#16

92 8 0
                                    


  Pomalu jsem otevřela obálku. Když jsem viděla co tam je tak jsem tomu nemohla uvěřit. Až mi z toho ukápla slza. 

V té obálce byly letenky. Letenky do Ameriky. Nevěděla jsem co mám dělat. Mám brečet nebo se mám radovat... Prostě jsem na ně zírala a mlčela jsem.

,,Nici,haló,vnímáš mě?" zeptal se Honza.

Chtěla jsem mu odpovědět,ale nešlo to. Udělal se mi knedlík v krku a já ze sebe nemohla vydat ani hlásku. Nakonec se mi podařilo něco říct.

,,Honzo,ty jsi se zbláznil" řekla jsem rozklepaným hlasem.

,,Proč?"

,,Vždyť to muselo stát hromadu peněz" podívala jsem se na něho. Smál se.

,,Neřeš kolik to stálo,je to dárek z lásky" přišel ke mně,chytl mě za ruku a pomalu jí hladil.

,,No tak dobře a kdy odlétáme?" zeptala jsem se.

,,Zejtra"

,,Cože,zejtra, vždyť to je strašně na rychlo a navíc jsem slíbila Andy že s ní půjdu oslavit narozeniny" vyjekla jsem.

,,Tak to s Andy můžete oslavit někdy jindy"

,,Já vím, jsem jenom trochu v šoku,já jsem totiž ještě nikdy letadlem neletěla"

,,Neboj se,nic to není" řekl a dal mi pusu na čelo.

Já jsem se na něj jen usmála a kývla hlavou.

Ještě ten večer jsem si šla domů sbalit věci. Jak jsem skládala věci do kufru tak jsem začínala být v čím dál tím větším stresu. Klid. Hlavně zachovej klid a zbytečně nepanikař pomyslela jsem si pro sebe. Když jsem měla sbaleno tak jsem ještě napsala Andy že ten zítřek se ruší.

N: ahoj Andy promiň ale ten zítřek nevyjde...

A: aha a proč???

N: Honza mi dal k narozeninám letenky a odlétáme už zejtra,ale můžem to oslavit jindy :)

A: tak to chápu,určitě to oslavíme jindy a užijte si to tam :)

N:ok

Už bych měla jít spát,protože zítra musím vstávat v sedm jelikož nám to v deset letí a z Pardubic do Prahy to není zrovna kousek. Honza pro mě přijede před byt a pak pojedeme autem na letiště. Mám strach a zároveň se těším. V životě jsem neletěla letadlem. Neměla jsem příležitost.

Převlékla jsem se do pyžama a šla si lehnout. Když jsem si lehla do postele tak se mi strašně rozbolela prsa a podbřišek. Řekla jsem si že to je z nervozity,neřešil jsem to a usnula jsem.

Tramtadadá nová kapitola je tady. Voltík nebo komentář potěší :3 a u další kapitoly zase ČŮŮŮS. Valicorn

Ten pravý?!Where stories live. Discover now