#15

83 7 0
                                    


Hned takhle ze začátku vám chci říct že bych chtěla začít vydávat kapitoly vždy v pondělí,středu a pátek. Tak snad to vyjde:D a užijte si kapitolu.

*crrrr...crrrr...crrrr* ,,Co to tady zvoní?" pomyslím si a přitom pomalu otvírám oči. ,,Cože,budík, Honza si ho asi zapomněl vypnout,počkat kde je Honza?" koukla jsem se vedle sebe na postel a Honza tam neležel.

Vezmu si na sebe jeho tričko Ment is love Ment is life a vyjdu na chodbu. Na chodbě je cestička z květů rudých růží která vede do koupelny. Následuju jí. Když vejdu do koupelny tak tam vidím plyšového medvídka a u něho papírek. Na papírku je napsáno ,,Všechno nejlepší k narozeninám lásko" Medvídka si vezmu do náruče a přitulím se k němu,když v tom tam přijde Honza.

Hned jak ho uvidím tak se k němu rozběhnu a obejmu ho.

,,Tohle všechno jsi připravil kvůli mně?" zeptám se ho.

,,Jasně že jo,nelíbí se ti to snad?"

,,Líbí se mi to,moc se mi to líbí"

,,A to ještě není všechno"

,,Cože,jak to myslíš že to není všechno,vždyť tohle je úplně super a já nic nepotřebuju"

,,Mám pro tebe ještě něco lepšího,ale víc ti nebudu prozrazovat"

Hned jak to dořekl tak jsem mu věnovala polibek. On mi ho oplatil a tak jsme se začali líbat. Líbali jsme se asi pět minut,ale mně pak zakručelo v břiše takže jsme šli na snídani.

U snídaně mi pípla zpráva na messengeru. Byla od Andy.

A: Ahoj Nici všechno nejlepší k narozeninám,hodně zdraví štěstí a tak dále... :D Nezajdeme to spolu někam oslavit???

N: Ahoj, děkuju moc a určitě někam zajdeme :D máš zejtra čas?

A: Na tebe vždycky :D

N: OK,tak se ještě domluvíme já se jdu nasnídat,pa :*

A: papa :*

,,Kdo ti psal?" zeptal se Honza žárlivě.

,,Neboj se,to byla jenom Andy,přeje mi všechno nejlepší k narozeninám a zejtra to zajdem někam oslavit" zasmála jsem se.

,,Promiň,asi jsem zbytečně moc žárlivej,viď?"

,,To jo" a usmála jsem se na něho.

Po snídani jsem se rozhodla že půjdu domů. Prý mám ještě večer přijít k Honzovy,aby mi dal ještě něco k narozeninám. Oblékla jsem se do svého oblečení a vyrazila jsem. Honza mě chtěl doprovodit domů,ale já mu řekla že to zvládnu sama.

U bytu na mě čekalo nemilé překvapení. Stál tam táta a čekal na mě. Hned jak mi uviděl tak ke mně přišel,dal mi do ruky růži nějakou malou krabičku a jediné co řekl bylo ,,Všechno nejlepší,už jsi velká holka a nebudu tě dál zdržovat,jo a omlouvám se ti za to jak jsem tě tenkrát shodil na zem" hned jak to dořekl tak odběhl někam pryč.

Doma jsem se podívala do té malé krabičky. Byl v ní medailonek a v něm moje fotka a fotka mojí maminky. Maminku jsem v životě neviděla,protože umřela při porodu a pamatuju si jí jenom z fotek. Nahnalo mi to slzy do očí, a rozbrečela jsem se jak malý děcko. Dala jsem si medailonek kolem krku a utřela si slzy co mi ztekly po tvářích.

Celej den jsem nedělala nic zajímavýho,takže to přeskočíme a vrhneme se rovnou na večer.

Večer: Už je půl šestý,začnu se pomalu připravovat. Umyla jsem se,udělala jsem si hygienu a šla jsem se obléct. ,,Co si vezmu na sebe?" pomyslím si a začnu přehrabovat šatník. Nakonec jsem si vzala černý croptop a roztrhané boyfriend džíny. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a make-up ani nemusím popisovat. Ještě jsem napsala Honzovy že už se k němu chystám.

N: Ahoj už se k tobě chystám :D

H: ok,těšim se :)

V chodbě jsem si obula boty,vzala jsem si vak a mohla jsem vyrazit.

U Honzy: Zazvonila jsem a čekala až mi někdo otevře. Otevřel mi Honza s úsměvem na rtech a dobrou náladou. ,,Ahoj,pojď dál" Když jsem vešla dovnitř tak jsem ucítila vůni pizzy.

,,Ty jsi pekl pizzu?" zeptala jsem se a zasmála se. ,,No,dá se to tak říct" zasmál se.

Zavedl mě do jídelny kde bylo zapáleno plno svíček. Posadil mě na židli a přinesl krabici s pizzou. Kousek mi nandal na talířek a podal mi ho. Sobě si nandal taky kousek.

Jakmile jsme tu pizzu dojedli tak mi podal obálku.

,,Co to je?" zeptala jsem se nejistě.

,,Otevři obálku a zjistíš co to je" řekl a usmál se.

Pomalu jsem otevřela obálku. Když jsem viděla co tam je tak jsem tomu nemohla uvěřit. Až mi z toho ukápla slza. V té obálce byly...

Tramtadadá nová kapitola je tady. Co si myslíte že je v obálce? Napište mi vaše tipy do komentářů. Jinak tahle kapitola má přesně 700slov a je to moje nejdelší kapitola,takže doufám že jí oceníte voltíkem nebo komentářem. A u další kapitoly zase ČŮŮŮS.

Valicorn

Ten pravý?!Where stories live. Discover now