jungkook απο μενα ε?
Τι ειπε μολις τωρα? Εγω τον κοιταξα με γουρλωμενα ματια. Και εκεινος απλα χαμογελασε.
Β:αραξε μικρο μου δεν θα πω κατι στον mark. Γιατι θα το πεις εσυ σημερα.
Ε:τι?
Β:θα το πεις!
Ε:καποια στιγμη....
Β:σημερα!
Ε:οχι...
Β:ναι!
Ε:οχι!
Β:γιατι?
Ε:δεν μπορω φοβαμαι
Β:θα ειμαι και εγω μαζι σου και ο jr.
Ε:ιιιι το ξερει και αυτος?
Β:ναι
Ε:και εσυ τωρα θα σταματησεις να με αγαπας?
Β:τι?
Ειπε και με κοιταξε με γουρλωμενα ματια.
Ε:θα σταματησεις να με αγαπας οπως με αγαπας τωρα?
Πηρε ενα σοβαρο υφος . Ισιωσε την πλατη του και με κοιταξε αγρια.
Β:ελα εδω!
Ειπε και πηγα πιο κοντα του. Φοβομουν για την απαντηση που θα επερνα και κατεβασα το κεφαλι μου .
Με μια αποτομη κινηση ο bambam μου το σηκωσε και με κοιταξε βαθια στα ματια.
Β:ακου να δεις μικρο. Εγω δεν προκειται ποτε να σταματησω να σε αγαπω! Ουτε ο jr. Ειμαστε αγαπημενοι και αυτο δεν προκειται να αλλαξει ακομα και αν σταματησεις να αγαπας τον mark. Εγω θελω απο σενα να εισαι χαρουμενη και δεν με νοιαζει με ποιον θα εισαι σε σχεση. Αλλα ενα θα σου πω. Αμα αγαπας πραγματικα τον jungkook μην ξανα κανεις το λαθος και φυγεις μακρια του. Καταλαβες?
Ε:ναι αλλα αγαπαω και τον mark και δεν θελω να τον στεναχωρισω.
Β: δεν μπορεις να τα εχεις ολα στην ζωη σου μικρο. Και ξερω οτι τον αγαπας. Αλλα οχι τοσο για να μεινεις μαζι του.
Ε:μμ..εγω...
Β:τι ειναι? Πες το!
Ε:θελω μια αγκαλια και ενα απο τα πιο ωραια φιλακια σου^^
Β:μπα τωρα δινω ωραια φιλακια?
Ε:παντα θα δινεις
Β:ελα εδω ρε κουτο
Ειπε και με πηρε μια μεγαλη αγκαλια και με φιλησε στο μαγουλο.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ^^
ΑΡΓΗΣΑ ΤΟ ΞΕΡΩ ΡΕ ΑΠΛΑ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΣΟΡΡΥ:(
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΠΑΡΤ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΕΤΣΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΑΧ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΤ ΗΤΑΝ ΚΙΟΥΤ ΜΩΡΕ.
ΟΜΓ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ MONSTA X? Ή TΩΝ SHINee? Ή ΤΟΥ LAY?ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΙΘΑΝΑ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΟΙ BTS .
AΧΧΧΧΧΧΧ Η ΦΩΤΟ ΠΑΝΩ ΑΧΧ ΑΠΛΑ ΑΧ😍😍😍😍
KaterinaKnst
YOU ARE READING
ΤΥΧΑΙΑ
FanfictionΕσυ και η κολλητη σου επιτελους πατε το ταξιδι στην Ασια που θελατε απο μικρες!Και οι δυο σας ειστε φαν των BTS και αλλων ΚPOP συγκροτηματων.Τι θα συμβει οταν πεσεις τυχαια πανω σε κατι αγορια και ανακαλυψεις οτι ειναι οι BTS . Σε τι περιπετειες θα...