глва 13

38 8 0
                                    

Лежах на леглото си и мислех за вчерашния ден. С Кам излязохме на вечеря. След срещата той остана у дома. Цяла нощ си говорехме и аз му разказах за детството си. Как преди живеехме в малък двустаен апартамент, как едва свързвахме двата края и как винаги съм си мечтала да порасна макар и да знаех, че детството е най- безгрижното време от живота. Той от своя страна ми разказа как когато е бил на пет родителите му са го оставили в сиропиталището, не е дружал особено с останалите. След като навършил петнадесет се запознал с Крис и започнал работа. Заделял парите, които печелел и дни след осемнадесетия му рожден ден си купил апартамент в, който да живее. Харесва ми това, че се разбира с брат ми и баща ми тоест цялото ми семейство... На този етап. Слязох долу и видях Дейв и Камерън да гледат мач. Мразех да гледам мачове дори не знаех правилата ... До някъде. Обичах да играя колкото мога, но беше от ясно по- ясно, че не се справям. Минах зад дивана, поставих ръцете си на раменете на Кам и целунах бузата на брат си.
-А за мен. - учудено проговори Камерън .
-Ще ме закараш ли до къщата на Стиви? - игнорирах въпроса му, а той поклати глава в отрицание.- Кам моля те.
- Нямаш ли си кола. - погледнах го ядосано. Знаеше, че имаме две коли едната, която уш беше моя я ползваха всички освен Дейвид. Той си имаше собствена, която си купи с парите, които събираше от заплатата си и не даваше да я ползвам защото цитирам. '' Ти си млад, глупав и най- вече не опитен шофьор." Което не беше вярно. А баща ми беше излязъл някъде.
-Камерън! - скръстих ръце пред гърдите си и затропах с крак.- Искаш нещо в замяна нали?!.. Какво?

той поду бузата си и започна да почуква по нея с пръст. От страна на брат ми чух само кикот. Дарих го с бърза и нежна целувка след което му направих знак да става. Вече бяхме пред дома на Стиви и аз му помахах.
-Ще се наложи да те забера нали?! - дяволска усмивка се появи на лицето ми и невино повдигнах рамене.

Влязох в къщата без да почукам или да звънна това бяха нашите приятелски ''обноски ''. А и тя никога не заключваше. Вървях към вътрешността на къщата и я видях в кухнята да се взира в микровълновата фурна. Извиках я по име, а тя се обърна и ме погледна с кафявите си ириси.
-Чакам пуканките! Лиса ще дойде след няколко минути! - кимнах и отидох до хладилника. Изкарах сок и някаква преполовена торта, седнах на стола зад плота и започнах да се храня.
-Имаш разрешението да се чувстваш като у дома си! - каза Стиви и ми намигна.
-Ще го имам на предвид! - двете се засмяхме. Пуканките вече бяха готови, а тя постави още два пакета в микровълновата. - Ще ни угояваш ли? - попитах и отново се засмях. Тя повдигна вежда и ме погледна с игриво пламъче в очите. Наведе се и отвори шкафа, който се намираше под бар плота. Хвърли няколко пакета чипс на масата, а аз я гледах втрещено.- Да не ограби щанда със снаксове?
- Ще раздаваш остроумни коментари или ще дойдеш да ми помогнеш?- попита като вдигна един тиган във въздуха с една ръка, а с другата държеше нож.
-Още ли има?
-Бен и Джо ще дойдат...БЕН!- каза като повтори името на брат си два пъти. Когато имахме подобни ''кино вечери '' и Бен също беше с нас не си поплюваше. Макар със Стиви да бяха брат и сестра и да бяхме много близки приятели не винаги се мъкнеше с нас особено на ''кино вечерите ''. Почти съм сигурна, че идваше заради храната. Засмях се на тази си мисъл. Чух вратата да се отваря най- вероятно е Лиса. Родителите на Стиви са на някакъв банкет от работа и най- вероятно щяха да се приберат късно. Лиса влезе с една раница и една торба в ръцете си.
-Само не ми казвай, че носиш храна. - казах през смях.
-Какво? Не, нося някои неща за пиене и пижамите си!- каза повдигайки малката раница в ръцете си.
-О, да аз няма да спя тук...Кам ще остане вкъщи днес! - двете се засмяха и Лиса ме сръчка в реброто. След не повече от петнадесет минути Бен и Джо пристигнаха. Отидохме на двора и момичетата седнахме на люлката за трима. А момчетата на пейката която беше в беседката между нас имаше маса. Всеки държеше по кенче бира в ръката си.Докато се усетя вече бяхме пред голямата плазма в хола и стигнахме до средата на страшния филм. Бях седнала на земята близо да камината, която Бен се опитваше да запали поне тридесет минути. Лиса и Джо деляха едно кресло и изцяло бяха погълнати от филма, а Бен и Стиви се бяха сгушили на дивана. Рядко човек можеше да ги види в такава светлина. Филма приключи и малко след това Камерън дойде да ме забере. Качих се в колата му и слях устните ни.
-Как си сладкиш?- попита и усмивка плъзна по лицето му.
-Добре!...Какво правихте с брат ми?- любопитството ми се увеличи .
-Гледахме мачове и получих няколко заплахи от негова страна!- каза и се усмихна. А аз се засмях . Винаги Дейвид му казваше разни неща от рода на ''Ако я нараниш ще ти счупя носа със собственото ти коляно '' или разни такива простотии, но разбира се в повечето случаи се шегуваше. В началото когато ги запознах имаше огъване на локуми. Вече бяхме вкъщи, облякох си пижамата и се настаних до него. Придърпа ме в топлата си прегръдка след което ме целуна по челото и заспах. Сутринта се събудих върху голите му гърди. Все още спеше и не исках да го будя. Отидох в банята за да се оправя. Толкова много неща се случиха, че забравих да спомена- завърших и то с доста добър резултат, който честно казано не очаквах. Върнах се в стаята си и се облякох. Слязох долу и налях кафе на мен и на Кам. Дейвид сънено слизаше по стълбите държейки се за парапета.
-Добро утро. - поздрави със сънен глас и ме прегърна. Нашите отношения винаги са били такива...Освен когато навлизах в тийнейджърските си години. Не, че се карахме постоянно, но когато '' пораснахме '' станахме по-близки. Занесах кафето на Кам, който вече се бе събудил и седеше на ръба на леглото. Поздравихме се и аз седнах в скута му.
-Ще дойдеш ли днес с мен до болницата? - попитах, а той кимна и постави нежна целувка на челото ми. Знам, че тя не ме чува когато и говоря, но се чувствах длъжна да ходя при нея.

***
Благодаря, че следите историята... Много бих искала да оставите по едно мнение в коментарите или на лично съобщение! 😃💜

За менWhere stories live. Discover now