ΠΑΡΤ 27

92 13 0
                                    

Παρ1:λοιπον κυριες και κυριοι η βραδια εφτασε στο τελος της. Ευχαριστουμε ολους σας που ησασταν εδω μαζι μας. Τα αποτελεσματαα θα βγουν αυριο στην σελιδα μας.
Παρ2: ως τοτε? Καλο σας βραδυ και καλη συνεχεια με την καργιερας σας.

-μετα απο 3 ωρες -

Ε:επιτελους σπιτι!
Κατ:δεν νιωθω τα ποδια μου
Β:πειναω
JB:σταματηστε να γκρινιαζετε ολοι σας
Β:αφου πειναω τι να κανω?
Μ:καλα καλα εγω παω να την πεσω. Ελισαβετ ελα
Ε:εμ ναι τωρα

Πηγα να περασα διπλα απο τον bambam αλλα με σταματησε.

B:να μιλησετε
Ε:ενταξει

Ανεβηκαμε παανω. Εκλεισε την πορτα και ειρθε προς το μερος μου . Αρχισε να με φιλαει στο λαιμο. Προσπαθησα να τον σπρωξω μεχρι που τα καταφερα.

Ε:περιμενε θελω να μιλησουμε.
Μ:τι ειναι?
Ε:κατσε.

Πηγε και εκατσε στο κρεβατι μας και εγω απεναντι του.

Ε:θελω να χωρισουμε. Δεν παει αλλο δεν το βλεπεις? Σε αγαπω αλλα δεν μπορω αλλα mark.
M:ποιος ειναι?
Ε:τι εννοεις?
Μ:ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑΨΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ?
Ε:κανενας μην φωναζεις
Μ:πως να μην φωναζω εεε? ΠΩΣ?ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΓΑΜΑΕΙ? ΕΕ? ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΓΩ? ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
Ε:ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ!
Μ:ΕΤΣΙ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΣΕ ΕΣΑΣ ΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ
Ε:ΠΟΥΣΤΗ! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΕ ΑΓΑΠΗΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ! ΗΡΘΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΣΩ! ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ JUNGKOOK!ΚΑΙ ΘΑ ΦΥΓΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΑ ΡΕΣΕΙ Ή ΟΧΙ!
Μ:.......
Ε:ΕΚΑΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΤΕ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΠΟΥ ΣΕ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙΣ ΟΤΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΕΙΧΑ!
Μ:ποιο?
Ε:ΤΗΝ ΠΑΡΘΕΝΙΑ ΜΟΥ! ΑΓΟΡΙΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ.

Ο Μark πλεον φαινοταν ποσο θυμωνενος ειναι. Του ειχε γυρησει το ματι που λεμε. Με τραβηξε απο τα μαλλι και με εβαλε πανω στο κρεβατι. Εγω αρχιζα να φωναζω αλλα μου εκλεισε το στωμα. Ειρθε απο πανω μου και αρχισε να με φιλαει αγρια στο λαιμο. Μου εδεσε τα χερια στο κρεβατι , το ιδιο και στα ποδια. Μου εκλεισε και το στωμα . Με εγδισε και αρχισε να με φιλαει παντου. Πρωτη φορα τον εβλεπα τοσο αγριο. Εγω απο την αλλη εκλεγα και μουγκριζα. Με πονουσε με πονουσε πολυ. Σε καποια φαση ανοιξε η πορτα και μπηκε ο bambam με τον junior. Οταν ειδαν τι μου εκανε ο mark εμειναν. Ο mark δεν τους εδωσε σημασια και αρχισε να με βαραει δυνατα. Ο Junior τον εσπρωξε και επεσε κατω. Σηκωθηκε και αρχισε να του φωναζει.

Μ:ΤΙ ΣΤΟΥ ΠΟΤΣΟ ΚΑΝΕΙΣ?
J:ΕΓΩΩ? Ή ΕΣΥ? ΤΗΝ ΒΑΡΑΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ Ή ΚΑΛΥΤΕΡΣ ΤΗΝ ΒΙΑΖΕΙΣ? ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΑRK  ΠΟΥ ΗΞΕΡΑ ΚΑΠΟΤΕ.

Ο bambam ειρθε προς εμενα. Μου ελεισε τα χερια και το στομα και με τυληξε με το σεντονι καθως ημουν γυμνη. Η αληθεια ειναι οτι δςν ντρεπομουν καθολου που με ειδαν γυμνη. Με πηρε αγκαλια και με πηγε στο δωματιο του.

Β:κοιμησου εδω αγαπη μου
Ε:μην φυγεις
Β:ποτε

ΤΥΧΑΙΑWhere stories live. Discover now