Κεφάλαιο 9

1.9K 152 15
                                    



ΑΝΝΑ

     Ένας μήνας είχε περάσει από τότε που τα ξαναβρήκα με τον Βασίλη. Κάθε μέρα μετά την σχολή ερχόταν στο σπίτι για να με βοηθήσει με τα μαθήματα μου, και τα Σαββατοκύριακα τα περνούσαμε μαζί εγώ, η Αλίκη, ο Βασίλης και αναγκαστικά η Βέρα. Αν και ήμουν πολύ χαρούμενη που τον είχα πάλι κοντά μου, ήταν πολύ δύσκολο μερικές φορές να τον βλέπω να ερωτοτροπεί με την Βέρα. Κάθε τους φιλί, κάθε αγκαλιά τους, ήταν ακόμα μια πληγή στην καρδιά μου. Ευτυχώς είχα και την καημένη την Αλίκη που την τραβούσα παντού μαζί μου για συμπαράσταση. Όσο για την Βέρα, με αντιπάθησε από την πρώτη στιγμή. Αλλά σκασίλα μου, τα αισθήματα είναι αμοιβαία μεταξύ μας.

    Σήμερα έχουμε κανονίσει να πάμε για ένα ποτό στο γνωστό μπαράκι. Θα έρθει το αγόρι της Αλίκης και ο Φίλιππος με την αδερφή του. Εγώ είχα κανονίσει με το Βασίλη να περάσει να με πάρει κατά τις έντεκα μαζί με την Βέρα, για να πάμε σαν παρέα.

    Καθώς ετοιμάζομαι σκέφτομαι αυτό που μου είπε η Αλίκη, ότι πρέπει να σταματήσω να βασανίζομαι με τον Βασίλη και να δώσω μια ευκαιρία στο Φίλιππο που είναι καλό παιδί και έχει ξετρελαθεί μαζί μου.

Στις έντεκα χτύπησε το τηλέφωνό της.

Βασίλης: Βγες, είμαι απ' έξω.

Άννα: Έρχομαι.

    Βγήκα από το σπίτι και τον είδα να κάθεται μπροστά από το αυτοκίνητο και να περιμένει.

Βασίλης: Ουάου! Άννα είσαι κούκλα σήμερα!

Άννα: Ευχαριστώ, και εσύ είσαι θεός.

Βασίλης: Έλα, μπες να φύγουμε.

Άννα: Η Βέρα;

Βασίλης: Δεν μπορούσε σήμερα, αλλά δεν πειράζει. Καλύτερα έτσι.

    Φτάσαμε στο μαγαζί μισή ώρα μετά. Μόλις μπήκαμε είδαμε την Αλίκη από μακριά να μας κουνάει το χέρι.

Αλίκη: Άντε ρε παιδιά, αργήσατε!

Άννα: Που είναι οι άλλοι;

Αλίκη: Η Άλεξ αρρώστησε και ο Φίλιππος δεν μπορούσε να βγει τελικά. Η Βέρα;

Βασίλης: Ήταν κουρασμένη και ήθελε να μείνει σπίτι.

Αλίκη: Οπότε σήμερα θα είμαστε οι τέσσερις μας.

Άννα: Όπως φαίνεται.

     Από την στιγμή που έμαθε ότι η Βέρα τελικά δεν θα έρθει στο μαγαζί, η διάθεση της έφτιαξε αμέσως. Σήμερα θα τον είχε όλο δικό της και θα προσπαθούσε να τον κάνει να την προσέξει, όχι σαν την μικρή του αδερφή, αλλά σαν κοπέλα.

Ο Παιδικός μου ΈρωταςWhere stories live. Discover now