Konečně! Dneska je poslední den školy,hurá.
Na sebe si beru černé letní šaty.(obrázek v médiích) Vlasy si dám do drdolu a make up si udělám jako vždy. Tohle je snad jedinej den kdy se těším do školy,teda až na to vysvědčení,na to se fakt netěším. Snad to nebude tak hrozný...
V chodbě si obuju černé baleríny,vezmu si kabelku,kytku pro učitelku a můžu vyrazit.
Po cestě si dám sluchátka do uší,jak už je mým zvykem,pustím si svoji oblíbenou písničku a cestou jí poslouchám pořád dokola a dokola. Snažím se při tom nemyslet na vysvědčení. Snad to nebude tak hrozný jak myslím,ale je pravda že letos jsem na to celkem kašlala. Navíc jsem byla nějaký ten čas v nemocnici,takže se ani nebudu divit když nebudou ty známky zrovna nejlepší. No nic,teď už s tím nic neudělám...
Ve škole jsme byli jenom hodinu. Vysvědčení nedopadlo nejhůř,ale mohlo být lepší... Aspoň nemám rodiče který by mi vynadali,což je i celkem smutný.
S Honzou jsem se ve škole domluvila že si půjdeme večer sednout někam na skleničku.
Večer: ,,To už je tolik hodin,měla bych se pomalu připravovat" pomyslím si pro sebe a začnu se oblékat. Beru si na sebe to co jsem měla dneska ve škole.
Když už jsem připravená,tak vyrážím za Honzou. Máme se sejít v parku a pak prý vymyslíme kam přesně půjdem.
Jsem tady první. Po nějaké době přišel Honza. ,,Ahoj,Nici doufám že tady nečekáš dlouho?" hned jak to dořekl tak mi dal pusu. ,,Ne,nečekám tady dlouho před chvílí jsem přišla" odpověděla jsem mu i když jsem tu asi 15 minut musela čekat. ,,Jinak ti to moc sluší" ,,Děkuju tobě taky"
,,Tak kam půjdeme?" zeptala jsem se. ,,Já bych šel do mojí oblíbený restaurace" odpověděl mi,chytl mi za ruku a vedl mě tam.
,,Tak to je ono" řekl. Vypadalo to tady moc hezky. Sedli jsme si na terasu a oba dva jsme si objednali vinný střik. Celý večer jsme si povídali o všem možným. Honza za mě nakonec zaplatil i když mi to bylo blbý a říkala jsem mu že si to zaplatím. Nenechal se přemluvit.
,,Nici, já jsem spal u tebe,ale ty jsi ještě nespala u mě,nechceš u mě dneska přespat?" zeptal se nesměle. ,,Jasně,proč ne" odpověděla jsem mu. ,,Ale bydlím ještě s rodiči, tak snad ti to nevadí"
,,Nevadí" usmála jsem se na něj a chytla ho za ruku.Jeho pokoj vypadal moc hezky. Byl vymalovaný zeleně,měl tady velkou manželskou postel,počítač s dvěma monitory,velkou skříň se zrcadly a já nevím co ještě.
Sedla jsem si na postel a Honza si přisedl ke mně. Pomalu se ke mně přibližoval a já jsem se přibližovala k němu. Nakonec se naše rty střetly. Něžně mě líbal a občas použil i jazyk. Asi si dokážete představit jak to skončilo.
Nakonec jsem usnula v jeho objetí,spokojená s vysvědčením a s pocitem že můj život nebyl nikdy lepší.
Tramtadadá nová kapitola je tady. Ano vím že je nudnější,ale slibuju že ta další už bude zajímavější :D jinak voltík nebo komentář mi moc potěší :3 a u další kapitoly zase ČŮŮŮS
Valicorn
YOU ARE READING
Ten pravý?!
FanfictionTento příběh je o Nicole (18) která byla přesunuta do programu na ochranu svědků,a teď musí žít v Pardubicích kde se seznámí Honzou (MenTem). Zamilují se nebo budou jen kamarádi? Čtěte a dozvíte se to. :)