Vzbudila jsem se a šla jsem si uvařit kafe. Dneska jsem nezaspala. Nalila jsem vodu do konvice a mezitím co se voda vařila,jsem se šla obléct. Venku zase pršelo,takže jsem si oblékla černý džíny a černobílé pruhované tričko. Mezitím už zapískala konvice a já si konečně mohla dát to kafe.
Sedla jsem si ke stolu a opatrně usrkla kafe,protože bylo ještě horký. Vyndala jsem si mobil a podívala jsem se,jestli mi třeba nenapsal Honza. Nenapsal. Dala jsem si ještě lok kafe a šla jsem se učesat,namalovat,vyčistit si zuby atd... Koukla jsem se kolik je hodin. 8:45,,akorát čas vyrazit" pomyslela jsem si. Šla jsem do chodby a vzala jsem si na sebe delší,žlutý kabátek aby nebyl můj outfit tak tmavý. Celé jsem to doplnila kotníkovými gumáky. Popadla jsem kabelku a mohla jsem vyrazit.
Nasadila jsem si sluchátka jako obvykle a šla jsem směr škola.
Když jsem přišla do třídy tak tam Honza ještě nebyl. ,,To je divný,vždycky tu bejvá dřív než já" pomyslela jsem si a šla si sednout do lavice. Připravila jsem si věci.
V půlce hodiny někdo zaklepal na dveře. Byl to Honza. Omlouval se že zaspal. Sedl si vedle mě a nic neříkal,jen divně koukal. ,,Ahoj,proč si zaspal?" Zašeptala jsem. ,,Nevim,prostě jsem zaspal,ty si taky včera zaspala..." ,,ok" odpověděla jsem mu.
O přestávce jsem se ho zeptala, jestli nepůjde po škole ke mně. Potřebuju mu říct něco důležitýho. Souhlasil.
Po škole: ,,Posaď se" řekla jsem mu. ,,Tak co si mu potřebovala říct" zeptal se nejistě. ,,No víš já..." než jsem stačila doříct větu tak někdo zazvonil. ,,Počkej,jdu se podívat kdo zvoní"
Šla jsem ke dveřím. Pootevřela jsem je a myslela jsem že to se mnou šlehne. Byl to zase táta... ,,Co zase potřebuješ?! Peníze ti nepůjčim tak už mě laskavě nech na pokoji!" Zakřičela jsem na něj,protože jsem byla vážně naštvaná. Chtěla jsem zavřít dveře,jenomže táta tam strčil nohu a praštil do dveří. Lekla jsem se a tak jsem zavolala na Honzu. Honza přiběhnul, a začal se ptát, co se to sakra děje. ,,Tohle je nějakej tvůj přítel nebo co? takovýhle chrastítko" zařval táta a ironicky se zasmál. Najednou jakoby dostal záchvat. Rozkopnul dveře,povalil mě na zem a vrhl se na Honzu. Začali se z Honzou rvát jako psi. Chtěla jsem zavolat policii,ale nemohla jsem vstát. Najednou jsem viděla jenom černou tmu...
Tramtadadá nová kapitola je tady. Osobně si myslím že je mnohem lepší než ta předchozí. Voltík nebo koment potěší :3 A jinak překročili jsme hranici 130 přečtení,což je mega úžasný a já vám děkuju:3 <3
Valicorn
KAMU SEDANG MEMBACA
Ten pravý?!
Fiksi PenggemarTento příběh je o Nicole (18) která byla přesunuta do programu na ochranu svědků,a teď musí žít v Pardubicích kde se seznámí Honzou (MenTem). Zamilují se nebo budou jen kamarádi? Čtěte a dozvíte se to. :)