-ενα χρονο μετα-
Εχει περασει ενας χρονος που εχω να δω τον jungkook ή γενικα τους BTS. Το τελευταιο συμβαν που ειχε γινει ηταν και το τελικο. Ο mark μου εδωσε την ευκαιρια να διαλεξω αναμεσα σε αυτον ή τον jungkook και διαλεξα αυτον. Πιστευα οτι εκανα το σωστο αλλα τελικα δεν το εκανα. Τον αγαπω τον jungkook και μου λειπει ηταν τοσο καλος,γλυκος,ρομαντικος ,ευγενικος και αλλα τοσα θετικα πραγματα. Δεν λεω οτι ο mark δεν ειναι αλλα ναι. Η κατ ακομα τα εχει με τον jackson και τα πανε μια χαρα. Μενουμε ολοι μαζι πια στο ιδιο σπιτι στην νοτια κορεα.
Αν θυμαστε εκεινο το ταξιδι που ειχαμε πει με την κατ να κανουμε στην ασια το καναμε φυσικα και χαρης τα αγορια πηγαμε σε πιο πολλες χωρες. Εγω με τον junior και τον bambam ειμαστε αχοριστοι. Σημερα ειναι κατι βραβεια και τα γεννεθλια του mark. Ειμαστε και εμεις καλεσμενες στα βραβεια . Χαιρομαι που τα αγορια καταφεραν να φτασουν τοσο ψηλα αλλα φοβαμαι μην δω τον jungkook σιγουρα θα ειναι εκει οι BTS.
Β:ΕΛΑΤΕ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
JB:μην φωναζεις ρε βλακα
Β:πως αλλιως θα με ακουγατε?
J:τι θες?
Β:εσενα
Ε:εεε ο junior ειναι δικος μου
J:ακους ! Ειμαι δικος στης!
Β:νομιζα οτι εγω ημουν δικο σου
Μ:ωπ τι λετε εδω βρε?
Κατ:τιποτα να εδω λενε τα παιδια ποιος ειναι το αγορι της ελις.
Μ:τι?
Β:εγω ειμαι!
J: εγω ειμαι!
Β:εγω ειπα
J: σκασε
Β:εσυ σκασε
Μ:εγω ειμαι το αγορι της σκαστε και οι 2
Αυτο συνεχιστηκε για περιπου 5' . Σηκωθηκα και πηγα μπροστα απο τον bambam τον φιλησα στο μαγολου το ιδιο εκανα στο junior και τελος πηγα στο mark και το εδωσα ενα γλυκο φιλι στα χειλη . Και οι 3 χαμογελασαν ευχαριστημενοι και εκατσαν επιτελους κατω.
Yj:τι ωρα ειναι τα βραβεια?
Ja:10:00
Yj:ωραια παω να δω την θα βαλω.
Ε:ερχομαι και εγω
Μ:γιατι?
Ε:γιατι κλανει το γατι
Β:αχαχαχα
Με τον youngjae ανεβηκαμε πανω και εγω εκατσα στο κρεβατι του οσο αυτος ηταν στην ντουλαπα. Εψαχνε να δει τι θα βαλει μεχρι που σταματησε αναστεναξε και ειρθε κοντα μου. Εκατσε απεναντι μου και με κοιτουσε στα ματια.
Ε:τι?
Yj:εισαι καλα?
Ε:ναι μια χαρα
Yj:ψεμα
Ε:οχι?
Yj:ναι
Ε:οχι!
Yj:ναι!
Ε:οχ...
Yj:δεν ειμαστε μωρα να παιξουμε αυτο το παιχνιδι. Αφου δεν τον αγαπας γιατι εισαι μαζι του?
Ε:τι..τι λες!
Yj:την αληθεια ελισαβετ! Σε ακουσα!
Με ακουσε? Που? Ποτε? Στην κατ δεν της εχω μιλησει ποτε για αυτο.
Ε:αα ναι? Που μωρε!
Yj:προχθες οταν ειχαμε γυρησει απο τα dance practise ανεβηκα πανω και πηγα στο μπανιο. Η κατερινα ηταν στο σαλονι με τα παιδια. Οταν κατεβηκα μου ζητησε ο mark να παω να του φερω το κινητο του απο το δωματιο σας. Ανεβηκα πανω και εσυ κοιμοσουν χωρις να κανω φασαρια μπηκα και το κινητο ηταν διπλα απο το κρεβατι σας. Πηγα να το παρω αλλα μιλησες στην αρχη νομιζα οτι μιλας σε μενα και απαντησα ενα "ναι" αλλα μιλουσες στον υπνο σου ελισαβετ.
Ε:κ.και τι ελ..ελεγα?
Yj:σε αγαπω....jungkook
Εμεινα μαλακας. Τον κοιτουσα με ανοιχτο το στωμα και ορθανοιχτα ματιαα.
Yj:καταλαβαινεις οτι αμα δεν ημουν εγω και ηταν ο mark στην θεση μου τι θα γινοταν ετσι?
Δεν ειπα κατι απλα κουνησα καταφατικα το κεφαλι μου. Κατεβασα το κεφαλι μου κατω . Το επιασε με τα χερια του και το σηκωσε.
Yj:οταν ο mark ειπε να διαλεξεις ή αυτον ή τον jungkook το εκανε επειδη σε αγαπαει και δεν ηθελε να σε χασει. Αλλα επρεπε να διαλεξεις τον σωστο δρομο ελισαβετ και οχι να εισαι μαζι του για να μην τον στεναχωρισεις.
Ε:μα τον αγαπαω
Yj:εισαι σιγουρη?
Ε:ναι
Η πορτα ανοιξε και μπηκε μεσα ο bambam μας κοιταξε και υστερα χαμογελασε.
Β:τι λετε εδω?ΧΕΥ ^^ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΔΩΣΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΦΡΟΝΤ. ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ:( ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.
YOU ARE READING
ΤΥΧΑΙΑ
FanfictionΕσυ και η κολλητη σου επιτελους πατε το ταξιδι στην Ασια που θελατε απο μικρες!Και οι δυο σας ειστε φαν των BTS και αλλων ΚPOP συγκροτηματων.Τι θα συμβει οταν πεσεις τυχαια πανω σε κατι αγορια και ανακαλυψεις οτι ειναι οι BTS . Σε τι περιπετειες θα...