Ta osoba mě držela za ruku,ale ne moc pevně,jen tak lehce. Otočila jsem se na ni abych se podívala kdo to je.
,,Ehm,my se známe?" Zeptala jsem se tý holky co mi pořád držela ruku.
,,Nici,ty si mě nepamatuješ?,to jsem já Andy"
,,Andy?"
,,No,Andy že školky,už si mě vybavuješ?"
,,Ó můj bože,Andy já jsem tě vůbec nepoznala,promiň, vypadáš úplně jinak než si pamatuju"Hned jak jsem to dořekla,tak jsem ji musela obejmout. Neviděly jsme se strašně dlouho. Vůbec jsem ji nepoznala,protože si ji pamatuju jako malou holčičku s krátkejma vlasama,ale teď má krásný,dlouhý blond vlasy a celkem i vyrostla.
,,Co tady děláš?" Zeptala jsem se jí.
,,Já jsem se sem přestěhovala,
a co ty jak jde život a máš už nějakýho kluka,co" rejpla do mě.
,,Mám kluka,klidně vás seznámím jestli chceš"
,,No jasně že chci"
,,Tak pojď" řekla jsem.Honza už na mě nedočkavě čekal.
,,No konečně,co ti tam tak trvalo prosím tě" řekl rádoby uraženým tónem.
,,Musím ti někoho představit" řekla jsem. ,,Tohle je Andy,moje nejlepší kamarádka,naposledy jsme se viděly ve školce a teď jsme se náhodou potkaly na záchodech"
,,Ahoj,já jsem Honza" řekl a podal jí ruku.
,,Ahoj,já jsem Andy" odpověděla mu.
,,Tak,seznamování bylo dost a teď by jsme se mohli jít někam najíst" Navrhla jsem.
,,No to by jsme teda mohli, mám hlad jako vlk" řekl Honza a zasmál se.Zašli jsme do KFC na nějakou ,,zdravou" svačinu.
Jestli chcete vědět co jsme si dali,tak máte smůlu,protože já už si to nepamatuji.Bylo asi půl šestý a my jsme se rozhodli odejít. S Andy to bylo fakt super,popovídali jsme si o všem možným i nemožným. Nakonec mi na sebe dala číslo,abychom si mohli zavolat a třeba někam vyrazit. Myslím že si celkem rozumí i s Honzou.
Když jsme se rozloučili tak mi Honza odvezl domů.
Vysadil mě před bytem a řekl že pojede k sobě domů,já mu ale nabídla jestli nechce dneska přespat u mě.,,A Honzíku nechtěl bys dneska přespat u mě?" Zeptala jsem se a přitom si zkousla spodní ret. Přišel ke mně,obejmul mi a zašeptal mi do ucha: ,,Jasně,že u tebe chci přespat,a mohli bychom dohnat ten dnešek"
,,Jak to myslíš dohnat dnešek?" Zeptala jsem se, i když jsem moc dobře věděla jak to myslí.
,,Myslím to jak nás Tomáš vyrušil"
,,Já jsem pro" zajásala jsem.Hned jak jsme vešli dovnitř tak mi Honza přitiskl na zeď,a pomalu a něžně mi líbal krk. Chytl mě do náruče a odnesl mi do ložnice. Tam mi hodil na postel a dál si dokážete představit co se dělo.
Když bylo po všem,tak jsme si dali malinkou pusu a já usnula v jeho objetí.
Tramtadadá nová kapitola je tady. A hned další den,jupí. Snad se vám líbí. Voltík nebo komentář potěší :3 a fotka Andy je v médiích, jinak co si zatím myslíte o Andy? Napište mi to do komentářů :) a u další kapitoly zase ČŮŮŮS
Valicorn
VOUS LISEZ
Ten pravý?!
FanfictionTento příběh je o Nicole (18) která byla přesunuta do programu na ochranu svědků,a teď musí žít v Pardubicích kde se seznámí Honzou (MenTem). Zamilují se nebo budou jen kamarádi? Čtěte a dozvíte se to. :)