#7

181 17 0
                                    

,,Kam jdeš tatínku" ,,Odcházím na dlouhou cestu" ,,A kdy se vrátíš?" ,,Neboj se,vrátim se co nejdřív budu moct" ,,Můžu jít s tebou?" ,,Nemůžeš,jsi na to ještě moc malá" ,,A proč odcházíš?" zeptala jsem se se slzami v očích ,,Protože po mně jdou takový zlý pánové od policie,víš a kdyby mě chytily tak už bychom se spolu nemuseli nikdy vidět" ,,Aha" ,,Zbohem Nocolko" ,,Pápá tatínku" obejmul mě a odešel. Začala jsem ukrutně brečet. Najednou jsem se ocitla na policejní stanici. ,,Kdepak máš tatínka?" ,,Odešel" ,,A nevíš kam šel?" ,,Nevím" ,,A maminku máš kde?" ,,Taky odešla" ,,A kam odešla" ,,Do nebíčka" řekla jsem a utřela si slzu co mi ukápla. ,,Aha,promiň to jsem nevěděl" omlouval se mi ten divný pán.

Slyším pípání přístrojů. Pomalu otvírám oči. Před sebou vidím Honzu jak spí na židli. Koukám kde to jsem. Ležím v nemocnici.

,,Takže to byl jenom sen" pomyslela jsem si. Najednou vidím že se Honza probudil. Kouká na mě a já koukám na něj. Jde ke mně a usmívá se. ,,Nicolko,Nici ty si se probudila" celý se raduje. ,,Honzo,jak dlouho tu ležím?" Zeptala jsem se ho. ,,To není důležitý,důležitý je to že jsi se probudila" ,,Honzo,já to chci vědět" ,,No dobře,ležíš tu měsíc" ,,Cože,měsíc?!" ,,Jo měsíc,ale teď jdu říct doktorovy že jsi se probudila" řekl a odešel. Po chvilce přišel doktor a prohlédnul si mě. Řekl že si mě tu stejně musí aspoň měsíc nechat a že domů jen tak nepůjdu.

Honza tam se mnou zůstal až do večera. ,,Honzo,co se dělo u mě doma když jsem spadla" ,,Chvíli jsem se rval s tvým tátou a pak když zjistil co udělal tak utekl" ,,Zavolal jsem sanitku,ta si pro tebe přijela a teď ležíš tady"
,,A Nici co udělal tvůj táta že ho tak nenávidíš?" ,,Opustil mě když jsem ho potřebovala" ,,A proč?" ,,Protože prodával drogy a šla po něm policie" ,,Mohla se o tebe postarat mamka" ,,Nemohla,mamka umřela při porodu a jiný už nemám" začala jsem brečet. ,,Promiň,nechtěl jsem aby jsi se rozbrečela,nevěděl jsem co se u vás dělo" začal se mi omlouvat. ,,Neomlouvej se, ty za nic nemůžeš" řekla jsem mu.

Tramtadadá nová kapitolka je tady. Snad se vám líbí. Voltík nebo koment poteší :3 U minulé kapitoly jsem děkovala za víc jak 130 přečtení a teď už je tam skoro 200!!!! Lidi vy jste blázni :D Jinak vám za to moc a moc děkuju :3 A u další kapitoly zase ČŮŮS
Valicorn


Ten pravý?!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora