Την επόμενη μέρα μετά τον γάμο ξύπνησα στο σπίτι του Μιχάλη. Θα μου πείτε πως βρέθηκα εδώ; Ήρθα μετά την δεξίωση, η συνάντηση με τον Βασίλη μου έκανε πολύ κακό και χρειαζόμουν κάποιον να μου αποσπάσει την προσοχή από τα προβλήματα.
Γυρίζω ανάσκελα και μένω να κοιτάζω το ταβάνι για λίγα λεπτά. Αναρωτιέμαι γιατί η ζωή μου, είναι τόσο άδεια; Προσπάθησα να ξανά ερωτευτώ μετά τον Βασίλη αλλά κανένας δεν κατάφερε να τον βγάλει από το μυαλό μου και την καρδιά μου. Έχω δεκάδες αποτυχημένες σχέση όπως και μεγάλες περίοδος μοναξιάς, στην ζωή μου.
Ο Μιχάλης είναι ο μονός που κατάφερε να με κάνει να σταματήσω να σκέφτομαι. Τουλάχιστον όσο είμαστε στο κρεβάτι, η σχέση μας αφορά αποκλείστηκα το σεξ κατά αλλά είμαστε απλοί φίλοι.
Μιχάλης: Αννα άντε θα ξυπνήσεις πήγες απόγευμα;
Αννα: Φτιάξε καφέ και έρχομαι
Σηκώθηκα ντύθηκα και ήμουν έτοιμη να ξεκινήσω την μέρα μου. Αφού ήπιαμε τον καφέ μας, τον χαιρέτισα και έφυγα για το σπίτι μου να αλλάξω. Δεν μπορούσα να κυκλοφορώ με τουαλέτα μέρα μεσημέρι.
~*~
Όταν έφτασα στο σπίτι, βρήκα τον Βασίλη να κοιμάται στην είσοδο, οπότε πήρα ένα μπουκάλι νερό από την τσάντα με τα ψώνια που κρατούσα και του το έχυσα στο κεφάλι.
Βασίλης: ΑΑΑΑ τι έγινε;
Αννα: Τι θες εδώ μου λες;
Βασίλης: Μέθυσα εχτές το βραδύ και έπεσα λάθος σπίτι
Αννα: Τι εννοείς; Ξέρεις κάτι δεν με νοιάζει απλά φύγε από την μέση για να μπω
Βασίλης: Μόνο άμα με κεράσεις ένα καφέ
Αννα: Άντε καλέ κάτσε να ξεκλειδώσω
Η Αννα έβαλε το κλειδί στην πόρτα και μπήκε μέσα αλλά δεν τον άφησε να μπει και αυτός.
Αννα: Καλό απόγευμα Βασίλη
Βασίλης: Θα είναι Αννα
Ο Βασίλης τίναξε τα ρούχα του, έβγαλε τα κλειδιά από την τσέπη και άνοιξε το απέναντι διαμέρισμα από την Αννα.
Όλο το απόγευμα πέρασε ήσυχα, η καημένη Αννα δεν είχε καταλάβει ακόμα γιατί ο Βασίλης κοιμόταν έξω από την πόρτα της. Απλά προσπαθούσε να τιθασεύει την καρδιά της και το μυαλό της που συνεχεία γυρνούσε σε αυτόν.
ESTÁS LEYENDO
Ο Παιδικός μου Έρωτας
RomanceΒασίλης και Άννα από την κούνια ήταν φίλοι........ Η ζωή τα έφερε έτσι που έγιναν εραστές.......... Άλλα η δρόμοι τους χωρίσαμε μετά το Λύκειο..... Θα ξανά βρεθούν; Θα ξαναγίνουν φίλοι ή εραστές;