ΠΑΡΤ 6

129 14 2
                                    

Κατ&Ja:τι?
Ε:τι?
Κατ:ακουσες τι ειπες?
Ε:ναι
Κατ:και ?
Ε:τι?
JB: αντε!
Ja: πατε καλα?ελισαβετ!
Ε:τι?
Κατ:ρε ειναι πολυ αβολο ολο αυτο
Ε:δεν πειραζει! Αντε jackson τι περιμενεις?
Με κοιταξε με puppy face και γυρησε προς την κατ την πλησιασε και την φιλησε περιπου για 5 δευτερα!

Κατ pov:
Ειπαμε με τα παιδια να παιξουμε θαρρος ή αληθεια. Το λατρευω αυτο το παιχνιδι οποτε το εχω παιξει παντα σκαμε στα γελια γενικα με παρεα! Πρωτη ξεκινησε η ελι και ρωτησε τον Jackson . Αμεσως αυτος ειπε θαρρος . Η ελι του ειπε αν εχει το θαρρος να με φιλησει στο λαιμο? Τι φαση? Θα την σφαξω μετα! Στην αρχη κοκκινησε *αχου* αλλα μετα με πλησιασε και ομγ με φιλησε! Αν και δεν τους ξερω φιλαει υπεροχα! Αλλα δεν ξερω αν νιωθω κατι για αυτον.
End pov κατ

Jackson pov:
Τελικα αποφασισαμε να παιξουμε θαρρος ή αληθεια. Καλα δεν τρελενομαι αλλα ουτε με χαλαει. Εκατσα κατω και αμεσως η ελισαβετ πηρε τον λογο και ξεκινησε πρωτη. Με ρωτησε και εγω οπως παντα ειπα θαρρος με ρωτησε αν ειχα το θαρρος να φιλησω στο λαιμο την κατερινα. Δηλαδη ελεος! Γιατι μου το κανει αυτο? Ισως βεβαια να δει αν νιωθει κατι η φιλη της για μενα αλλα και παλι ηταν τοσο αβολο . Ειχα και τους αλλους να φωναζουν βλακιες.
End pov jackson

Ja:ωραια εμμ mark?
M:αληθεια
B:κοτα
Μ:σκασε
Ja:εχεις το θαρρος να πεις στην ελισαβετ πως ενιωσες σημερα και χθες οταν την ειδες ετσι οπως την ειδες?
Ολοι μας γυρησαμε και κοιταξαμε τον mark ο οποιος ειχε γινει κοκκινος.
Μ:εμμμ βασικα ενιωσα αβολα! Πολυ αβολα! Αλλα εχεις πολυ ωραιο σωμα! Και βασικα σορρυ για το μεσημερι απλα ηθελα να δω αν εχεις σαπουνακια
Ε:δεν πειραζει παιδια παμε?
Κατ:τι ωρα ειναι?
Β:12:00!
Yo(ungjae): ρε επρεπε να ειμαστε ειδη στο ξενοδοχειο! Αυριο εχουμε προβα ολη μερα!
Κατ:παμε τοτε!
Σηκωθηκαμε ολοι και φυγαμε. Ο καθενας πηγε στο δωματιο του και κοιμηθηκαμε.

Mark pov:
Φυγαμε απο το παρκο γιατι αυριο εχουμε προπονηση για την συναυλια ολη μερα! Κριμα και θα ηθελα να ξανα βγω με τα κοριτσια ηταν πραγματικα πολυ καλη παρεα! Οταν φτασαμε στο ξενοδοχειο ο καθενας πηγε στο δωματιο του εγω μοιραζομαι το δωματιο με τον Jackson και τον BamBam. Αλλαξα βασικα εβγαλα οτι φοραγα και επεσα με το μποξερακι μου (κλαψτε❤). Πηρα το κινητο και εστειλα μυνημα στην ελισαβετ!
Μ:ωραια ηταν σημερα!-12:30-
Ε:οντως!-12:35-
Μ:να το ξανα κανουμε!-12:36-
Ε:αμε -12:36-
Μ:καλο βραδυ☺-12:37-
Ε:επεισης😘-12:39-
Ωπα ! Μου εστειλε φιλακι? Οκ
End pov mark

Ελι pov:
Γυρησαμε πισω και κατσαμε στο κρεβατι εγω και η κατ. Η κατ ακουγε μουσικη και εγω μια απο τα ιδια μεχρι που μου ηρθε μυνημα απο τον mark.
Μ:ωραια ηταν σημερα!-12:30-
Ε:οντως!-12:35-
Μ:να το ξανα κανουμε!-12:36-
Ε:αμε -12:36-
Μ:καλο βραδυ☺-12:37-
Ε:επεισης😘-12:39-
Η αληθεια ειναι οτι το σκεφτηκα πολυ πριν στειλω φιλακι αλλα οκ!
End pov ελι

ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΤ ΣΗΜΕΡΑ!♡
ΚΑΤ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο JACKSON ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΛΟΣ?
Katershton
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΟ ΦΙΛΙΑ!

ΤΥΧΑΙΑDove le storie prendono vita. Scoprilo ora