ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ ΝΤΡΙΝ
Ε:ΕΒΑΛΕΣ ΞΥΠΝΗΤΗΡΙ?ΚΑΤ!
Γυρησα απο την αλλη πλευρα στο κρεβατι και ειδα την κατ να κοιμαται σαν βοδι. Της εχωσα μια στην κοιλια με το ποδι και βρεθηκε στο πατωμα ουρλιαζοντας φυσικα.
Κατ:ΤΙ?ΠΟΥ?ΠΟΤΕ?
Ε:ΣΚΑΣΕ!γιατι εβαλες ξυπνητηρι ρε αχρηστο πλασμα?
Κατ:εγω?
Ε:οχι εγω!
Κατ:αααα ναι ναι ναι εβαλα για να παμε για τρεξιμο
Ε:ΣΤΙΣ 7:00 ΤΟ ΠΡΩΙ!?
Κατ:ναι ..ελα σηκω παω στο μπανιο
Σηκωθηκα απο το κρεβατι εβαλα ενα μαυρο κολαν και ενα ασπρο κοντομανικο μπλουζακι. Επιασα τα μαλλια μου μια ψηλη κοτσιδα. Εβαλα και τα αθλητικα μου και περιμενα την κατ. Η πορτα του μπανιου ανοιξε και βγηκε η κατ με ενα γκρι κολαν και ενα τιραντακι κοκκινο και τα μαλλια της ενα κεφτε.
Ε:ετοιμη?
Κατ:ναι παμε! Θα παρεις κινητο?
Ε:οχι
Κατ:τελεια ουτε εγω
-για τρεξιμο-
Κατ:τι εγινε χθες με τον μαρκ?
Ε:το καναμε
Κατ:αααααα αγαπη μου ! Πως σου φανηκε η πρωτη σου φορα?
Ε:ηταν ωραια και ηταν πολυ γλυκουλης
Κατ:ματακια μου χαιρομαι για σενα! Και τωρα ειστε μαζι?
Ε:ναι
Κατ:τελεια
Ε:εσυ με τον jackson?ολα καλα?
Κατ:ναι ειναι τελειος!
Ε:τελεια! Να σου πω ειμαστε εξω 2 ωρες . Εχει παει 9:00 και τα εχω φτυσει παμε πισω . Ασε που πειναω!
Κατ:αντε παμε γιατι κι εγω πειναω.
-στο ξενοδοχειο-
Κατ:παμε για φαϊ!
Ε:αχαχα ελα
Οπως πηγεναμε ενα χερι με γυρησε απο την αλλη κατευθηνση .
Ε:ααα τι κανεις?
JK:τι εκανες χθες! Αυτο ηταν το οτι σου αρεσα αλλα δεν ησουν σιγουρη?
Ε:ασε με!
JK:απαντα γαμω το κερατο μου μεσα
Ε:ασε με ! Με πονας!
Κατ:ΑΣΤΗΝ!
JK:ΣΚΑΣΕ!
Η κατ αρχισε να φωναζει βοηθεια. Αλλα κανεις δεν περναγε εκεινη την ωρα. Ο jungkook με κρατουσε απο το καρπο τοσο δυνατα που ειχε κοκκινησει και ποναγα πολυ. Δακρυα ετρεχαν απο τα ματια αλλα δεν σταματουσε. Μα καλα τι επαθε?
Ε:ασε με σε παρακαλω!
Ξαφνικα επεσε κατω . Σηκωσα το κεφαλι μου και ειδα τον bambam και τον JB. Ο bambam με σηκωσε και με εβαλε στην αγκαλια του. Δεν σταματαγα να κλαιω. Ο JB σηκωσε τον jungkook και τον εβαλε στο τοιχο και του φωναζε. Ο bambam απομακρυνθηκε απο κοντα μου και βρεθηκα στην αγκαλια του mark ο οποιος με κρατουσε δυνατα. Ο jackson εσπρωξε τον JB και επιασε τον jungkook απο την μπλουζα και τον εριξε κατω με δυναμη και αρχισε να τον βαραει .
Ε:ΟΧΙ! ΣΤΑΜΑΤΑ!
Ειπα και εφυγα απο την ζεστη αγκαλια του mark και επεσα πανω στο jackson . Τον εσπρωξα , πηγα διπλα στο jungkook που ηταν γεματος αιματα και τον εβαλα στην αγκαλια μου
Ε:γιατι ρε γαμωτο το κανεις αυτο! Ειδες τωρα τι επαθες?
JK:σε αγαπαω
Ειπε πριν κλεισει τα ματια του. Εγω εμεινα να τον κοιταω μεχρι που αρχισα να ουρλιαζω και να κλαιω. Ενιωσα 2 χερια να με τραβανε μακρια του. Ειδα τον suga,namjoon,v να ειναι απο πανω του και να κλαινε.
Katershton
ESTÁS LEYENDO
ΤΥΧΑΙΑ
FanficΕσυ και η κολλητη σου επιτελους πατε το ταξιδι στην Ασια που θελατε απο μικρες!Και οι δυο σας ειστε φαν των BTS και αλλων ΚPOP συγκροτηματων.Τι θα συμβει οταν πεσεις τυχαια πανω σε κατι αγορια και ανακαλυψεις οτι ειναι οι BTS . Σε τι περιπετειες θα...