Ahoj,jmenuji se Nicol,a jsem v programu na ochranu svědků protože jsem viděla něco co jsem opravdu vidět neměla. Nicol není moje opravdové jméno,ale docela se mi líbí. Bydlela jsem v Praze,ale teď mě přestěhovali do Pardubic kde vůbec nikoho neznám,opravdu super. Aby jste si mě představili tak mám delší hnědé vlasy,modré oči,hubenější postavu a je mi 18. Takhle vypadám:
Jelikož je mi 18 tak už bydlím sama,ale pořád na mě dohlíží policie.
Dneska jdu prvně do nové školy,mám trochu strach z toho jak mě tam příjmou. Vešla jsem dovnitř a pomalu,opravdu pomalu jsem šla k ředitelně. Zastavila jsem se před dveřmi do ředitelny a jemně jsem zaklepala. ,,Dále" ozvalo se zpoza dveří. ,,Dobrý den paní ředitelko" pozdravila jsem jí. Když jsme všechno dořešily tak jsem mohla konečně do třídy. Chvilku mi trvalo najít správnou třídu ale nakonec jsem ji našla. Zaklepala jsem,vešla dovnitř a pozdravila. Učitelka mě představila třídě,o ochraně svědků samozřejmě nic neřekla a já si konečně sedla do lavice. Volno bylo jen vedle jednoho kluka který mi strašně někoho připomínal. Sedla jsem si vedle něj. Když zazvonilo tak jsem si s ním zkusila trochu popovídat. ,,Ahoj,já jsem Nicol a jak se jmenuješ ty?" ,,Čau,já jsem Honza" odpověděl a usmál se. ,,Proč si přijela k nám do Pardubic?" zeptal se. Rychle jsem si vymyslela že rodičům se v Praze nelíbilo. ,,Hele Honzo je možný že tě odněkud znám? protože mi někoho připomínáš" ,,No,možná mě znáš z YouTube,já totiž natáčim videa,ale lidi mě znají víc jako MenTa." Takže on je MenT ,wow a já vedle něho sedim v lavici. Po škole: ,,Hele Nicol nechtěla bys trochu ukázat Pardubice?" Nabídl mi Honza. ,,No,proč ne" odpověděla jsem mu.Tramtadadá,doufám že se vám první kapitola líbila,příště už bude delší tohle bylo jenom na zkoušku.
Valicorn
YOU ARE READING
Ten pravý?!
FanfictionTento příběh je o Nicole (18) která byla přesunuta do programu na ochranu svědků,a teď musí žít v Pardubicích kde se seznámí Honzou (MenTem). Zamilují se nebo budou jen kamarádi? Čtěte a dozvíte se to. :)